RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Viitorul CSR-ului, dezbatut la ZileleBiz 2014

Viitorul CSR-ului, dezbatut la ZileleBiz 2014

Aflati ce teme vor fi discutate si cine sunt expertii romani si internationali invitati sa prezinte la ziua dedicata CSR-ului.

(05 nov 2014)

Revista Biz va organiza cea de-a XIII-a editie a conferintei de business ZileleBiz. Aceasta va avea loc in perioada 10-14 noiembrie 2014, la hotelul Howard Johnson din Bucuresti.

Ca in fiecare an, una dintre cele 5 zile de dezbateri va fi dedicata CSR-ului. Este vorba despre ziua de joi, 13 noiembrie, cand specialisti in CSR din Romania si strainatate vor discuta despre cum sustenabilitatea companiilor, a ONG-urilor si a guvernelor poate schimba viitorul planetei.

Ziua de CSR va fi impartita in 2 sesiuni.

Prima sesiune, dedicata discutiilor cu lideri din Romania


In cadrul primei sesiuni, vor sustine prezentari 5 reprezentanti de marca ai mediului de afaceri romanesc, respectiv:
  • Flavia Popa, Secretar General, BRD - Groupe Societe Generale
  • Veronica Dogaru, Corporate Communication Manager, Orange Romania
  • Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing, AVON Romania
  • Daniel Boaje, General Manager, McDonald's
  • Despina Andrei, ‎Communication & Fundraising Manager, UNICEF
Speakerii din ziua de CSR a zilelor Biz

Invitatii vor vorbi despre initiativele de CSR din propriile companii, dar si despre cateva teme generale legate de sustenabilitate, precum:
  • asteptarile consumatorului de la branduri in materie de sustenabilitate si impactul acestor asteptari asupra viitorului brandurilor;
  • rolul masurarii performantelor de CSR in adaptarea strategiei de sustenabilitate;
  • metode inovatoare de castigare a increderii consumatorilor, cu ajutorul sustenabilitatii;
  • rolul pe termen lung al integrarii principiilor dezvoltarii durabile in strategia de business.

A doua sesiune, sustinuta de un expert international in sustenabilitate


Thomas Kolster, director al agentiei de publicitate Goodvertising, autor al cartii Goodvertising, speaker si expert in sustenabilitateIn partea a doua a zilei, Thomas Kolster, director al agentiei de publicitate Goodvertising, autor al cartii Goodvertising, speaker si expert in sustenabilitate, va sustine un workshop interactiv cu participantii la conferinta.

Acesta le va impartasi 10 sfaturi legate de modul in care trebuie comunicate performantele de sustenabilitate si le va prezenta ultimele tendinte in materie de CSR. In plus, prin intermediul unor exercitii, ii va ajuta sa renunte la propriile tipare referitoare la sustenabilitate si sa inteleaga ca CSR-ul nu este doar o masura de marketing.

Costul de participare la ziua de CSR este de 530 de RON, iar inscrierea se poate face pana miercuri, 12 noiembrie 2014. Abonamentul pentru toate cele 5 zile costa 1660 de RON.

Puteti afla si alte detalii despre ziua de CSR sau despre eveniment in ansamblu de pe site-ul ZileleBiz.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


1950

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Evenimente CSR | Tendinte CSR

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro