RSS

Studii de caz, pagina 12

Sunt inscrise 133 studii de caz.


Studiu de caz CSR UPC Romania: 2 % pentru Fundatia UPC

2 % pentru Fundatia UPC

Domeniu: Social
Studiu de caz trimis de: UPC Romania (12 oct 2006)

Angajatii UPC Romania au fost incurajati sa doneze 2% din impozitul pe venit Fundatiei UPC. Prin intermediul fundatiei, UPC Romania promoveaza responsabilitatea sociala in randurile angajatilor si deruleaza programe de ajutorare pentru copii.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Vodafone Romania: Litoral curat

Litoral curat

Domeniu: Mediu
Studiu de caz trimis de: Vodafone Romania (11 oct 2006)

In 2005, Vodafone Romania a initiat in parteneriat cu asociatia Mare Nostrum programul "Litoral curat". Acesta se desfasoara anual, pe timpul verii, in statiunile de pe litoralul romanesc al Marii Negre. Programul incurajeaza o cultura a reciclarii si atrage atentia asupra importantei unui mediu inconjurator mai curat.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Western Union Romania: Donatie pentru comunitatile afectate de inundatii

Donatie pentru comunitatile afectate de inundatii

Domeniu: Social
Studiu de caz trimis de: Western Union Romania (08 sep 2006)

In iulie 2005, mai multe comunitati rurale din judetele Vrancea, Bacau si Galati au fost puternic afectate de inundatii. Fundatia First Data Western Union a donat 16.700 USD catre World Vision Romania pentru ameliorarea serviciilor medicale in aceste zone.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Acces la comunicare

Acces la comunicare

Domeniu: Social
Studiu de caz trimis de: Orange Romania (03 aug 2006)

In 2005, Orange s-a alaturat Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii si Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei in efortul de a facilita accesul la informatie pentru locuitorii mediului rural. Compania s-a implicat in proiectele “Serviciul Universal”, respectiv “Economia Bazata pe Cunoastere”, deoarece considera ca este important sa contribuie la dezvoltarea comunitatii si prin tehnologia de care dispune.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Tu pentru comunitate

Tu pentru comunitate

Domeniu: Social
Studiu de caz trimis de: Orange Romania (02 aug 2006)

"Tu pentru comunitate" este un program de voluntariat lansat de Orange Romania. Angajatii companiei isi dedica o parte din timpul liber sprijinirii copiilor cu deficiente senzoriale (de auz si de vedere).

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Coca-Cola HBC Romania: De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine

De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine

Domeniu: Social
Studiu de caz trimis de: Coca-Cola HBC Romania (11 iul 2006)

In 2005, Coca-Cola a desfasurat programul „De Craciun, Coca-Cola alaturi de tine”. Suma obtinuta din vanzarea biletelor la spectacolul „Si tu poti fi Mos Craciun!” a fost donata Spitalului de Recuperare Neuromotorie pentru Copii Marin Pazon.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Carpatcement Holding: Bucurestiul respira 2006

Bucurestiul respira 2006

Domeniu: Mediu
Studiu de caz trimis de: Carpatcement Holding (20 iun 2006)

Carpatcement Holding a lansat in 2005 proiectul de responsabilitate sociala "Bucurestiul respira". Compania a plantat o perdea forestiera de protectie a Bucurestiului, in comuna Cornetu, pe un teren folosit inainte ca depozit necontrolat de deseuri menajere si industriale. In cadrul proiectului, Carpatcement a organizat si un eveniment de plantare, la care si-a invitat angajatii si partenerii de afaceri, alaturi de reprezentanti ai presei

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Integrarea tinerilor cu deficiente senzoriale

Integrarea tinerilor cu deficiente senzoriale

Domeniu: Drepturile Omului
Studiu de caz trimis de: Orange Romania (11 mai 2006)

Alaturi de Fundatia Light into Europe, Orange a dezvoltat in 2005 un program de integrare a tinerilor cu deficiente senzoriale vizuale si auditive. Proiectul si-a propus sa reduca riscul de izolare sociala a acestor tineri. De asemenea, si-a propus sa ii determine sa isi exploreze talentele si sa isi atinga potentialul.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Coca-Cola HBC Romania: Etica - Cea mai buna eticheta in afaceri

Etica - Cea mai buna eticheta in afaceri

Domeniu: Educatie
Studiu de caz trimis de: Coca-Cola HBC Romania (16 apr 2006)

Programul si-a propus sa ii invete pe studenti principiile eticii in afaceri si sa-i incurajeze sa le aplice in viitoarea lor activitate. Coca-Cola a vrut sa ajute astfel la ridicarea standardelor mediului de afaceri din Romania si la recastigarea increderii tinerei generatii in economia de piata si in valorile reale ale concurentei si pietei libere.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Ajutor pentru persoanele fara adapost

Ajutor pentru persoanele fara adapost

Domeniu: Social
Studiu de caz trimis de: Orange Romania (16 apr 2006)

Incepand din 2004, Orange s-a alaturat Asociatiei Samusocial din Romania in dezvoltarea unui proiect de ajutor pentru persoanele fara adapost. Obiectivul proiectului este sa asigure suport si asistenta acestor persoane.

Categorii: Studii de caz |

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Sus
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro

Afla cat de responsabile sunt companiile din jurul tau!

Saptamanal, ne citesc peste 8.000 de lideri de opinie din companii, din societatea civila sau din institutii publice.

Asigura-te ca afli cele mai noi informatii, evenimente, sau analize din domeniul CSR, atat din Romania, cat si din strainatate.