RSS

Studii de caz, pagina 10

Sunt inscrise 133 studii de caz.


Studiu de caz CSR Carpatcement Holding: REMIX!

REMIX!

Domeniu: Cultura
Studiu de caz trimis de: Carpatcement Holding (27 iul 2007)

Carpatcement a fost partenerul principal al proiectului REMIX, organizat de Revista Arhitectura si Uniunea Arhitectilor din Romania. Proiectul a reprezentat Romania la editia din 2006 a Bienalei de Arhitectura de la Venetia si a fost prezentat publicului din Romania in cadrul unei expozitii organizate in iunie, 2007. REMIX si-a propus sa atraga atentia asupra problemelor de dezvoltare urbana si teritoriala ale tarii noastre.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR BRD-Groupe Societe Generale: Prin sport in societate

Prin sport in societate

Domeniu: Sport
Studiu de caz trimis de: BRD-Groupe Societe Generale (23 iul 2007)

BRD a initiat in 2006 un parteneriat cu Fundatia Sportului Scolar Palestra pentru a le da ocazia copiilor de la 2 orfelinate din Bucuresti sa faca sport alaturi de copii proveniti din medii normale. Proiectul "Prin sport in societate" a reusit sa creeze legaturi solide intre copiii din cele doua categorii. In plus, o parte din copiii de la orfelinate au fost legitimati la cluburi sportive si au sansa sa devina profesionisti.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Apa Nova: Salvati oamenii de zapada

Salvati oamenii de zapada

Domeniu: Mediu
Studiu de caz trimis de: Apa Nova (12 iul 2007)

Cu ocazia Zilei Mondiale a Mediului, compania Apa Nova a derulat, in Bucuresti, o campanie de constientizare asupra pericolelor incalzirii globale. Campania "Salvati oamenii de zapada" a urmarit sa-i informeze pe bucuresteni despre pericolele poluarii si despre rolul pe care il au in protejarea mediului inconjurator.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Orange-Adept Work Camp, 2005-2007

Orange-Adept Work Camp, 2005-2007

Domeniu: Mediu
Studiu de caz trimis de: Orange Romania (09 iul 2007)

Orange Romania a initiat in 2005 un parteneriat cu Fundatia ADEPT pentru conservarea biodiversitatii si pentru dezvoltarea comunitatilor rurale din Sud-Estul Transilvaniei. Programul le-a oferit satenilor din zona asistenta pentru a identifica noi oportunitati de comercializare a produselor si pentru a-si diversifica activitatile economice.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR MOL Romania: Spatii Verzi 2007

Spatii Verzi 2007

Domeniu: Mediu
Studiu de caz trimis de: MOL Romania (14 iun 2007)

Prin intermediul programului "Spatii verzi", compania MOL Romania a dorit sa incurajeze implicarea comunitatilor in proiecte de infiintare, amenajare si reabilitare a spatiilor verzi publice.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Arctic: Believe In U

Believe In U

Domeniu: Educatie
Studiu de caz trimis de: Arctic (12 iun 2007)

Prin intermediul programului "Believe in U", compania Arctic a dorit sa se implice in pregatirea profesionala a tinerilor. Studentii din 7 universitati din Bucuresti si Targoviste au participat la seminarii care au abordat subiecte legate de cariera.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Carpatcement Holding: Bucurestiul Respira 2007

Bucurestiul Respira 2007

Domeniu: Mediu
Studiu de caz trimis de: Carpatcement Holding (12 iun 2007)

Carpatcement Holding a initiat in anul 2006 platforma de responsabilitate sociala "Orasul Respira" si programul "Bucurestiul Respira", ca raspuns fata de diminuarea drastica din ultimii ani a Centurii Verzi a capitalei. In 2007, programul se afla la cea de a doua editie. In acest an, au fost plantati copaci in comuna Copaceni, judetul Ilfov.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Apa Nova: Apa Nova ti-a iesit cu plin

Apa Nova ti-a iesit cu plin

Domeniu: Mediu
Studiu de caz trimis de: Apa Nova (07 iun 2007)

Cu ocazia Zilei Mondiale a Apei, compania Apa Nova a derulat, in Bucuresti, o campanie de constientizare asupra importantei acestei resurse naturale. Campania "Apa Nova ti-a iestit cu plin" a urmarit sa-i informeze pe bucuresteni despre rolul pe care il au in protejarea si economisirea apei.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR URSUS Breweries: Traieste cu masura

Traieste cu masura

Domeniu: Educatie
Studiu de caz trimis de: URSUS Breweries (18 apr 2007)

Prin intermediul programului "Traieste cu masura", URSUS Breweries a dorit sa supuna atentiei consumul responsabil de alcool ca parte a unui stil de viata sanatos. Campania s-a adresat persoanelor care nu se afla in situatii de risc, dar care au luat deja decizia de a consuma alcool.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Tuborg Romania (URBB): Impreuna, mai aproape de oameni - editia 2007

Impreuna, mai aproape de oameni - editia 2007

Domeniu: Social
Studiu de caz trimis de: Tuborg Romania (URBB) (18 apr 2007)

Programul "Impreuna, mai aproape de oameni" isi propune sa aduca o bucurie persoanelor cu dificultati materiale, in preajma celor mai importante sarbatori de pe parcursul anului. Reprezentantii companiei Tuborg Romania deruleaza programul in fiecare an, de Paste si de Craciun, incepand cu anul 2003.

Categorii: Studii de caz |

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Sus
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro

Afla cat de responsabile sunt companiile din jurul tau!

Saptamanal, ne citesc peste 8.000 de lideri de opinie din companii, din societatea civila sau din institutii publice.

Asigura-te ca afli cele mai noi informatii, evenimente, sau analize din domeniul CSR, atat din Romania, cat si din strainatate.