RSS

Studii de caz CSR Cultura

In aceasta categorie sunt inscrise 7 studii de caz.


Studiu de caz CSR UniCredit Tiriac Bank: Concursul de debut literar UniCredit, 2010

Concursul de debut literar UniCredit, 2010

Studiu de caz trimis de: UniCredit Tiriac Bank (07 dec 2010)

A treia editie a concursului organizat de UniCredit Tiriac si Asociatia Catalist a atras 121 de tineri autori de poezie sau proza. Acestia au fost jurizati si au primit feed-back din partea unor personalitati ale criticii literare, iar 3 dintre ei au fost publicati in volum de editura Humanitas.

Categorii: Studii de caz | Proiecte ONG | Cultura

Studiu de caz CSR UniCredit Tiriac Bank: Concursul de debut literar UniCredit, 2009

Concursul de debut literar UniCredit, 2009

Studiu de caz trimis de: UniCredit Tiriac Bank (11 oct 2010)

A doua editie a concursului organizat de UniCredit Tiriac si Asociatia Catalist a atras 120 de autori de poezie sau proza debutanti. Lucrarile lor au fost analizate de un juriu format din personalitati ale criticii literare, iar castigatorii au fost publicati in volum de o editura de prestigiu, Humanitas.

Categorii: Studii de caz | Proiecte ONG | Cultura

Studiu de caz CSR BRD-Groupe Societe Generale: Festivalul SoNoRo, 2007

Festivalul SoNoRo, 2007

Studiu de caz trimis de: BRD-Groupe Societe Generale (26 sep 2008)

Din 2007, BRD este partener principal al Festivalului SoNoRo, eveniment care urmareste sa readuca muzica de camera in atentia publicului roman. Festivalul reuneste anual interpreti internationali de prestigiu si include un program educativ pentru tinerii muzicieni romani.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Orange Romania: Premiile Orange pentru tinerii muzicieni 2007

Premiile Orange pentru tinerii muzicieni 2007

Studiu de caz trimis de: Orange Romania (24 iun 2008)

Orange Romania organizeaza anual "Premiile Orange pentru tinerii muzicieni". Competitia este o rampa de lansare pentru tinerii care vor sa obtina performanta in muzica. La editia din 2007, compania i-a premiat cu 30.000 de Euro pe cei mai talentati tineri romani, interpreti de muzica clasica.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR Carpatcement Holding: REMIX!

REMIX!

Studiu de caz trimis de: Carpatcement Holding (27 iul 2007)

Carpatcement a fost partenerul principal al proiectului REMIX, organizat de Revista Arhitectura si Uniunea Arhitectilor din Romania. Proiectul a reprezentat Romania la editia din 2006 a Bienalei de Arhitectura de la Venetia si a fost prezentat publicului din Romania in cadrul unei expozitii organizate in iunie, 2007. REMIX si-a propus sa atraga atentia asupra problemelor de dezvoltare urbana si teritoriala ale tarii noastre.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR BRD-Groupe Societe Generale: Patrimoniul cultural - descopera-i valoarea!

Patrimoniul cultural - descopera-i valoarea!

Studiu de caz trimis de: BRD-Groupe Societe Generale (13 feb 2007)

Prin derularea proiectului "Patrimoniul cultural - descopera-i valoarea!" BRD s-a implicat in promovarea valorilor culturale romanesti. Principalul obiectiv al programului a fost scoaterea din anonimat a monumentelor istorice.

Categorii: Studii de caz |
Studiu de caz CSR SIVECO Romania SA: Mostenirea culturala

Mostenirea culturala

Studiu de caz trimis de: SIVECO Romania SA (06 mar 2006)

SIVECO Romania SA desfasoara programul social "Mostenirea culturala" pentru a contribui la dezvoltarea activitatilor culturale din Romania. Compania sprijina tinerii artisti care vor sa se afirme la nivel international si acorda premii pentru rezultatele remarcabile in domeniul artistic.

Categorii: Studii de caz |

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Sus
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro