RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Selgros a investit 600.000 de euro in proiectul Masa Bucuriei

Selgros a investit 600.000 de euro in proiectul Masa Bucuriei

Proiectul social, realizat in parteneriat cu Patriarhia Romana, a oferit hrana zilnica pentru persoane defavorizate din 170 de cantine.

(29 dec 2011)

Compania Selgros Cash & Carry Romania a investit, anul acesta, 600.000 de euro in proiectul social „Masa Bucuriei”, derulat in parteneriat cu Patriarhia Romana. Donatia a constat in produse alimentare si nealimentare pentru 170 de centre de asistenta sociala, care ofera hrana persoanelor defavorizate.

Produse donate de magazinele Selgros Este al treilea an in care Selgros si Patriarhia Romana au derulat proiectul social "Masa Bucuriei", care urmeaza un model international: proiectul „Die Tafeln”, lansat in Germania in 1995, cu sustinerea financiara si logistica a unui numar mare de companii si organizatii.

Beneficiarii proiectului „Masa Bucuriei” au fost oameni defavorizati si familii nevoiase din tara, care, din diferite motive, nu au posibilitatea sa-si asigure hrana zilnica si apeleaza la asistenta institutiilor subordonate Patriarhiei Romane. In fiecare saptamana, reprezentantii Patriarhiei au ridicat bunurile donate de catre magazinele Selgros din tara si le-au distribuit pe plan local catre 170 de centre: cantine sociale, gradinite si centre pentru copii, camine pentru batrani si asezaminte sociale, institutii de invatamant, manastiri, birouri de asistenta sociala, fundatii si asociatii ale Patriarhiei Romane.

Donatiile au constat in produse alimentare de baza (ulei, zahar, faina, orez, paste fainoase), branzeturi, lactate, bauturi nealcoolice, dulciuri, detergenti si articole de igiena personala. Valoarea totala a bunurilor donate de Selgros in cei trei ani ai acestui program depaseste 1,3 milioane de euro.
Distincite primita de Selgros in cadrul Premiilor Piata
Proiectul a fost desemnat „Cea mai buna campanie de Responsabilizare Sociala” in cadrul celei de-a sasea editie a Premiilor Piata, destinate industriei bunurilor de larg consum.

La inceputul lunii decembrie 2011, Selgros a lansat un alt program de responsabilitate sociala, devenind sponsor al Academiei de Fotbal Gheorghe Hagi din Constanta. Prin acest parteneriat, Selgros va oferi produse alimentare si bauturi racoritoare pentru cei 300 de copii si juniori cu varste intre 7 si 18 ani, inscrisi in Academia de Fotbal.

Compania Selgros Cash&Carry Romania face parte din grupul elvetian TransGourmet Holding SE. Selgros detine 19 magazine in Romania si a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 3,2 miliarde lei și un profit de peste 100 de milioane de lei.


Material realizat de Andreea Giuclea, Redactor Responsabilitatesociala.ro.

2661

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro