RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Orange Romania a desfasurat un proces de consultare a comunitatii

Orange Romania a desfasurat un proces de consultare a comunitatii

In opinia participantilor la dialog, compania ar trebui sa investeasca in inovatii pentru educatie, relatia cu clientii si antreprenoriat.

(07 dec 2012)

In perioada 17-24 octombrie, Orange Romania a desfasurat un proces de consultare a comunitatii pentru a identifica nevoile stakeholderilor si pentru a-si stabili prioritatile de responsabiltiate sociala.

Orange RomaniaAcesta a constat in aplicarea de chestionare si realizarea de interviuri fata in fata cu aproximativ 20 de reprezentanti si societatii civile si ai mediului de afaceri. De asemenea, au fost consultati si o parte dintre angajati. Subiectele abordate au fost: experienta clientilor, impactul asupra mediului, utilizarea in siguranta a produselor si serviciilor, accesibilitatea serviciilor, inovatii pentru dezvoltarea durabila si dezvoltarea locala din punct de vedere economic si social.

Dupa parerea celor intervievati, temele care ii preocupa pe romani cel mai mult sunt:
  • relatia cu clientii
  • inovatiile in educatie
  • sustinerea IMM-urilor si a antreprenoriatului
  • transparenta ofertelor
  • inovatiile pentru sanatate.
In ceea ce priveste implicarea companiei, acestia isi doresc ca Orange sa se implice in urmatoarele zone:
  • inovatii pentru educatie
  • relatia cu clientii
  • sustinerea IMM-urilor si a antreprenoriatului
  • inovatii pentru agricultura si dezvoltare rurala
  • tarife accesibile

Rezultatele procesului de consultare

Alina Stan, CSR Officer Orange Romania, spune ca dialogul cu reprezentantii comunitatii ajuta compania sa-si evalueze proiectele de CSR si sa initieze noi proiecte relevante: “In urma consultarilor, vom stabili noi obiective si actiuni in concordanta cu asteptarile pietei si cu dezvoltarea afacerii pe plan local

Consultarile s-au facut prin interviuri fata in fata si prin aplicarea de chestionare. Metodologia a avut in vedere analiza viziunii interne (a angajatilor) asupra programelor de CSR, analiza viziunii externe (reprezentantii societatii civile si ai mediului de afaceri), compararea celor doua perspective si evidentierea temelor relevante, atat pentru publicul intern cat si pentru cel extern.


Material realizat de Monica Marincas, Redactor ResponsabilitateSociala.ro.

2814

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Cercetari CSR | Stakeholder engagement

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro