In situatia de criza determinata in 2005 de inundatiile din Romania, JTI Romania a decis sa se alature autoritatilor si a demarat o campanie de sprijinire a celor aflati in suferinta. Campania s-a axat pe strangerea de fonduri pentru reconstructia caselor afectate din judetul Timis.
Categorii: Studii de caz |Orange urmareste sa sustina cresterea implicarii active a oamenilor in viata societatii prin intermediul comunicarii si al dialogului. De aceea a ales sa sustina proiectul Parlamentul Tinerilor coordonat de Asociatia Romana de Dezbateri, Oratorie si Retorica.
Categorii: Studii de caz |Holcim Romania a initiat din anul 2004 un program de educatie civica pentru elevi. Obiectivul urmarit a fost sa ofere scolarilor din clasa a IV-a si a V-a cunostinte de baza despre protectia mediului inconjurator. Datorita succesului inregistrat de programul educativ „Creeaza-ti mediul!”, Ministerul Educatiei si Cercetarii analizeaza posibilitatea de transformare a lui in materie scolara optionala.
Categorii: Studii de caz |BRD a sprijinit Alianta pentru Persoanele cu Autism (APA) pentru imbunatatirea conditiilor de viata si de ingrijire a copiilor si tinerilor care sufera de autism. De aceea, compania a acordat ajutor financiar pentru dezvoltarea activitatii APA si pentru renovarea Stationarului de zi din Spitalul Titan, locul de ingrijire si tratare al copiilor autisti.
Categorii: Studii de caz |In anul 2004, BRD-Groupe Société Générale a incheiat un parteneriat pe trei ani cu Asociatia Samusocial din Romania. Programul este destinat persoanelor adulte fara adapost din Romania si urmareste sa ofere acestora asistenta, ingrijire medicala si adapost.
Categorii: Studii de caz |Incepand cu anul 2005, BRD-Groupe Societe Generale s-a alaturat programului desfasurat de Asociatia Umanitara EquiLibre pentru ajutorarea persoanelor varstnice, cu nevoi medicale speciale. Sprijinul companiei consta in distribuirea unor pachete alimentare lunare pentru 100 de varstnici din sectorul 6 al Capitalei.
Categorii: Studii de caz |Programul reuneste initiativele companiei SIVECO Romania SA in sfera educationala: Competitia "Sansa de a deveni campion", CUPA SIVECO si Scoala de vara SIVECO. Cele trei evenimente sunt menite sa contribuie la dezvoltarea potentialului tinerilor informaticieni in domeniul e-learning.
Categorii: Studii de caz |UniCredit Romania sustine programul "Apel" pentru formarea si integrarea profesionala a tinerilor (in special femei) defavorizati. Proiectul se desfasoara in Bucuresti si Timisoara, in colaboare cu Fundatia Parada/Serviciul Apel, care a initiat proiectul, si cu institutii ale statului.
Categorii: Studii de caz |SIVECO Romania SA desfasoara programul social "Mostenirea culturala" pentru a contribui la dezvoltarea activitatilor culturale din Romania. Compania sprijina tinerii artisti care vor sa se afirme la nivel international si acorda premii pentru rezultatele remarcabile in domeniul artistic.
Categorii: Studii de caz |Compania Tuborg Romania desfasoara de 3 ani programul social "Impreuna, mai aproape de oameni", care urmareste sa aduca bucurie de sarbatori (Paste, Craciun) pentru persoanele defavorizate. In proiect sunt atrase si alte companii, pentru a mari ajutorul oferit oamenilor in nevoie.
Categorii: Studii de caz |