RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro

Articole despre "Marketing social si CSR"

Descopera exemple de campanii de marketing social, derulate de companii, ONG-uri sau institutii publice din Romania sau din strainatate.

O campanie de marketing social este o initiativa de CSR prin care compania isi propune sa schimbe un comportament negativ sau sa convinga publicul sa adopte un comportament pozitiv. Chiar daca in campanie sunt folosite si tactici care cresc gradul de informare sau de educare, obiectivul principal il constituie schimbarea de comportament. 

Beneficiile pentru o companie care se implica intr-o campanie de marketing social sunt numeroase: de la cresterea notorietatii si reputatiei de brand responsabil / etic, la fidelizarea clientilor sau chiar cresterea vanzarilor.

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !

Ordonare: Cele mai recente | Cele mai populare

30 de sfaturi pentru a salva planeta

30 de sfaturi pentru a salva planeta

de Gabriel Paun - Greenpeace Romania (15 nov 2007)

Coordonatorul campaniilor Greenpeace arata ce putem face pentru a reduce energia pe care o consumam. Scoate calculatorul din priza cand nu il folosesti, utilizeaza becuri economice, usuca rufele la soare, colecteaza selectiv deseurile, adopta un stil de conducere ecologic, iata cateva gesturi pentru a combate polularea si incalzirea globala.

Categorii: Protectia mediului | Reciclare | Marketing social

Campanii spectaculoase despre "Siguranta la volan", premiate la Epica Awards 2013

Campanii spectaculoase despre "Siguranta la volan", premiate la Epica Awards 2013 (10 dec 2013)

Mesaje cu impact emotional puternic impotriva unor comportamente precum consumul de alcool sau scrierea de SMS-uri in timpul condusului.

Categorii: Campanii sociale | Marketing social

Risipa alimentara - o problema majora in Uniunea Europeana

Risipa alimentara - o problema majora in Uniunea Europeana

de Alina Liciu - The Azores (24 feb 2014)

Directoarea agentiei de consultanta The Azores arata importanta pe care o acorda UE risipei alimentare si care sunt beneficiile financiare sau de imagine pe care le-ar obtine companiile care s-ar implica in rezolvarea acestei probleme.

Categorii: Cercetari CSR | Implicare in comunitate | Tendinte CSR | Inovatie sociala | Marketing social

Studiu de caz: Campania promisiunilor 2010

Studiu de caz: Campania promisiunilor 2010

Avon Romania a derulat a opta editie a campaniei impotriva cancerului la san, introducand in premiera conceptul "promisiunii pentru viata". Zeci de mii de femei s-au implicat in evenimentele stradale si in actiunile online, iar alte peste 2,5 milioane au aflat mesajele campaniei din mass-media.

Categorii: Avon Cosmetics Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Fundraising | Sanatate | Marketing social | Marketing legat de o cauza | Branding | Social Media CSR

Tendinte: Preturi intelegatoare fata de nevoile speciale ale consumatorilor

Tendinte: Preturi intelegatoare fata de nevoile speciale ale consumatorilor (10 iul 2014)

Trendwatching.com ofera companiilor idei despre cum pot sa-si umanizeze brandurile si sa imbunatateasca relatia cu consumatorii.

Categorii: Tendinte CSR | Marketing social

Campanii sociale premiate la Gala Effie Romania 2014

Campanii sociale premiate la Gala Effie Romania 2014 (24 iun 2014)

Aflati ce campanii au castigat la categoriile CSR si non-profit si care au fost rezultatele care le-au adus aceste premii.

Categorii: Coca-Cola HBC Romania | Petrom | Campanii sociale | Competitii CSR | Sanatate | Marketing social | Drepturile omului | Marketing legat de o cauza

Campanie sociala despre scrisul mesajelor la volan, multi-premiata la competitii internationale

Campanie sociala despre scrisul mesajelor la volan, multi-premiata la competitii internationale (03 dec 2014)

Aflati care au fost instrumentele care au asigurat succesul campaniei initiate de liderul pietei americane de telecomunicatii, AT&T.

Categorii: Campanii sociale | Marketing social

CSR in Marketing: noi oportunitati de promovare a unui brand

CSR in Marketing: noi oportunitati de promovare a unui brand

de Alina Liciu - The Azores (28 mai 2014)

54% dintre europeni cumpara ocazional produse sustenabile. Asadar, potential exista. Directoarea agentiei The Azores a identificat mari branduri care au inteles acest lucru si au folosit CSR-ul deopotriva pentru a face bine si a genera profit.

Categorii: Campanii sociale | Tendinte CSR | Produse responsabile | Marketing social | Branding

Educatie financiara: cum sa-ti administrezi banii si bugetul personal?

Educatie financiara: cum sa-ti administrezi banii si bugetul personal?

de Georgeta Bora - RBS Romania (13 iul 2010)

Apeland la expertiza despre educatie financiara a RBS, coordonatoarea de CSR a bancii ne impartaseste o lista de sfaturi despre cum sa ne administram bugetul personal, intr-o perioada de incertitudine inclusiv in privinta finantelor personale.

Categorii: Educatie | Produse responsabile | Marketing social

Interviu Denisa Mihai: Cum sa ai succes intr-o campanie de cause-related marketing

Interviu Denisa Mihai: Cum sa ai succes intr-o campanie de cause-related marketing

de Denisa Mihai - Avon Cosmetics Romania (19 dec 2014)

Responsabila de CSR din cadrul companiei Avon ne dezvaluie secretele din spatele unora dintre cele mai eficiente si longevive campanii de marketing legat de o cauza din Romania.

Categorii: Campanii sociale | Sanatate | Marketing social | Asistenta sociala | Marketing legat de o cauza

Studiu de caz: Scoala lui Andrei (editia 2009)

Studiu de caz: Scoala lui Andrei (editia 2009)

Proiectul a constat dintr-un amplu concurs national pe teme de protectia mediului si de implicare civica. El s-a adresat tuturor elevilor de scoala primara din Romania. Petrom a implicat in activitatile educative si civice ale proiectului un numar de aproape 6.000 de elevi si 361 de profesori, din 320 de scoli.

Categorii: Petrom | Studiu de caz | Campanii sociale | Educatie | Marketing social | Branding | Social Media CSR

Studiu de caz: Sanatatea Copiilor din Delta Dunarii

Studiu de caz: Sanatatea Copiilor din Delta Dunarii

Peste 600 de copii din Delta Dunarii au beneficiat gratuit de consultatii si analize medicale. GSK Romania a sustinut acest proiect de sanatate si educatie in sanatate cu peste 62.000 de euro si donatii in materiale didactice si produse.

Categorii: GSK Romania | Studiu de caz | Educatie | Sanatate | Dezvoltare comunitara | Incluziune si diversitate | Marketing social

Responsabilitatea sociala in retail: 10 practici esentiale

Responsabilitatea sociala in retail: 10 practici esentiale

de Alina Liciu - The Azores (30 mar 2014)

88% dintre retailerii cu performante in sustenabilitate au raportat profituri in crestere. Directoarea agentiei The Azores a identificat practicile de CSR prin care retailerii isi imbunatatesc imaginea, isi scad costurile sau gestioneaza mai eficient riscurile.

Categorii: Tendinte CSR | Protectia mediului | Produse responsabile | Investitii sustenabile | Achizitii responsabile | Reciclare | Marketing social | Stakeholder engagement

GSK si Salvati Copiii vor oferi consultatii stomatologice gratuite unor copii din comunitati sarace

GSK si Salvati Copiii vor oferi consultatii stomatologice gratuite unor copii din comunitati sarace (05 iun 2014)

Aflati din ce campanie face parte acest demers si de ce este el important pentru situatia sanatatii orale din Romania.

Categorii: GSK Romania | Sanatate | Dezvoltare comunitara | Marketing social

INTERVIU: Jeremy Cohen despre asteptarile consumatorilor de la un brand responsabil

INTERVIU: Jeremy Cohen despre asteptarile consumatorilor de la un brand responsabil

de Jeremy Cohen - Edelman (18 sep 2013)

Directorul General Adjunct al Edelman France vorbeste despre ce inseamna un brand responsabil, despre cum adaptezi programe globale la nivel local si da exemple de companii care au integrat cu succes strategia de CSR in cea de afaceri.

Categorii: Tendinte CSR | Inovatie sociala | Produse responsabile | Incluziune si diversitate | Investitii sustenabile | Marketing social | Stakeholder engagement | Branding

Studiu de caz: Dreptul de a citi, 2010

Studiu de caz: Dreptul de a citi, 2010

Proiectul este cea mai importanta initiativa de CSR a OTP Bank Romania, de pana acum. Banca deruleaza o ampla campanie de comunicare integrata, in urma careia, pana la ora actuala, au fost donate peste 30.000 de carti si au fost amenajate 35 de biblioteci in scoli din mediul rural.

Categorii: OTP Bank Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Educatie | Dezvoltare comunitara | Marketing social | Cultura | Branding | Social Media CSR

Campanii sociale impresionante premiate la Cannes Lions 2014

Campanii sociale impresionante premiate la Cannes Lions 2014 (02 iul 2014)

Descoperiti 4 campanii spectaculoase despre protectia copiilor, relatii familiale, alimentatie sanatoasa sau protectia mediului.

Categorii: Campanii sociale | Protectia mediului | Competitii CSR | Sanatate | Reciclare | Marketing social | Drepturile omului

Interviu Ovidiu Miculescu: Radio Romania, un partener pentru comunitatea de CSR

Interviu Ovidiu Miculescu: Radio Romania, un partener pentru comunitatea de CSR

de Ovidiu Miculescu - Radio Romania (27 feb 2014)

Actualul Presedinte-Director General al radioului public argumenteaza de ce SRR este un excelent partener pentru comunitatea de CSR, vorbind despre performantele obtinute pana acum si despre schimbarile pe care le-a adus in functionarea institutiei. 

Categorii: Campanii sociale | Educatie | Marketing social | Cultura

INTERVIU: Cristina Popescu despre responsabilitatea sociala a unui producator de lactate

INTERVIU: Cristina Popescu despre responsabilitatea sociala a unui producator de lactate

de Cristina Popescu - Danone Romania (11 iun 2013)

Directoarea de comunicare corporativa in cadrul Danone, Europa de Sud-Est, vorbeste despre ce-a insemnat trecerea de la industria de telecomunicatii la cea de lactate, despre cum s-a adaptat responsabilitatii mai mari pe care o presupune noul domeniu, dar si despre cum gestioneaza Danone crizele de imagine.

Categorii: Produse responsabile | Dezvoltare comunitara | Achizitii responsabile | Marketing social | Sport

Articole despre violenta domestica, finantate de Avon si Fundatia Friends for Friends

Articole despre violenta domestica, finantate de Avon si Fundatia Friends for Friends (01 oct 2014)

Aflati povestile unor victime care au avut curajul sa-si marturiseasca public suferinta si sa lupte impotriva agresorilor.

Categorii: Avon Cosmetics Romania | Marketing social | Drepturile omului

Danone a lansat o campanie de promovare a consumului de iaurt in randul romanilor

Danone a lansat o campanie de promovare a consumului de iaurt in randul romanilor (02 dec 2013)

Campania urmareste sa informeze publicul despre beneficiile consumului de iaurt, la care tara noastra este pe ultimul loc din Europa.

Categorii: Danone Romania | Campanii sociale | Sanatate | Marketing social

Studiu de caz: Umbrela Verde 2009-De acum, orasul este mai verde!

Studiu de caz: Umbrela Verde 2009-De acum, orasul este mai verde!

In cadrul programului Umbrela Verde, Tuborg a derulat o ampla caravana de responsabilizare fata de mediu, in 7 orase. Peste 200.000 de locuitori au fost implicati in actiuni de ecologizare, au participat la concerte cu mesaje ecologice si au fost informati despre colectarea selectiva sau reciclarea DEEE.

Categorii: Tuborg Romania (URBB) | Studiu de caz | Campanii sociale | Protectia mediului | Competitii CSR | Reciclare | Marketing social | Social Media CSR

Studiu de caz: Program de condus ecologic si responsabil - 2009

Studiu de caz: Program de condus ecologic si responsabil - 2009

Coca-Cola HBC si-a implicat 650 de angajati intr-un program de training de conducere ecologica si preventiva a automobilului. In 6 luni, programul a dus la schimbari importante in comportamentul soferilor, dar si la reducerea consumului de carburant, a emisiilor de CO2 si a accidentelor la nivelul intregii flote.

Categorii: Coca-Cola HBC Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Protectia mediului | Marketing social

Schimbare radicala in strategia de CSR a SABMiller - URSUS Breweries

Schimbare radicala in strategia de CSR a SABMiller - URSUS Breweries (05 aug 2014)

Noua strategie de dezvoltare durabila se va concentra pe sprijinirea intreprinderilor mici si utilizarea eficienta a resurselor naturale.

Categorii: Protectia mediului | Dezvoltare comunitara | Investitii sustenabile | Achizitii responsabile | Marketing social

Studiu de caz: Olimpiada Verde

Studiu de caz: Olimpiada Verde

Transgaz a derulat in 2010 prima initiativa de CSR prin care a implicat intr-un mod strategic comunitatea unde are sediul central. Compania a angrenat toate cele 24 de gradinite, scoli si licee din Medias intr-o serie de actiuni care le-au intarit elevilor atasamentul fata de protectia mediului.

Categorii: Transgaz | Studiu de caz | Implicare in comunitate | Protectia mediului | Educatie | Marketing social

Analiza: campania "Reciclare pentru destresare" a Eco-Rom Ambalaje

Analiza: campania "Reciclare pentru destresare" a Eco-Rom Ambalaje (26 nov 2013)

Campania a atras atentia asupra necesitatii reciclarii si a oferit o solutie pentru una din barierele invocate de romani - lipsa spatiului.

Categorii: Eco-Rom Ambalaje | Campanii sociale | Protectia mediului | Reciclare | Marketing social | Social Media CSR

Campanii online de CSR, premiate de WebbyAwards

Campanii online de CSR, premiate de WebbyAwards (22 aug 2014)

Aflati cum au folosit 3 companii interactivitatea din mediul online pentru a sustine diverse cauze sociale.

Categorii: Campanii sociale | Incluziune si diversitate | Marketing social | Marketing legat de o cauza | Social Media CSR

Analiza: Patru initiative internationale de CSR premiate in 2011

Analiza: Patru initiative internationale de CSR premiate in 2011 (16 dec 2011)

Pentru a afla ce elemente contribuie la succesul unei campanii de CSR, supunem analizei patru modele de campanii premiate international.

Categorii: Campanii sociale | Tendinte CSR | Inovatie sociala | Dezvoltare comunitara | Incluziune si diversitate | Marketing social | Drepturile omului | Marketing legat de o cauza

Campania "De profesie: medic in Romania" sustinuta de GSK, premiata la nivel european

Campania "De profesie: medic in Romania" sustinuta de GSK, premiata la nivel european (20 dec 2013)

Afla in ce a constat aceasta campanie, care a urmarit sa reduca exodul medicilor romani si sa creasca respectul pentru profesia de medic

Categorii: GSK Romania | Campanii sociale | Sanatate | Marketing social | Social Media CSR

GSK - o noua editie a campaniei despre sanatatea orala "Zambeste Romania"

GSK - o noua editie a campaniei despre sanatatea orala "Zambeste Romania" (25 mar 2014)

Aflati care sunt actiunile planificate pentru anul acesta si cum vor fi ele promovate.

Categorii: GSK Romania | Campanii sociale | Marketing social


Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !

Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro