RSS LinkedIn
Lectii invatate

Am invatat ca, inainte de a extinde aceasta campanie la nivel national, prin parteneriate cu alte companii, trebuie sa dovedim ca proprii angajati rezoneaza la aceleasi valori pe care le promovam ca si companie. Suntem foarte satisfacuti de participarea angajatilor BRD si suntem increzatori in succesul etapelor viitoare ale acestei campanii.


Adela Jansen
Director Executiv Resurse Umane - BRD-Groupe Societe Generale

Studiu de caz: Doneaza pentru viata

Studiu de caz din domeniul Social, trimis de BRD-Groupe Societe Generale (02 nov 2006)

Rezumat studiu de caz:

"Doneaza pentru viata. Poate fi a ta sau a celor dragi." este un proiect de voluntariat al angajatilor desfasurat de BRD in Bucuresti, in parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguina (CST). Programul si-a propus sa incurajeze donarea de sange. Incepand cu luna octombrie 2006, BRD a extins proiectul la nivel national, implicand astfel si angajatii din tara.


Cauza sociala studiu de caz:


Una dintre cele mai grave probleme ale sistemului de sanatate din Romania este lipsa sangelui din spitale. Zeci de mii de bolnavi care apeleaza la sistemul medical din tara se confrunta cu aceasta problema.

Criza sangelui din Romania se datoreaza, in special, lipsei de informare a cetateanului cu privire la necesitatea donarii de sange. De asemenea, contribuie si neincrederea manifestata fata de procesul de prelevare a sangelui.

Desfasurare proiect:


recoltarea sangelui"Doneaza pentru viata. Poate fi a ta sau a celor dragi." este un proiect de voluntariat al angajatilor desfasurat de BRD in parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguina din Bucuresti (CST), in luna iunie.

Programul si-a propus ca, prin informare si puterea exemplului, sa incurajeze donarea de sange.

Prima etapa a programului a constat intr-o campanie de comunicare si sensibilizare a personalului BRD. Campania a cuprins:
  • mesaje electronice;
  • lansarea paginii intranet ”Doneaza pentru viata”;
  • afise in spatiile de recreere;
  • o campanie de sampling organizata la sediile BRD din Bucuresti (pliante informative si obiecte promotionale inscriptionate cu logoul campaniei).
Cea de a doua etapa a constat in recoltarea propriu-zisa a sangelui. Angajatii BRD si ai Centrului de Transfuzie Sanguina din Bucuresti au stabilit zilele de donare. O echipa de medici si asistenti s-a deplasat la Turnul BRD pentru a asigura recoltarea de sange in conditii bune de siguranta si igiena.

recoltarea sangeluiEtapa finala a proiectului a constat in publicarea rezultatelor campaniei in mediile de comunicare interna ale BRD - revista interna si intranet.

Incepand cu luna octombrie 2006, BRD a extins proiectul la nivel national, prin implicarea angajatilor din tara. Astfel, se vor desfasura campanii de donare in centrele teritoriale BRD din: Ploiesti, Pitesti, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Galati, Constanta, Bacau, Iasi, Piatra Neamt, Brasov, Sibiu, Targu Mures, Cluj, Baia Mare, Timisoara.

Rezultate studiu de caz:


Anul acesta, 325 dintre angajati au raspuns apelului pentru salvarea vietii, oferind cate 400 de ml de sange fiecare.

angajati BRDS-au strans 130 de litri de sange.

Cu ajutorul lor, cel putin 100 de oameni au primit inca o sansa.

Aceasta campanie a reprezentat un exercitiu de solidaritate, voluntariat si implicare al angajatilor BRD care s-au dovedit responsabili si preocupati de cei de langa ei.

Pagina de intranet care continea informatii  cu privire la procesul de recoltare a sangelui si a conditiilor de donare a avut peste 3000 de accesari unice.


9255

Parteneri in proiect:

  • Institutul National de Hematologie
  • Centrul de Transfuzie Sanguina

Ti-a placut acest studiu de caz? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alt studiu de caz din categorii similare:


Vezi profilul companiei BRD-Groupe Societe Generale

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro