RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Orange si Samsung doneaza tablete unor copii cu deficiente de auz, printr-o campanie inedita

Orange si Samsung doneaza tablete unor copii cu deficiente de auz, printr-o campanie inedita

Vizitatorii magazinelor Orange sunt invitati sa testeze 2 noi produse Samsung, iar testele se vor "transforma" in tablete care vor fi donate

(05 feb 2014)

In perioada 1-28 februarie, Fundatia Orange si Samsung desfasoara o campanie umanitara inedita, in care ii implica si pe consumatori - ”A World of Happy Faces”.

Mecanismul campaniei este simplu: vizitatorii care vor intra intr-unul din magazinele Orange din tara, pana la finalul lunii februarie, vor fi invitati sa testeze doua dispozitive Samsung (o tableta si un ceas digital ”inteligent”). Testarea nu va fi insa una obisnuita. Clientii vor fi invitati sa-si faca o poza cu aceste dispozitive, apoi sa o personalizeze si sa o incarce pe site-ul www.aworldofhappyfaces.com.

Aplicatia care permite incarcarea pozelor
Aplicatia care permite incarcarea pozelor

Ca recompensa, cele doua companii se angajeaza sa doneze intre 10 si 40 de tablete unor copii cu deficiente de auz.

Acestia vor fi selectati de Organizatia Salvati Copiii Romania, printr-un concurs desfasurat in 15 scoli speciale. Pentru a castiga, elevii de aici trebuie sa impartaseasca cat mai multe poze pe tema sigurantei utilizarii internetului, dar si resurse educationale digitale, utile hipoacuzicilor.

Numarul final de tablete donate depinde de numarul fotografiilor incarcate de participantii la campanie. Vor fi asigurate 10 bucati, indiferent de succesul campaniei, si 40 daca aplicatia acumuleaza peste 9000 de fotografii.

Site-ul 'A World of Happy Faces' afiseaza o harta cu toate pozele incarcate anterior
Site-ul „A World of Happy Faces” afiseaza o harta cu toate pozele incarcate anterior

Initiativa, o campanie care se desfasoara in mai multe tari


Campania se va desfasura simultan in Romania, Belgia, Polonia si Luxemburg. In Franta, ea a avut deja loc luna trecuta.

Pana acum, s-au strans peste 70.000 de fotografii. Daca se va atinge pragul de 130.000, Orange si Samsung vor dona in total 250 de tablete unor asociatii de protectie a copilului din toate tarile participante.

harta campaniei 'A world of happy faces'

Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


4941

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Orange Romania | Campanii sociale | Incluziune si diversitate | Marketing legat de o cauza

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro