RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Site de crowdfunding pentru lupta impotriva cancerului la san si a violentei domestice

Site de crowdfunding pentru lupta impotriva cancerului la san si a violentei domestice

Persoanele care stiu astfel de cazuri sau ONG-urile cu proiecte in domeniu sunt invitate sa le inscrie pe DoneazacuAvon.ro, pentru finantare

(12 mai 2014)

Avon Cosmetics Romania a lansat o platforma de crowdfunding pentru sustinerea cazurilor unor femei care au fost depistate cu cancer la san sau care sunt victime ale violentei domestice, dar si a proiectelor unor ONG-uri care activeaza in unul dintre cele doua domenii de cel putin 2 ani.

Pe platforma pot fi inscrise cazuri individuale sau proiecte comunitare, cu ajutorul unui formular in care se solicita o serie de detalii despre acestea, fotografii si suma necesara cazului/proiectului (care poate fi intre 1.000 si 2.500 de dolari pentru cazuri individuale, respectiv intre 5.000 si 10.000 de dolari pentru proiecte ONG).

Inscrierile vor fi analizate in termen de 15 zile, de catre o comisie formata din 5 specialisti din domeniul sanatatii (din cadrul Fundatiei Regina Maria, partener in program), financiar, legal si al implicarii in comunitate.

Pentru a dona, clientii trebuie sa comande un produs social din catalogul Avon sau din brosura online (paginile 146-147), sa inscrie codul de pe ambalaj pe platforma DoneazacuAvon.ro si sa directioneze suma catre cazul dorit.

Intregul profit realizat din vanzarea acestor produse va fi directionat catre cauzele prezente pe platforma.

Cum promoveaza Avon platforma de crowfunding


"Doneazacuavon.ro" este prima initiativa de acest tip a companiei Avon la nivel global.

Conform reprezentantilor companiei, nevoia unei astfel de platforme a fost identificata in timpul intalnirilor cu reprezentantii de vanzari, care sunt si voluntari in cele mai importante campanii sociale desfasurate de Avon, "Stop cancer la san” si "Campania respectului”.

Ei si-au exprimat dorinta de a le ajuta in mod concret pe femeile pe care le intalneau si astfel a luat nastere ideea platformei de crowdfunding. Reprezentantii de vanzari au fost cei care au propus primele cazuri si proiecte, aflate acum in procesul de analiza, si tot ei vor fi cei care vor transmite clientilor detalii despre program.

In plus, pentru promovarea initiativei, Avon a realizat un spot TV si o macheta de presa, ambele avand-o ca ambasador pe Andreea Marin.

Spotul de promovare al platformei de crowdfunding:




Macheta de presa pentru promovarea platformei:


Macheta de presa pentru promovarea platformei
 
Platforma de crowdfunding sprijina initiativele de lupta impotriva cancerului la san si a violentei domestice pe care Avon le desfasoara de 12 ani. Pana acum, compania investit peste 2,7 milioane de dolari in campanii de informare si educare si in actiuni de modernizare a unor centre oncologice.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


4395

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Avon Cosmetics Romania | Campanii sociale | Fundraising | Produse responsabile | Social Media CSR

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro