RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Traficul de persoane, tema unei expozitii online create de Bancpost

Traficul de persoane, tema unei expozitii online create de Bancpost

Expozitia face parte dintr-o campanie internationala prin care Bancpost si partenerii sai lupta impotriva acestui fenomen, cu ajutorul artei

(10 sep 2014)

Bancpost, alaturi de Agentia Nationala Impotriva Traficului de Persoane, Ministerul Educatiei Nationale (ANITP) si asociatiile ADPARE si eLiberare, a creat o expozitie de arta online pe tema traficului de persoane. Aceasta cuprinde lucrari in format digital a peste 100 de elevi de la licee de arta si cluburi de tineret din Bucuresti, Alba-Iulia, Craiova, Iasi, Ploiesti, Roman si Timisoara.

Iata cateva dintre lucrari:


Expozitia face parte din proiectul ART4FREEDOM, care cuprinde o serie de workshopuri artistice si educative organizate in cadrul unei ample campanii internationale de lupta impotriva traficului de persoane. Este vorba de campania The NO Project, desfasurata in paralel in Romania, Grecia si Bulgaria.

Problema la care raspunde campania The NO Project


Prin intermediul actiunilor din campanie si inclusiv a expozitiei online, organizatorii si-au propus sa aduca la cunostinta publicului pericolele la care sunt expusi tinerii aflati in dificultati financiare, ei fiind cei mai vulnerabili la promisiunile false facute de traficantii de persoane.

Conform ANITP, citata de reprezentantii Bancpost, Romania este tara cu cele mai multe victime ale traficului de persoane exportate la nivel european. Ceea ce este si mai grav este ca peste 30% dintre victime au sub 18 ani.

Comunicarea prin arta, solutia propusa in campanie


Bancpost si ceilalti parteneri au ales sa comunice problema traficului de persoane cu ajutorul artei, un instrument prin intermediul caruia, conform reprezentantilor companiei, se pot adresa mai usor tinerilor.

In acest sens, Presedintele Executiv al Bancpost, Anthony C. Hassiotis, a declarat:
Anthony C. Hassiotis, Presedintele Executiv al Bancpost"Arta poate comunica idei si emotii intr-un mod care ajunge in mod direct la mintea si inimile oamenilor. Acesta este motivul pentru care lucrarile de arta si viziunile artistice ale elevilor care au aderat la proiect au puterea sa genereze un impact puternic asupra vizitatorilor online si offline ai expozitiilor organizate pe parcursul campaniei si, in acelasi timp, sa devina o sursa de inspiratie pentru alti tineri artisti. Acesta este, de fapt, scopul campaniei noastre: de a informa, de a inspira si de a motiva tinerii sa actioneze proactiv impotriva sclaviei moderne, prin talentul, pasiunea si energia lor, pentru ca lumea sa afle despre acest fenomen."

Pana acum, pe langa expozitia online organizata, au mai avut loc sesiuni de informare, dezbateri si ateliere de creatie, dar si evenimente sportive.

Mai mutle detalii despre intreaga campanie puteti gasi in acest articol sau pe site-ul The NO Project, iar intreaga expozitie de arta o puteti vizualiza in sectiunea dedicata pe site.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


2370

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Drepturile omului

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro