RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Raiffeisen Bank - platforma de comunicare online pe teme de CSR

Raiffeisen Bank - platforma de comunicare online pe teme de CSR

Banca si-a propus sa intre in dialog cu stakeholderii sai din mediul online printr-un blog de CSR, dar si prin alte canale social media.

(27 mai 2011)

Raiffeisen Bank a lansat de curand o platforma de comunicare, adresata stakeholderilor sai din mediul online, denumita “Raiffeisen Comunitati”.

Platforma se concentreaza in jurul site-ului RaiffeisenComunitati.ro, organizat sub forma unui blog, dar mai are asociate si: o pagina de Facebook, un cont de Twitter si un canal Youtube.

In ultimii 2 ani, Raiffeisen Bank s-a remarcat in domeniul implicarii in comunitate, prin programe de anvergura, cum este cazul “I Love Velo” (in parteneriat cu Asociatia Green Revolution), dar si al altor initiative adresate comunitatilor de biciclisti, de iubitori ai sportului sau ai culturii. Astfel de initiative i-au adus brandului Raiffeisen o notorietate importanta, ca brand responsabil, in special in randurile un public tanar si activ.

Actualul efort de comunicare anuntat de banca se inscrie intr-o serie de demersuri, facute in ultimii ani de mai multe companii care si-au creat platforme proprii pentru comunicarea de CSR, ex: URBB-Tuborg (UmbrelaVerde.ro), Petrom (TaraLuiAndrei.ro), Rompetrol (ImpreunaPentruFiecare.ro) etc.

In cazul de fata, banca anunta ca va folosi platforma RaiffeisenComunitati.ro pentru a comunica intr-un mod mai personal despre proiectele sale de implicare in comunitate, dar si despre alte domenii ale strategiei de CSR. Totodata, isi propune sa obtina mai mult feed-back si propuneri din partea stakeholderilor sai.

Despre aceste obiective, Corina Vasile, Directoarea de comunicare a bancii spune ca:

Corina Vasile, Directoare de comunicare Raiffeisen BankRaiffeisenComunitati.ro este o platforma de dialog in care noi aducem proiectele si propunerile noastre pentru o mai buna calitate a vietii in comunitatile urbane unde suntem prezenti, precum si opiniile unor invitati speciali, oameni cunoscuti pentru preocuparile lor civice. De asemenea, am vrea sa ascultam cat mai multe din lucrurile care ii preocupa, ii bucura sau pe care ar vrea sa le imbunatateasca stakeholderii nostri. De aceea, ii asteptam sa intre in dialog cu noi despre ele si sa cautam solutii impreuna.”  

Bilantul implicarii in comunitate al Raiffeisen in 2010


Actuala initiativa a bancii trebuie pusa in legatura si cu intentia sa de a creste nivelul de transparenta in privinta temelor de CSR. Astfel, Raiffeisen a publicat de curand cel de-al doilea raport anual de implicare in comunitate, care include si elemente ale standardului GRI.

Raportul poate fi vizualizat in sectiunea speciala de pe site-ul bancii.    

Un bilant al actiunilor din 2010 arata ca:
  • Peste 200.000 de romani au beneficiat de programul de bike-sharing gratuit “I love Velo”;
  • Banca si angajatii sai au donat peste 100.000 de euro catre United Way Romania;
  • La Raiffeisen Bucharest City Marathon au participat peste 5.000 de oameni, care au alergat pentru sanatatea lor, dar si pentru cauze sociale;
  • Banca a amenajat 2.500 mp de spatii verzi si spatii de joaca pentru copii, in cinci orase;
  • 1.000 de elevi au participat la ore de educatie financiara in cadrul programului ABCdar bancar.


4733

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Raiffeisen Bank | Social Media CSR

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro