RSS LinkedIn

Studii de caz CSR Drepturile Omului

In aceasta categorie sunt inscrise 5 studii de caz.


Studiu de caz CSR A&D Pharma: Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro

Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro

Studiu de caz trimis de: A&D Pharma (08 mar 2010)

Fundatia Sensiblu a derulat in 2009 a sasea editie a campaniei "V-Days". De aceasta data, campania s-a derulat exclusiv pe internet. Ea s-a concentrat pe folosirea retelelor sociale, reusind sa convinga peste 45.000 de internauti sa se alature luptei "Impotriva Violentei asupra Femeii".

Categorii: Studii de caz | Campanii sociale | Marketing social | Drepturile omului | Social Media CSR

Studiu de caz CSR A&D Pharma: Campania V-Days 2008 - Acasa nu esti la inchisoare

Campania V-Days 2008 - Acasa nu esti la inchisoare

Studiu de caz trimis de: A&D Pharma (30 sep 2009)

Fundatia Sensiblu a derulat in 2008 cea de-a V-a editie a campaniei sale anuale "V-Days", cu ocazia Zilelor Internationale de Activism Impotriva Violentei asupra Femeii. De aceasta data, campania a atras atentia asupra uneia din consecintele extreme ale violentei domestice: criminalitatea feminina.

Categorii: Studii de caz | Campanii sociale | Marketing social | Drepturile omului

Studiu de caz CSR A&D Pharma: Campania V-Days 2007- Zidul Indiferentei

Campania V-Days 2007- Zidul Indiferentei

Studiu de caz trimis de: A&D Pharma (08 sep 2008)

Campania Fundatiei Sensiblu si-a propus sa sensibilizeze publicul la problema violentei domestice. Peste 30.000 de persoane au purtat panglica alba, ca protest impotriva violentei asupra femeii. De asemenea, a fost amplasat un zid in centrul Capitalei pe care erau scrise numele unor femei ucise de sotii lor in ultimii 2 ani in Bucuresti.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR A&D Pharma: Campania V-Days 2006 - Martorele tacute

Campania V-Days 2006 - Martorele tacute

Studiu de caz trimis de: A&D Pharma (24 oct 2007)

Fundatia Sensiblu a facut la sfarsitul anului 2006 campania de informare si educare "V - Days - 16 Zile Internationale de Activism Impotriva Violentei asupra Femeii". Peste 15.000 de persoane au purtat panglica alba, ca forma de protest impotriva violentei asupra femeii. De asemenea, 500 de lumanari au fost aprinse in memoria femeilor victime ale violentei domestice.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Integrarea tinerilor cu deficiente senzoriale

Integrarea tinerilor cu deficiente senzoriale

Studiu de caz trimis de: Orange Romania (11 mai 2006)

Alaturi de Fundatia Light into Europe, Orange a dezvoltat in 2005 un program de integrare a tinerilor cu deficiente senzoriale vizuale si auditive. Proiectul si-a propus sa reduca riscul de izolare sociala a acestor tineri. De asemenea, si-a propus sa ii determine sa isi exploreze talentele si sa isi atinga potentialul.

Categorii: Studii de caz |

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Sus
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro