RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Proiecte de formare profesionala finantate de HEINEKEN

Proiecte de formare profesionala finantate de HEINEKEN

Aflati care sunt proiectele castigatoare in competitia din cadrul campaniei "Meserii pentru Romania", desfasurata sub brandul Bucegi.

(01 dec 2014)

HEINEKEN Romania a anuntat proiectele castigatoare in cadrul unui concurs adresat institutiilor de invatamant din Romania, prin care acestea au putut solicita finantare pentru dotarea unor ateliere profesionale sau pentru achizitionarea de materiale didactice necesare formarii profesionale.

E vorba despre proiectele inscrise de Colegiul Tehnic “Petru Rares“ din Bucuresti, Liceul Tehnologic “Barsesti” din Targu Jiu si Colegiul Agricol si de Industrie Alimentara “Vasile Adamachi“ din Iasi. Cele 3 institutii de invatamant vor primi finantari de cate 97.500 de RON, bani cu care isi vor dota atelierele profesionale.

Concursul a fost organizat de HEINEKEN Romania in cadrul campaniei “Meserii pentru Romania”, realizata pentru brandul Bucegi. Prin intermediul acesteia, compania si-a propus sa incurajeze practicarea unor meserii din categoria “gulere albastre” (meserii care presupun munca fizica, in domenii precum: manufactura, minerit, salubritate, constructii sau mecanica).

Problema la care raspunde campania brandului Bucegi


Intregul demers al companiei a pornit in contextul desfiintarii scolilor profesionale din Romania si a somajului ridicat in randurile tinerilor cu studii superioare.

Conform unui studiu comandat de HEINEKEN Romania si realizat in iunie 2014 de D&D Research, muncitorii cu studii medii si profesionale sunt extrem de cautati. La ora actuala, exista peste 15.000 de slujbe scoase la concurs de catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca in sectoarele profesionale.

Cu toate acestea, dupa terminarea liceului, 65% dintre parintii chestionati in cadrul studiului au declarat ca isi orienteaza copiii spre facultate, desi peste jumatate dintre tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani ar opta pentru practicarea unei meserii din categoria ”gulere albastre”.

De aceea, HEINEKEN a luat decizia de a promova valoarea pe care o au meseriasii in dezvoltarea societatii, dar si de a contribui financiar la dezvoltarea acestui sector.

Despre castigatorii competitiei si proiectele lor


Colegiul Tehnic “Petru Rares” din Bucuresti este singura scoala din Sud-Estul tarii care pregateste specialisti in domeniul pielariei.
Colegiul Tehnic 'Petru Rares' din Bucuresti

Aici functioneaza, incepand cu anul scolar 2014-2015, o clasa cu profil unic in tara: "Creator proiectant de articole din piele si inlocuitori". Scoala va investi banii in crearea unui atelier modern, dotat cu utilaje, echipamente, calculatoare si soft-uri specializate pentru crearea tiparelor pentru incaltaminte.

Liceul Tehnologic Barsesti, din Targu Jiu, este singura scoala din judetul Gorj care formeaza meseriasi in domeniul veterinar.
Liceul Tehnologic Barsesti, din Targu Jiu

Scoala va investi banii primiti in renovarea si dotarea laboratorului veterinar. Peste 130 de elevi vor beneficia de investitie.

Colegiul Agricol si de Industrie Alimentara ”Vasile Adamachi” din Iasi se remarca prin rezultate bune in ceea ce priveste integrarea absolventilor pe piata muncii.
Colegiul Agricol si de Industrie Alimentara 'Vasile Adamachi' din Iasi

Aici, peste 500 de elevi se pregatesc pentru calificarea de "tehnician controlul calitatii produselor agro-alimentare". Cu banii primiti, scoala va moderniza laboratorul de industrie alimentara.

Implementarea proiectelor se va realiza cu sprijinul organizatiei Junior Achievement, partener in campania realizata de HEINEKEN Romania.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

2333

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Educatie

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro