RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro

Articole despre "Branding si CSR"

Unul din beneficiile unei campanii de CSR este o reputatie de brand responsabil / brand etic.

Cercetarile de marketing arata ca, in ultimele decenii, consumatorii au devenit din ce in ce mai informati si interesati de provocarile globale. Astfel, companiile pot obtine un avantaj competitiv prin campanii de branding, care sa le aduca o pozitionare asociata unor cauze sociale, precum: protectia mediului, combaterea cancerului, lupta impotriva violentei domestice, diversitatea si egalitatea de sanse, incluziunea categoriilor defavorizate, dezvoltarea comunitatilor locale, alimentatia si un stil de viata sanatos etc.

Mai jos gasesti exemple de astfel de campanii de branding responsabil, opinii ale unor experti sau cercetari de marketing, care demonstreaza ca sustenabilitatea a devenit un factor competitiv indispensabil.

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !

Ordonare: Cele mai recente | Cele mai populare

CSR-ul si coruptia din Romania

CSR-ul si coruptia din Romania

de Dragos Tuta - The CSR Agency (07 oct 2014)

Directorul The CSR Agency arata de ce rolul unui responsabil de CSR trebuie sa se extinda si asupra practicilor anti-coruptie ale companiei si de ce acest lucru este esential pentru reputatia respectivei companii.

Categorii: Tendinte CSR | Branding

Top cei mai responsabili retaileri alimentari din Romania in 2014

Top cei mai responsabili retaileri alimentari din Romania in 2014

de Alina Liciu - The Azores (21 aug 2014)

Directoarea The Azores prezinta concluziile unui studiu despre contributia retailerilor la stimularea economiei locale, la protejarea mediului inconjurator si la dezvoltarea comunitatilor.

Categorii: Cercetari CSR | Implicare in comunitate | Dezvoltare comunitara | Achizitii responsabile | Branding

CSR in Marketing: noi oportunitati de promovare a unui brand

CSR in Marketing: noi oportunitati de promovare a unui brand

de Alina Liciu - The Azores (28 mai 2014)

54% dintre europeni cumpara ocazional produse sustenabile. Asadar, potential exista. Directoarea agentiei The Azores a identificat mari branduri care au inteles acest lucru si au folosit CSR-ul deopotriva pentru a face bine si a genera profit.

Categorii: Campanii sociale | Tendinte CSR | Produse responsabile | Marketing social | Branding

Companiile nu mai pot ignora potentialul economic al produselor sustenabile

Companiile nu mai pot ignora potentialul economic al produselor sustenabile

de Alina Liciu - The Azores (20 ian 2014)

Directoarea agentiei de consultanta The Azores arata de ce consumatorii sunt din ce in ce mai interesati de produsele sustenabile si de ce companiile pot obtine din asta un avantaj competitiv major.

Categorii: Tendinte CSR | Produse responsabile | Incluziune si diversitate | Achizitii responsabile | Branding

INTERVIU: Jeremy Cohen despre asteptarile consumatorilor de la un brand responsabil

INTERVIU: Jeremy Cohen despre asteptarile consumatorilor de la un brand responsabil

de Jeremy Cohen - Edelman (18 sep 2013)

Directorul General Adjunct al Edelman France vorbeste despre ce inseamna un brand responsabil, despre cum adaptezi programe globale la nivel local si da exemple de companii care au integrat cu succes strategia de CSR in cea de afaceri.

Categorii: Tendinte CSR | Inovatie sociala | Produse responsabile | Incluziune si diversitate | Investitii sustenabile | Marketing social | Stakeholder engagement | Branding

Cum atrag companiile sustenabile angajati mai buni?

Cum atrag companiile sustenabile angajati mai buni?

de David Jones - Network for Business Sustainability (13 aug 2013)

Doi profesori universitari canadieni, specializati in studiul impactului actiunilor de CSR asupra angajatilor, prezinta trei modalitati prin care companiile pot folosi sustenabilitatea pentru a atrage profesionisti de top.

Categorii: Tendinte CSR | Stakeholder engagement | Branding

CSR-ul autentic, instrumental pentru managementul reputatiei

CSR-ul autentic, instrumental pentru managementul reputatiei

de Raluca Fiser - Green Revolution (10 iul 2013)

Presedinta Green Revolution arata care e legatura dintre dezvoltarea sustenabila a unei organizatii, imbunatatirea reputatiei acesteia si performanta financiara. “CSR-ul trebuie inclus in managementul reputatiei si in strategia de dezvoltare”, spune ea.

Categorii: Cercetari CSR | Tendinte CSR | Protectia mediului | Investitii sustenabile | Branding

INTERVIU: Zoli Toth despre implicarea persoanelor publice in campanii de mediu

INTERVIU: Zoli Toth despre implicarea persoanelor publice in campanii de mediu

de Zoli Toth - Star Education (06 feb 2013)

Muzicianul si activistul ecologist ne impartaseste din experienta sa in proiecte de mediu si ofera cateva sfaturi pentru o mai buna colaborare intre companii si personalitati publice: credibilitate, coerenta mesajului si proiecte pe termen lung.

Categorii: Campanii sociale | Protectia mediului | Reciclare | Branding

INTERVIU: Raluca Fiser despre performanta de mediu in sectorul de afaceri romanesc

INTERVIU: Raluca Fiser despre performanta de mediu in sectorul de afaceri romanesc

de Raluca Fiser - Green Revolution (27 nov 2012)

Presedinta Green Revolution vorbeste despre cum percep companiile impactul lor asupra mediului si ce releva rezultatele Green Business Index 2012.

Categorii: Protectia mediului | Competitii CSR | Investitii sustenabile | Reciclare | Branding

Studiu de caz: Raiffeisen Comunitati 2011

Studiu de caz: Raiffeisen Comunitati 2011

Prima editie a 'Raiffeisen Comunitati' a acordat finantari de 70.000 de euro pentru 17 proiecte comunitare mici. Acestea au fost alese dintr-un numar de aproape 400 de proiecte, pentru care s-au mobilizat sa le voteze online peste 60.000 de sustinatori.

Categorii: Raiffeisen Bank | Studiu de caz | Finantari si sponsorizari | Campanii sociale | Stakeholder engagement | Marketing legat de o cauza | Branding | Social Media CSR

INTERVIU: Yves Nissim despre adaptarea unei strategii globale de CSR la nivel local

INTERVIU: Yves Nissim despre adaptarea unei strategii globale de CSR la nivel local

de Yves Nissim - France Telecom Orange Group (01 nov 2012)

Directorul de Transformari si Operatiuni CSR din cadrul Grupului Orange vorbeste despre cum isi alege Orange directiile de implicare în CSR in tarile in care opereaza.

Categorii: Incluziune si diversitate | Dezvoltare comunitara | Stakeholder engagement | Branding

Responsabilitatea, intre generozitate si business

Responsabilitatea, intre generozitate si business

de Semida Duriga - Next Advertising (16 oct 2012)

Directoarea de CSR a Agentiei Next Advertising explica de ce CSR-ul nu e doar un sistem de profit-sharing intre o companie si comunitate, ci si un mijloc de crestere a business-ului companiei, iar cele mai bune campanii de CSR sunt cele care bifeaza in dreptul ambelor obiective.

Categorii: Campanii sociale | Branding

INTERVIU: Guy Champniss despre importanta capitalului social in construirea unui brand responsabil

INTERVIU: Guy Champniss despre importanta capitalului social in construirea unui brand responsabil

de Guy Champniss - Havas Media (11 sep 2012)

Invitatul ARC Romania la intalnirea grupului LBG din 2012 propune un concept inovator - ”Sustenabilitatea 2.0”. Acest nou termen presupune colaborarea intre specialistii in sustenabilitate si cei in dezvoltarea de brand.

Categorii: Tendinte CSR | Stakeholder engagement | Branding

Analiza: Edelman Good Purpose 2012

Analiza: Edelman Good Purpose 2012 (03 mai 2012)

A V-a editie a cercetarii despre perceptia brandurilor responsabile arata ca acestea trebuie sa faca mai mult decat sa sustina cauze sociale

Categorii: Cercetari CSR | Tendinte CSR | Branding

INTERVIU: Barbara Janker despre implicarea companiilor in depasirea problemelor de mediu

INTERVIU: Barbara Janker despre implicarea companiilor in depasirea problemelor de mediu

de Barbara Janker - WWF International (30 apr 2012)

Invitata ResponsabilitateSociala.ro la European CSR Lessons, Coordonatoarea WWF a parteneriatelor corporate pe Europa Centrala si de Est, vorbeste despre colaborarea pe care o are organizatia sa cu sectorul business si despre beneficiile companiilor care au abordari sustenabile.

Categorii: Proiecte ONG | Protectia mediului | Produse responsabile | Investitii sustenabile | Branding

Analiza: Edelman Good Purpose 2010

Analiza: Edelman Good Purpose 2010 (20 dec 2010)

A patra editie a cercetarii despre perceptia brandurilor responsabile arata ca in mixul de marketing trebuie introdus un nou "P" - "Purpose"

Categorii: Cercetari CSR | Tendinte CSR | Branding

Studiu de caz: Campania promisiunilor 2010

Studiu de caz: Campania promisiunilor 2010

Avon Romania a derulat a opta editie a campaniei impotriva cancerului la san, introducand in premiera conceptul "promisiunii pentru viata". Zeci de mii de femei s-au implicat in evenimentele stradale si in actiunile online, iar alte peste 2,5 milioane au aflat mesajele campaniei din mass-media.

Categorii: Avon Cosmetics Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Fundraising | Sanatate | Marketing social | Marketing legat de o cauza | Branding | Social Media CSR

Studiu de caz: I Love Velo, 2010

Studiu de caz: I Love Velo, 2010

Raiffeisen Bank si Asociatia Green Revolution au dezvoltat cel mai mare sistem de "bike-sharing" (inchiriere gratuita de biciclete) din Romania. Organizatorii au infiintat 8 astfel de centre, in Bucuresti, Constanta, Iasi, Cluj si Targu Mures. In 5 luni, centrele au avut peste 200.000 de utilizatori

Categorii: Raiffeisen Bank | Studiu de caz | Proiecte ONG | Protectia mediului | Sport | Branding

Studiu de caz: Dreptul de a citi, 2010

Studiu de caz: Dreptul de a citi, 2010

Proiectul este cea mai importanta initiativa de CSR a OTP Bank Romania, de pana acum. Banca deruleaza o ampla campanie de comunicare integrata, in urma careia, pana la ora actuala, au fost donate peste 30.000 de carti si au fost amenajate 35 de biblioteci in scoli din mediul rural.

Categorii: OTP Bank Romania | Studiu de caz | Campanii sociale | Voluntariat | Educatie | Dezvoltare comunitara | Marketing social | Cultura | Branding | Social Media CSR

5 strategii pentru a construi un brand etic

5 strategii pentru a construi un brand etic

de Jennifer Rice - Fruitful Strategy (08 feb 2010)

Plecand de la o serie de exemple celebre, fondatoarea agentiei Fruitful Strategy enumera strategii de branding pe care le poate folosi o companie pentru a-si maximiza impactul actiunilor de CSR asupra imaginii de brand.

Categorii: Campanii sociale | Tendinte CSR | Produse responsabile | Investitii sustenabile | Branding

Studiu de caz: Scoala lui Andrei (editia 2009)

Studiu de caz: Scoala lui Andrei (editia 2009)

Proiectul a constat dintr-un amplu concurs national pe teme de protectia mediului si de implicare civica. El s-a adresat tuturor elevilor de scoala primara din Romania. Petrom a implicat in activitatile educative si civice ale proiectului un numar de aproape 6.000 de elevi si 361 de profesori, din 320 de scoli.

Categorii: Petrom | Studiu de caz | Campanii sociale | Educatie | Marketing social | Branding | Social Media CSR

Despre reciclarea deseurilor electrice si electronice

Despre reciclarea deseurilor electrice si electronice

de Mihai Prisecaru - Roddia (09 oct 2008)

Agentia Roddia, impreuna cu Recolamp si Rorec, a lansat in 2008 "Ziua Verde”, o campanie de promovare a reciclarii deseurilor electrice si electronice. Afla de la directorul agentiei ce impact au aceste deseuri asupra mediului, de ce ar trebui companiile sa se implice in reciclarea lor si ce pot face concret in acest sens.

Categorii: Campanii sociale | Protectia mediului | Reciclare | Branding


Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !

Sus
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro