RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro

Articole despre "Marketing social si CSR", pagina 2

Descopera exemple de campanii de marketing social, derulate de companii, ONG-uri sau institutii publice din Romania sau din strainatate.

O campanie de marketing social este o initiativa de CSR prin care compania isi propune sa schimbe un comportament negativ sau sa convinga publicul sa adopte un comportament pozitiv. Chiar daca in campanie sunt folosite si tactici care cresc gradul de informare sau de educare, obiectivul principal il constituie schimbarea de comportament. 

Beneficiile pentru o companie care se implica intr-o campanie de marketing social sunt numeroase: de la cresterea notorietatii si reputatiei de brand responsabil / etic, la fidelizarea clientilor sau chiar cresterea vanzarilor.

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !

Ordonare: Cele mai recente | Cele mai populare

Danone a lansat o campanie de promovare a consumului de iaurt in randul romanilor

Danone a lansat o campanie de promovare a consumului de iaurt in randul romanilor (02 dec 2013)

Campania urmareste sa informeze publicul despre beneficiile consumului de iaurt, la care tara noastra este pe ultimul loc din Europa.

Categorii: Danone Romania | Campanii sociale | Sanatate | Marketing social

Analiza: campania "Reciclare pentru destresare" a Eco-Rom Ambalaje

Analiza: campania "Reciclare pentru destresare" a Eco-Rom Ambalaje (26 nov 2013)

Campania a atras atentia asupra necesitatii reciclarii si a oferit o solutie pentru una din barierele invocate de romani - lipsa spatiului.

Categorii: Eco-Rom Ambalaje | Campanii sociale | Protectia mediului | Reciclare | Marketing social | Social Media CSR

Intreprindere sociala pentru tineri seropozitivi sau cu nevoi speciale

Intreprindere sociala pentru tineri seropozitivi sau cu nevoi speciale (25 nov 2013)

Cu ocazia Sarbatorilor, Fundatia Chance for Life invita companiile sa cumpere produsele sau serviciile intreprinderii sale sociale.

Categorii: Proiecte ONG | Antreprenoriat social | Inovatie sociala | Incluziune si diversitate | Marketing social | Marketing legat de o cauza

Inspiratie pentru schimbare: campanii sociale premiate la AdPrint Festival

Inspiratie pentru schimbare: campanii sociale premiate la AdPrint Festival (20 nov 2013)

Cum poate creativitatea sa schimbe comportamente sociale sau sa ne faca sa constientizam conditiile dramatice in care traiesc semenii nostri

Categorii: Campanii sociale | Incluziune si diversitate | Marketing social

Campanii sociale premiate la Golden Drum 2013

Campanii sociale premiate la Golden Drum 2013 (13 nov 2013)

Descoperiti ce campanii sociale au castigat la cel mai important festival de creativitate al "Noii Europe".

Categorii: Campanii sociale | Voluntariat | Incluziune si diversitate | Marketing social | Drepturile omului

Campanii de marketing care promoveaza schimbarea sociala II

Campanii de marketing care promoveaza schimbarea sociala II (12 nov 2013)

Urmariti 4 spoturi video spectaculoase care promoveaza inovatia si cauzele sociale, finaliste in competitia EthicMark Awards.

Categorii: Campanii sociale | Inovatie sociala | Incluziune si diversitate | Marketing social

Campanii sociale cu mesaje socante, premiate la Cannes Lions 2013

Campanii sociale cu mesaje socante, premiate la Cannes Lions 2013 (08 nov 2013)

Descoperiti 5 dintre cele mai spectaculoase campanii sociale premiate la prestigiosul festival international de creativitate.

Categorii: Campanii sociale | Fundraising | Educatie | Marketing social

Campanii de marketing care promoveaza schimbarea sociala, premiate

Campanii de marketing care promoveaza schimbarea sociala, premiate (03 nov 2013)

Urmariti 3 campanii spectaculoase care promoveaza inovatia sociala si nu consumerismul, premiate la o competitie de profil.

Categorii: Campanii sociale | Inovatie sociala | Produse responsabile | Dezvoltare comunitara | Marketing social

INTERVIU: Jeremy Cohen despre asteptarile consumatorilor de la un brand responsabil

INTERVIU: Jeremy Cohen despre asteptarile consumatorilor de la un brand responsabil

de Jeremy Cohen - Edelman (18 sep 2013)

Directorul General Adjunct al Edelman France vorbeste despre ce inseamna un brand responsabil, despre cum adaptezi programe globale la nivel local si da exemple de companii care au integrat cu succes strategia de CSR in cea de afaceri.

Categorii: Tendinte CSR | Inovatie sociala | Produse responsabile | Incluziune si diversitate | Investitii sustenabile | Marketing social | Stakeholder engagement | Branding

INTERVIU: Cristina Popescu despre responsabilitatea sociala a unui producator de lactate

INTERVIU: Cristina Popescu despre responsabilitatea sociala a unui producator de lactate

de Cristina Popescu - Danone Romania (11 iun 2013)

Directoarea de comunicare corporativa in cadrul Danone, Europa de Sud-Est, vorbeste despre ce-a insemnat trecerea de la industria de telecomunicatii la cea de lactate, despre cum s-a adaptat responsabilitatii mai mari pe care o presupune noul domeniu, dar si despre cum gestioneaza Danone crizele de imagine.

Categorii: Produse responsabile | Dezvoltare comunitara | Achizitii responsabile | Marketing social | Sport

Studiu de caz: Sanatatea Copiilor din Delta Dunarii

Studiu de caz: Sanatatea Copiilor din Delta Dunarii

Peste 600 de copii din Delta Dunarii au beneficiat gratuit de consultatii si analize medicale. GSK Romania a sustinut acest proiect de sanatate si educatie in sanatate cu peste 62.000 de euro si donatii in materiale didactice si produse.

Categorii: GSK Romania | Studiu de caz | Educatie | Sanatate | Incluziune si diversitate | Dezvoltare comunitara | Marketing social

Analiza: Patru initiative internationale de CSR premiate in 2011

Analiza: Patru initiative internationale de CSR premiate in 2011 (16 dec 2011)

Pentru a afla ce elemente contribuie la succesul unei campanii de CSR, supunem analizei patru modele de campanii premiate international.

Categorii: Campanii sociale | Tendinte CSR | Inovatie sociala | Incluziune si diversitate | Dezvoltare comunitara | Marketing social | Drepturile omului | Marketing legat de o cauza

Studiu de caz: Olimpiada Verde

Studiu de caz: Olimpiada Verde

Transgaz a derulat in 2010 prima initiativa de CSR prin care a implicat intr-un mod strategic comunitatea unde are sediul central. Compania a angrenat toate cele 24 de gradinite, scoli si licee din Medias intr-o serie de actiuni care le-au intarit elevilor atasamentul fata de protectia mediului.

Categorii: Transgaz | Studiu de caz | Implicare in comunitate | Educatie | Protectia mediului | Marketing social

Studiu de caz: Campania promisiunilor 2010

Studiu de caz: Campania promisiunilor 2010

Avon Romania a derulat a opta editie a campaniei impotriva cancerului la san, introducand in premiera conceptul "promisiunii pentru viata". Zeci de mii de femei s-au implicat in evenimentele stradale si in actiunile online, iar alte peste 2,5 milioane au aflat mesajele campaniei din mass-media.

Categorii: Avon Cosmetics Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Fundraising | Sanatate | Marketing social | Marketing legat de o cauza | Branding | Social Media CSR

Studiu de caz: Dreptul de a citi, 2010

Studiu de caz: Dreptul de a citi, 2010

Proiectul este cea mai importanta initiativa de CSR a OTP Bank Romania, de pana acum. Banca deruleaza o ampla campanie de comunicare integrata, in urma careia, pana la ora actuala, au fost donate peste 30.000 de carti si au fost amenajate 35 de biblioteci in scoli din mediul rural.

Categorii: OTP Bank Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Educatie | Dezvoltare comunitara | Marketing social | Cultura | Branding | Social Media CSR

Studiu de caz: Lansarea RBS MoneySense in Romania

Studiu de caz: Lansarea RBS MoneySense in Romania

La inceputul lui 2010, RBS a lansat in Romania programul de educatie financiara al Grupului, MoneySense - cel mai amplu program de acest tip din UK. In primele trei luni, 2.000 de liceeni si studenti au fost implicati in actiuni educationale, iar 30.000 de adulti au accesat resursele online MoneySense

Categorii: RBS Romania | Studiu de caz | Educatie | Cursuri | Marketing social

Studiu de caz: Program de condus ecologic si responsabil - 2009

Studiu de caz: Program de condus ecologic si responsabil - 2009

Coca-Cola HBC si-a implicat 650 de angajati intr-un program de training de conducere ecologica si preventiva a automobilului. In 6 luni, programul a dus la schimbari importante in comportamentul soferilor, dar si la reducerea consumului de carburant, a emisiilor de CO2 si a accidentelor la nivelul intregii flote.

Categorii: Coca-Cola HBC Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Protectia mediului | Marketing social

Educatie financiara: cum sa-ti administrezi banii si bugetul personal?

Educatie financiara: cum sa-ti administrezi banii si bugetul personal?

de Georgeta Bora - RBS Romania (13 iul 2010)

Apeland la expertiza despre educatie financiara a RBS, coordonatoarea de CSR a bancii ne impartaseste o lista de sfaturi despre cum sa ne administram bugetul personal, intr-o perioada de incertitudine inclusiv in privinta finantelor personale.

Categorii: Educatie | Produse responsabile | Marketing social

Studiu de caz: Umbrela Verde 2009-De acum, orasul este mai verde!

Studiu de caz: Umbrela Verde 2009-De acum, orasul este mai verde!

In cadrul programului Umbrela Verde, Tuborg a derulat o ampla caravana de responsabilizare fata de mediu, in 7 orase. Peste 200.000 de locuitori au fost implicati in actiuni de ecologizare, au participat la concerte cu mesaje ecologice si au fost informati despre colectarea selectiva sau reciclarea DEEE.

Categorii: Tuborg Romania (URBB) | Studiu de caz | Campanii sociale | Protectia mediului | Competitii CSR | Reciclare | Marketing social | Social Media CSR

Studiu de caz: Scoala lui Andrei (editia 2009)

Studiu de caz: Scoala lui Andrei (editia 2009)

Proiectul a constat dintr-un amplu concurs national pe teme de protectia mediului si de implicare civica. El s-a adresat tuturor elevilor de scoala primara din Romania. Petrom a implicat in activitatile educative si civice ale proiectului un numar de aproape 6.000 de elevi si 361 de profesori, din 320 de scoli.

Categorii: Petrom | Studiu de caz | Campanii sociale | Educatie | Marketing social | Branding | Social Media CSR

30 de sfaturi pentru a salva planeta

30 de sfaturi pentru a salva planeta

de Gabriel Paun - Greenpeace Romania (15 nov 2007)

Coordonatorul campaniilor Greenpeace arata ce putem face pentru a reduce energia pe care o consumam. Scoate calculatorul din priza cand nu il folosesti, utilizeaza becuri economice, usuca rufele la soare, colecteaza selectiv deseurile, adopta un stil de conducere ecologic, iata cateva gesturi pentru a combate polularea si incalzirea globala.

Categorii: Protectia mediului | Reciclare | Marketing social


Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !

Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro