RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Produse sociale, promovate de BCR printr-un targ

Produse sociale, promovate de BCR printr-un targ

Targul a avut loc pe 10 iulie 2015 si a reunit 12 organizatii nonguvernamentale prezente pe platforma de crowdfunding Bursa Binelui.

(16 iul 2015)

Cu ocazia Zilei Internationale a Cooperativelor si Cooperatiei mestesugaresti, BCR a organizat vinerea trecuta un targ de produse confectionate in cadrul unor intreprinderi sociale prezente pe platforma de crowdfunding Bursa Binelui. Targul a avut loc la cafeneaua The Institute, intre orele 16 si 21.

In acest interval, organizatiile nonguvernamentale si-au putut prezenta proiectele, si-au expus produsele si le-au putut vinde publicului larg. Astfel, au incercat sa creeze o legatura directa cu cei care pana atunci le-au sustinut initiativele doar in mediul online.


Bursa Binelui este singura platforma de crowdfunding din Romania care nu percepe comision pentru donatii.

Cine a participat la targ


La targul Bursa Binelui, au fost prezente 12 dintre organizatiile inscrise pe platforma. Este vorba despre:
  • Atelier Simplus, care s-a prezentat cu 2 jucarii textile, Lili si Lulu, create dupa desenele unor copii, de catre someri de lunga durata, care nu reuseau sa se integreze pe piata muncii;

    Participanti la targ
  • Taca Paca, care a expus jucarii facute din cartoane, PET-uri si tevi; din vanzarea lor, organizatia cumpara jucarii adevarate copiilor din familiile defavorizate;
  • Fundatia Motivation, care a expus obiecte realizate in cadrul unui atelier de terapie ocupationala de catre tineri cu dizabilitati, cu varste cuprinse intre 16 si 27 de ani, indrumati de terapeuti;
  • Brutaria CONCORDIA, care a vandut produse de panificatie, realizate de tineri aflati in dificultate, care urmeaza cursurile de brutar/patiser ale Scolii de Meserii CONCORDIA;

    Participanti la targ
  • remesh, un proiect al organizatiei Ateliere fara Frontiere, in cadrul caruia persoane dezavantajate confectioneaza sacose, genti si accesorii unicat, din bannere publicitare folosite;
  • Wunderkraft, care a expus obiecte pentru femei, barbati si copii, produse de casa si gradina si obiecte artizanale, realizate prin tehnici de reciclare creativa;

    Participanti la targ
  • Mesteshukar ButiQ, care a propus colectii in serie mica sau unicat, care imbina mestesugul traditional rom cu designul modern;

    Participanti la targ
  • Asociatia Free Miorita, care a expus si a vandut becuri opait, tricouri, autocolante si fotografii din cadrul campaniei prin care incearca sa furnizeze lumina in scoli si gospodarii fara curent electric; din 2013, a instalat sisteme fotovoltaice in 4 scoli si 22 de gospodarii din cinci judete;

    Participanti la targ
  • Touched Collection, care a prezentat bijuterii create de mame aflate in dificultate, victime ale violentei domestice sau ale traficului de persoane;
  • Atelierul de Panza, un proiect prin care Asociatia Viitor Plus a vandut sacose din bumbac si sacose din textile reciclate, realizate de persoane cu dizabilitati;
  • Merci Charity Boutique, prezent cu accesorii si obiecte vestimentare, create pentru a sustine cauzele umanitare Merci (si anume, oferirea de tratamente stomatologice gratuite copiilor de la Institutul de Oncologie Bucuresti sau altor cazuri sociale);

    Participanti la targ
  • Asociatia "Ivan Patzaichin - Mila 23", care a vandut obiecte din ceramica si vase emailate; o parte din incasarile brandului PATZAIKIN sustin proiectele Asociatiei “Ivan Patzaichin - Mila 23”, prin care se incearca asigurarea unei dezvoltari durabile a Deltei Dunarii si a comunitatilor locale.

    Participanti la targ

De ce a organizat BCR Targul Bursa Binelui


Conform reprezentantilor BCR, prin targul organizat, au incercat sa demonstreze ca unele organizatii de pe Bursa Binelui au capacitatea de a se autosustine prin produsele pe care le confectioneaza, produse care nu sunt doar obiecte decorative cumparate de consumatori din mila, ci care pot fi folosite in mod practic.

Produse de la targ

Compania planifica organizarea unui targ similar pentru toamna anului 2015, dar si crearea unei sectiuni de antreprenoriat social pe platforma Bursa Binelui. Puteti afla mai multe detalii direct de pe platforma.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

2305

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


BCR | Fundraising | Antreprenoriat social

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro