RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Servicii de rebranding gratuite, pentru un ONG din Bucuresti

Servicii de rebranding gratuite, pentru un ONG din Bucuresti

Serviciile vor fi oferite in cadrul unei sesiuni de lucru de 24 de ore, pe 28 si 29 martie, iar inscrierile se fac pana pe 7 martie.

(25 feb 2015)

eLiberare Design, agentie de design non-profit, specializata pe design pentru cauze sociale, impreuna cu organizatia Bridging the Gap si societatea Positive Projects, va oferi gratuit unei organizatii neguvernamentale din Romania un pachet de servicii de rebranding, in cadrul unei sesiuni de lucru de 24 de ore. Sesiunea va avea loc pe 28 si 29 martie 2015, la Impact Hub Bucharest.

Organizatorii vor selecta ONG-ul prin intermediul unei competitii. Cei interesati se pot inscrie pana pe 7 martie 2015, completand un formular pe site-ul colab24.



Serviciile de rebranding oferite


In cadrul celor 24 de ore de lucru, eLiberare Design isi propune sa elaboreze, alaturi de partenerii si colaboratorii sai, o identitate vizuala bine-definita si o strategie de comunicare consecventa si bine-conturata, pentru ONG-ul castigator. Cu ajutorul acestora, ONG-ul ar trebui:
  • sa isi poata face cunoscute activitatea si initiativele intr-un mod mai eficient;
  • sa isi impartaseasca povestile de succes si sa-i inspire astfel si pe altii;
  • sa isi creasca numarul de sustinatori si impactul in societate;
  • sa isi imbunatateasca structura si capacitatea organizationale si accesul la finantare.

Printre serviciile pe care specialistii din cadrul Co:Lab 24 le pot oferi se numara:
  • design sau redesign de logo si de identitate vizuala;
  • crearea unui manual de identitate vizuala (”brandbook”);
  • dezvoltarea unui nou website sau actualizarea celui actual, pentru a reflecta noua imagine;
  • popularea website-ului cu texte elaborate de jurnalisti cu experienta;
  • elaborarea unei brosuri de prezentare a organizatiei;
  • alcatuirea unui catalog cu fotografii profesioniste de promovare;
  • filmarea si editarea unui video de promovare a organizatiei;
  • punerea la dispozitie a unui pachet de instrumente pentru comunicarea cu media (ex.: format predefinit pentru comunicatele de presa);
  • personalizarea paginii de Facebook a organizatiei si dezvoltarea continutului pentru 6 luni;
  • consultanta pentru promovarea on-line, inclusiv prin canalele social media (ex.: prezenta social media, campanii gratuite de tip PPC/Google AdWords);
  • un program de pregatire pentru a dezvolta capacitatea de a utiliza eficient instrumentele puse la dispozitie.

In plus, organizatorii vor mai oferi:
  • indrumare pentru dezvoltarea unei strategii de atragere de fonduri coerenta si adecvata obiectivelor si resurselor organizatiei;
  • punerea la dispozitie pentru o perioada determinata a unui fundraiser care sa coordoneze si sa urmareasca implementarea strategiei de atragere de fonduri agreata in cadrul Co:lab 24;
  • construirea si lansarea, in ziua evenimentului, a unei campanii pentru atragerea unor fonduri suplimentare prin mecanismul redirectionarii a 2% din impozitul pe venit aferent anului 2014;
  • consultanta privind aspectele de natura administrativa si financiara care intervin in mod curent in cadrul activitatii organizatiei;
  • asigurarea accesului gratuit la programele de pregatire adresate ONG-urilor, derulate in cursul anului 2015 de partenerii proiectului (NGO Training Academy - Bridging the Gap, NGOs talk - Positive Projects).

Procesul de selectie


Organizatorii vor alege ONG-ul care va reusi sa demonstreze cel mai bine ca:
  • are o experienta bogata in desfasurarea unor proiecte cu impact semnificativ in comunitate;
  • isi implica in mod activ membrii si voluntarii in activitatile pe care le desfasoara;
  • a reusit sa obtina un raport excelent intre realizarea obiectivelor si bugetul alocat in acest scop.
Pe langa acest proces de desemnare a ONG-ului beneficiar, organizatorii vor mai recruta si specialisti in comunicare dispusi sa li se alature in cadrul Co:Lab24. Se cauta: graphic designeri, developeri, fotografi, editori video, specialisti social media, copywriteri, specialisti PR, jurnaslisti, fundraiseri sau oameni creativi. Cei interesati pot aplica pe site-ul colab24, completand la randul lor un formular, pana pe 20 martie.

Pe acelasi site gasiti mai multe detalii despre aceasta initiativa, cat si o lista a specialistilor care s-au alaturat deja proiectului.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


1640

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Finantari si sponsorizari


Warning: Creating default object from empty value in /home/respsoc/public_html/components/com_e_news/e_news.html.php on line 344

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro