RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro

Articole despre "Campanii sociale si CSR", pagina 6

Descopera analize ale unora dintre cele mai bune campanii sociale din Romania si din strainatate. Studii de caz ale unor campanii de CSR cu rezultate deosebite: marketing legat de o cauza, marketing social, fundraising, promovarea unei cauze etc.

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !

Ordonare: Cele mai recente | Cele mai populare

OTP Bank doneaza carti scolilor din mediul rural si in 2011

OTP Bank doneaza carti scolilor din mediul rural si in 2011 (02 feb 2011)

OTP a lansat a doua editie a campaniei "Dreptul de a citi". In 2010, banca a dotat 53 de scoli din mediul rural cu biclioteci si carti.

Categorii: OTP Bank Romania | Dreptul de a citi, 2010 | Campanii sociale

Pampers si UNICEF: o noua editie a campaniei "1 pachet = 1 vaccin"

Pampers si UNICEF: o noua editie a campaniei "1 pachet = 1 vaccin" (01 feb 2011)

Pentru fiecare pachet de scutece sau servetele umede vandut, Pampers va dona un vaccin antitetanos pentru copiii din tarile subdezvoltate.

Categorii: Campanii sociale

Environ: campanie nationala de preluare a DEEE de la populatie

Environ: campanie nationala de preluare a DEEE de la populatie (25 ian 2011)

Campania va incepe pe 1 februarie in Mures si se va desfasura succesiv in toate judetele tarii. Programul va fi anuntat pe www.environ.ro.

Categorii: Campanii sociale

Fundatia Sensiblu desfasoara campania V-Days, editia a VII-a

Fundatia Sensiblu desfasoara campania V-Days, editia a VII-a (30 nov 2010)

Campania urmareste sa atraga atentia asupra modului in care violenta prin abuz emotional poate deforma imaginea de sine a femeilor.

Categorii: Campania V-Days 2006 - Martorele tacute | Campania V-Days 2007- Zidul Indiferentei | Campania V-Days 2008 - Acasa nu esti la inchisoare | Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro | Campanii sociale

Studiu de caz: Campania promisiunilor 2010

Studiu de caz: Campania promisiunilor 2010

Avon Romania a derulat a opta editie a campaniei impotriva cancerului la san, introducand in premiera conceptul "promisiunii pentru viata". Zeci de mii de femei s-au implicat in evenimentele stradale si in actiunile online, iar alte peste 2,5 milioane au aflat mesajele campaniei din mass-media.

Categorii: Avon Cosmetics Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Fundraising | Sanatate | Marketing social | Marketing legat de o cauza | Branding | Social Media CSR

Ursus Breweries: campanie despre efectele consumului de alcool

Ursus Breweries: campanie despre efectele consumului de alcool (27 oct 2010)

Compania a lansat un site si o campanie prin care ii informeaza pe romani despre efectele consumului iresponsabil de alcool.

Categorii: Campanii sociale

Studiu de caz: Dreptul de a citi, 2010

Studiu de caz: Dreptul de a citi, 2010

Proiectul este cea mai importanta initiativa de CSR a OTP Bank Romania, de pana acum. Banca deruleaza o ampla campanie de comunicare integrata, in urma careia, pana la ora actuala, au fost donate peste 30.000 de carti si au fost amenajate 35 de biblioteci in scoli din mediul rural.

Categorii: OTP Bank Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Educatie | Dezvoltare comunitara | Marketing social | Cultura | Branding | Social Media CSR

OTP Bank continua campania "Dreptul de a citi"

OTP Bank continua campania "Dreptul de a citi" (27 sep 2010)

In 6 luni, OTP a donat 30.000 de carti si mobilierul pentru depozitarea lor, catre 35 de scoli. Campania continua pana la sfarsitul anului.

Categorii: OTP Bank Romania | Campanii sociale

Eco-Rom: o noua campanie pentru incurajarea colectarii selective

Eco-Rom: o noua campanie pentru incurajarea colectarii selective (19 sep 2010)

Campania urmareste sa-i determine pe oameni sa colecteze selectiv, aratandu-le ca deseurile pot fi utile daca sunt reciclate corespunzator.

Categorii: Eco-Rom Ambalaje | Campanii sociale

DIVERTA colecteaza carti si jucarii, oferind reduceri in schimb

DIVERTA colecteaza carti si jucarii, oferind reduceri in schimb (11 sep 2010)

Pana pe 31 octombrie, clientii care doneaza jucarii sau carti vechi in magazinele Diverta primesc reduceri la achizitia de produse similare.

Categorii: Campanii sociale

Studiu de caz: Saptamana Solidaritatii, 2010

Studiu de caz: Saptamana Solidaritatii, 2010

BRD si-a implicat 4.100 de angajati in sprijinirea unor cauze legate de educatia copiilor defavorizati sau talentati, organizand actiuni de amploare la nivel national. Angajatii au donat peste 6.400 de ore de voluntariat si au strans 38.000 euro in beneficiul a 6 ONG-uri partenere.

Categorii: BRD-Groupe Societe Generale | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Fundraising | Implicare in comunitate

Studiu de caz: Program de condus ecologic si responsabil - 2009

Studiu de caz: Program de condus ecologic si responsabil - 2009

Coca-Cola HBC si-a implicat 650 de angajati intr-un program de training de conducere ecologica si preventiva a automobilului. In 6 luni, programul a dus la schimbari importante in comportamentul soferilor, dar si la reducerea consumului de carburant, a emisiilor de CO2 si a accidentelor la nivelul intregii flote.

Categorii: Coca-Cola HBC Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Protectia mediului | Marketing social

OMV a strans 23.000 euro pentru copiii dislexici

OMV a strans 23.000 euro pentru copiii dislexici (30 iul 2010)

OMV a incheiat campania "Mergi mai departe citind" printr-o donatie de 23.000 de euro in sprijinul copiilor dislexici din Romania.

Categorii: Campanii sociale | Fundraising

Heidi - campanie de branding dedicata unei cauze

Heidi - campanie de branding dedicata unei cauze (27 mai 2010)

Campania se desfasoara online si urmareste implicarea a 2.500 de vizitatori in sustinerea a 10 copii talentati, din familii sarace.

Categorii: Campanii sociale

Magazinele ECCO - pantofi pentru copiii din orfelinate

Magazinele ECCO - pantofi pentru copiii din orfelinate (24 mai 2010)

ECCO ofera reduceri de 15% pentru orice pereche de pantofi uzata, pe care clientii o doneaza in beneficiul copiilor din orfelinate.

Categorii: Campanii sociale

OTP Bank Romania doneaza carti scolilor din mediul rural

OTP Bank Romania doneaza carti scolilor din mediul rural (14 apr 2010)

Pana la sfarsitul anului, banca va dona peste 10.000 de carti si dulapuri pentru depozitarea lor, unui numar de 20 de scoli din zone rurale.

Categorii: OTP Bank Romania | Campanii sociale

Hiparion Magazines: co-donatii in beneficiul copiilor dezavantajati

Hiparion Magazines: co-donatii in beneficiul copiilor dezavantajati (25 mar 2010)

Revistele Caminul, Domus, Casa Mea si Planul Casei Mele vor oferi, cu ajutorul cititorilor, 25 de burse lunare pentru copii dezavantajati.

Categorii: Campanii sociale

Sensiblu - donatie de 50.000 euro pentru spitalul Marie Curie

Sensiblu - donatie de 50.000 euro pentru spitalul Marie Curie (15 mar 2010)

Banii au fost stransi de reteaua de farmacii prin campania "Deschide-ti inima catre copii", derulata in 2009

Categorii: Campanii sociale

Farmaciile Catena - campanie de prevenire a bolilor de inima

Farmaciile Catena - campanie de prevenire a bolilor de inima (15 feb 2010)

Lantul de farmacii a investit 200.000 de euro intr-o campanie de constientizare a riscurilor si de prevenire a afectiunilor cardiovasculare.

Categorii: Campanii sociale

5 strategii pentru a construi un brand etic

5 strategii pentru a construi un brand etic

de Jennifer Rice - Fruitful Strategy (08 feb 2010)

Plecand de la o serie de exemple celebre, fondatoarea agentiei Fruitful Strategy enumera strategii de branding pe care le poate folosi o companie pentru a-si maximiza impactul actiunilor de CSR asupra imaginii de brand.

Categorii: Campanii sociale | Tendinte CSR | Produse responsabile | Investitii sustenabile | Branding

Fundatia Sensiblu desfasoara campania V-Days, editia a sasea

Fundatia Sensiblu desfasoara campania V-Days, editia a sasea (02 dec 2009)

Campania atrage atentia asupra efectelor violentei domestice asupra copiilor. Ea se desfasoara exclusiv online, pe site-ul www.nuepoveste.ro

Categorii: Campania V-Days 2006 - Martorele tacute | Campania V-Days 2007- Zidul Indiferentei | Campania V-Days 2008 - Acasa nu esti la inchisoare | Campanii sociale

Studiu de caz: Umbrela Verde 2009-De acum, orasul este mai verde!

Studiu de caz: Umbrela Verde 2009-De acum, orasul este mai verde!

In cadrul programului Umbrela Verde, Tuborg a derulat o ampla caravana de responsabilizare fata de mediu, in 7 orase. Peste 200.000 de locuitori au fost implicati in actiuni de ecologizare, au participat la concerte cu mesaje ecologice si au fost informati despre colectarea selectiva sau reciclarea DEEE.

Categorii: Tuborg Romania (URBB) | Studiu de caz | Campanii sociale | Protectia mediului | Competitii CSR | Reciclare | Marketing social | Social Media CSR

Studiu de caz: BRD alaturi de UNICEF in Saptamana Solidaritatii

Studiu de caz: BRD alaturi de UNICEF in Saptamana Solidaritatii

Intre 15 si 21 iunie 2009, BRD a organizat o actiune de voluntariat, in premiera in Romania. Timp de o saptamana, 4.500 de angajati din toate agentiile BRD din tara au promovat UNICEF in fata clientilor bancii si i-au convins sa devina donatori pe termen lung ai organizatiei.

Categorii: BRD-Groupe Societe Generale | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Fundraising

Eco-Rom - Caravana Colectarii Selective, la final

Eco-Rom - Caravana Colectarii Selective, la final (16 oct 2009)

Intre 15 august-11 octombrie, Eco-Rom a informat peste 150.000 de persoane despre importanta colectarii selective a deseurilor de ambalaje.

Categorii: Eco-Rom Ambalaje | Campanii sociale | Implicare in comunitate

Studiu de caz: Scoala lui Andrei (editia 2009)

Studiu de caz: Scoala lui Andrei (editia 2009)

Proiectul a constat dintr-un amplu concurs national pe teme de protectia mediului si de implicare civica. El s-a adresat tuturor elevilor de scoala primara din Romania. Petrom a implicat in activitatile educative si civice ale proiectului un numar de aproape 6.000 de elevi si 361 de profesori, din 320 de scoli.

Categorii: Petrom | Studiu de caz | Campanii sociale | Educatie | Marketing social | Branding | Social Media CSR

 Vel Pitar extinde la nivel national campania "Imparte! E mai mult decat o felie de paine!"

Vel Pitar extinde la nivel national campania "Imparte! E mai mult decat o felie de paine!" (22 sep 2009)

Consumatorii Vel Pitar din toata tara pot dona o felie de paine catre o institutie sociala, la cumpararea unui sortiment de French Toast.

Categorii: Vel Pitar | Usi deschise catre viitor, 2008 | Campanii sociale

Campanie ECCO - pantofi pentru copiii din orfelinate

Campanie ECCO - pantofi pentru copiii din orfelinate (07 sep 2009)

In septembrie, magazinele ECCO ofera o reducere de 15% la cumpararea unei perechi de pantofi pentru copii, in schimbul unei perechi uzate.

Categorii: Campanii sociale

Eco-Rom Ambalaje organizeaza Caravana Colectarii Selective

Eco-Rom Ambalaje organizeaza Caravana Colectarii Selective (18 aug 2009)

Caravana isi propune sa informeze locuitorii a 9 orase cu privire la importanta colectarii selective a deseurilor de ambalaje.

Categorii: Eco-Rom Ambalaje | Campanii sociale

Vel Pitar deruleaza o campanie de marketing legat de o cauza

Vel Pitar deruleaza o campanie de marketing legat de o cauza (17 iul 2009)

Pentru fiecare paine de 300g cumparata de clienti, Vel Pitar va dona o felie de paine unor persoane dezavantajate

Categorii: Vel Pitar | Campanii sociale

OTTER si SISTER au strans 159.000 RON pentru copiii defavorizati

OTTER si SISTER au strans 159.000 RON pentru copiii defavorizati (16 mar 2009)

Pentru fiecare pereche de pantofi vanduta, OTTER a donat 5% din valoare in beneficiul copiilor defavorizati ai SOS Satele Copiilor.

Categorii: Campanii sociale


Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !

Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro