RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Posta Romana colecteaza jucarii pentru copii defavorizati

Posta Romana colecteaza jucarii pentru copii defavorizati

Campania "Mos Craciun vine cu daruri de la Posta Romana" se desfasoara in perioada 14 noiembrie - 16 decembrie 2011.

(17 nov 2011)

Posta Romana organizeaza in perioada 14 noiembrie – 16 decembrie campania nationala ”Mos Craciun vine cu daruri de la Posta Romana”. 
 
Campania isi propune sa colecteze jucarii si jocuri educative care vor fi daruite copiilor orfani si celor care provin din familii defavorizate sau cu mare risc social.
Afisul campanieiDonatiile vor fi colectate in toate oficiile postale urbane din tara si oricine poate dona jucarii pentru a sustine cauza sociala. 

Cadourile stranse in perioada campaniei vor fi trimise inainte de Craciun catre scoli speciale, gradinite si case de copii. Acesta vor fi alese in urma unei consultari intre Oficiile Judetene de Posta cu Inspectoratele Scolare Judetene si Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului.

Posta Romana s-a implicat si in alte campanii de sprijinire a categoriilor defavorizate.

Anul trecut, compania a derulat o campanie similara, numita „Fiecare copil merita un cadou de Craciun”, prin care a strans jucarii pentru copiii defavorizati.

In 2010 si 2011, Posta Romana a colectat si donat aproape 80.000 de carti si manuale unui numar de peste 80 de scoli, in special din mediul rural, in cadrul proiectului „O carte deschide o lume noua”.

Printre alte actiuni se numara o  colectare de fonduri pentru copiii diagnosticati cu Sindrom Down si o campanie de strangere de fonduri pentru persoanele din zonele grav afectate de inundatii. 

Material realizat de Andreea Giuclea, Editor Responsabilitatesociala.ro. 


16142

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro