RSS LinkedIn

Studii de caz CSR Educatie, pagina 3

In aceasta categorie sunt inscrise 33 studii de caz.


Studiu de caz CSR Cosmote Romania: Mentorship

Mentorship

Studiu de caz trimis de: Cosmote Romania (04 apr 2008)

In 2007, Cosmote si Asociatia Oricum pentru Educatie au initiat programul Mentorship. Acesta le permite tinerilor sa interactioneze cu specialisti pe care ii considera modele profesionale, prin intermediul unei platforme online. In primele sase luni, peste 1.000 de tineri au fost meditati online de peste 50 de specialisti.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Vodafone Romania: Bursele Vodafone pentru Liceu 2005-2007

Bursele Vodafone pentru Liceu 2005-2007

Studiu de caz trimis de: Vodafone Romania (01 feb 2008)

In 2005, Fundatia Vodafone a lansat "Bursele Vodafone pentru liceu". Proiectul sustine 153 de copii din mediul rural cu rezultate bune la invatatura, dar fara posibilitati materiale care sa le permita sa-si continue studiile la liceu. Bursierii beneficiaza de sprijin financiar, consiliere si asistenta medicala din partea Vodafone, pana in 2009.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR JT International Romania: Bursele Europene JTI 2007

Bursele Europene JTI 2007

Studiu de caz trimis de: JT International Romania (18 dec 2007)

"Bursele Europene JTI" este singurul program de burse destinat jurnalistilor romani. In 2007, datorita initiativei JTI Romania, 7 tineri jurnalisti au beneficiat de stagii si burse de pregatire la Bruxelles, in cadrul unor importante institutii ale Uniunii Europene.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Vodafone Romania: SOS Masina cu Jucarii

SOS Masina cu Jucarii

Studiu de caz trimis de: Vodafone Romania (21 nov 2007)

"SOS Masina cu Jucarii" este un serviciu social mobil, care ii ajuta pe copii sa-si dezvolte imaginatia, atentia, memoria si creativitatea prin joc. In editia 2006-2007, programul sustinut de Fundatia Vodafone a implicat aproape 10.000 de copii si 3.000 de adulti in activitati de educare informala.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR SIVECO Romania SA: Conferintele Civice

Conferintele Civice

Studiu de caz trimis de: SIVECO Romania SA (16 nov 2007)

Siveco si Asociatia Romana de Dezbateri, Oratorie si Retorica (ARDOR) au derulat, in perioada noiembrie 2006 - iunie 2007, Conferintele Civice "Despre buna folosinta a democratiei". Proiectul a cuprins 9 conferinte in care peste 1.000 de liceeni au dezbatut subiecte legate de democratie alaturi de personalitati publice.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Arctic: Believe In U

Believe In U

Studiu de caz trimis de: Arctic (12 iun 2007)

Prin intermediul programului "Believe in U", compania Arctic a dorit sa se implice in pregatirea profesionala a tinerilor. Studentii din 7 universitati din Bucuresti si Targoviste au participat la seminarii care au abordat subiecte legate de cariera.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR URSUS Breweries: Traieste cu masura

Traieste cu masura

Studiu de caz trimis de: URSUS Breweries (18 apr 2007)

Prin intermediul programului "Traieste cu masura", URSUS Breweries a dorit sa supuna atentiei consumul responsabil de alcool ca parte a unui stil de viata sanatos. Campania s-a adresat persoanelor care nu se afla in situatii de risc, dar care au luat deja decizia de a consuma alcool.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR SIVECO Romania SA: Sa invatam sa invatam

Sa invatam sa invatam

Studiu de caz trimis de: SIVECO Romania SA (12 oct 2006)

In parteneriat cu World Vision, SIVECO Romania a oferit locuitorilor din comuna Breasta sansa de a beneficia de tehnologie si metode de instruire moderne. Locuitorii comunei au beneficiat prin programul SEI, Sistem Educational Informatizat de un laborator informatic, de cursuri IT si de un curs AeL.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Coca-Cola HBC Romania: Etica - Cea mai buna eticheta in afaceri

Etica - Cea mai buna eticheta in afaceri

Studiu de caz trimis de: Coca-Cola HBC Romania (16 apr 2006)

Programul si-a propus sa ii invete pe studenti principiile eticii in afaceri si sa-i incurajeze sa le aplice in viitoarea lor activitate. Coca-Cola a vrut sa ajute astfel la ridicarea standardelor mediului de afaceri din Romania si la recastigarea increderii tinerei generatii in economia de piata si in valorile reale ale concurentei si pietei libere.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Parlamentul Tinerilor

Parlamentul Tinerilor

Studiu de caz trimis de: Orange Romania (16 apr 2006)

Orange urmareste sa sustina cresterea implicarii active a oamenilor in viata societatii prin intermediul comunicarii si al dialogului. De aceea a ales sa sustina proiectul Parlamentul Tinerilor coordonat de Asociatia Romana de Dezbateri, Oratorie si Retorica.

Categorii: Studii de caz |

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Sus
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro