RSS LinkedIn

Studii de caz CSR Social, pagina 5

In aceasta categorie sunt inscrise 58 studii de caz.


Studiu de caz CSR Vodafone Romania: Un parteneriat pentru viata

Un parteneriat pentru viata

Studiu de caz trimis de: Vodafone Romania (14 nov 2006)

In anii 2005-2006, Vodafone Romania a sprijinit SMURD prin furnizarea unei solutii de telemedicina in cadrul programului "Vodafone Romania si SMURD - Un parteneriat pentru viata".

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR BRD-Groupe Societe Generale: Ziua Copilului si a Parintelui in Gradina Botanica

Ziua Copilului si a Parintelui in Gradina Botanica

Studiu de caz trimis de: BRD-Groupe Societe Generale (04 nov 2006)

"Ziua Copilului si a Parintelui in Gradina Botanica" este un proiect de voluntariat al angajatilor desfasurat de BRD in parteneriat cu Asociatia Creativ si Asociatia Team Work. Angajatii companiei au donat jucarii si carti copiilor proveniti din familii monoparentale cu ocazia zilei de 1 iunie.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR BRD-Groupe Societe Generale: Doneaza pentru viata

Doneaza pentru viata

Studiu de caz trimis de: BRD-Groupe Societe Generale (02 nov 2006)

"Doneaza pentru viata. Poate fi a ta sau a celor dragi." este un proiect de voluntariat al angajatilor desfasurat de BRD in Bucuresti, in parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguina (CST). Programul si-a propus sa incurajeze donarea de sange. Incepand cu luna octombrie 2006, BRD a extins proiectul la nivel national, implicand astfel si angajatii din tara.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Zentiva: Centrul Marin Pazon

Centrul Marin Pazon

Studiu de caz trimis de: Zentiva (18 oct 2006)

Compania Zentiva a demarat dezvoltarea unui program de implicare sociala in cadrul Centrului Marin Pazon. Centrul este singura institutie care asigura tratament de recuperare pentru copiii cu dizabilitati neuro-psiho-motorii grave. In urma ajutorului acordat de Zentiva, acesta a fost renovat si dotat cu aparatura de specialitate.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR UPC Romania: 2 % pentru Fundatia UPC

2 % pentru Fundatia UPC

Studiu de caz trimis de: UPC Romania (12 oct 2006)

Angajatii UPC Romania au fost incurajati sa doneze 2% din impozitul pe venit Fundatiei UPC. Prin intermediul fundatiei, UPC Romania promoveaza responsabilitatea sociala in randurile angajatilor si deruleaza programe de ajutorare pentru copii.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Western Union Romania: Donatie pentru comunitatile afectate de inundatii

Donatie pentru comunitatile afectate de inundatii

Studiu de caz trimis de: Western Union Romania (08 sep 2006)

In iulie 2005, mai multe comunitati rurale din judetele Vrancea, Bacau si Galati au fost puternic afectate de inundatii. Fundatia First Data Western Union a donat 16.700 USD catre World Vision Romania pentru ameliorarea serviciilor medicale in aceste zone.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Acces la comunicare

Acces la comunicare

Studiu de caz trimis de: Orange Romania (03 aug 2006)

In 2005, Orange s-a alaturat Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii si Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei in efortul de a facilita accesul la informatie pentru locuitorii mediului rural. Compania s-a implicat in proiectele “Serviciul Universal”, respectiv “Economia Bazata pe Cunoastere”, deoarece considera ca este important sa contribuie la dezvoltarea comunitatii si prin tehnologia de care dispune.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Tu pentru comunitate

Tu pentru comunitate

Studiu de caz trimis de: Orange Romania (02 aug 2006)

"Tu pentru comunitate" este un program de voluntariat lansat de Orange Romania. Angajatii companiei isi dedica o parte din timpul liber sprijinirii copiilor cu deficiente senzoriale (de auz si de vedere).

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Coca-Cola HBC Romania: De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine

De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine

Studiu de caz trimis de: Coca-Cola HBC Romania (11 iul 2006)

In 2005, Coca-Cola a desfasurat programul „De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine”. Suma obtinuta din vanzarea biletelor la spectacolul „Si tu poti fi Mos Craciun!” a fost donata Spitalului de Recuperare Neuromotorie pentru Copii Marin Pazon.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Ajutor pentru persoanele fara adapost

Ajutor pentru persoanele fara adapost

Studiu de caz trimis de: Orange Romania (16 apr 2006)

Incepand din 2004, Orange s-a alaturat Asociatiei Samusocial din Romania in dezvoltarea unui proiect de ajutor pentru persoanele fara adapost. Obiectivul proiectului este sa asigure suport si asistenta acestor persoane.

Categorii: Studii de caz |

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Sus
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro