RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Orange a finantat cu 100.000 de euro 40 de olimpici la matematica

Orange a finantat cu 100.000 de euro 40 de olimpici la matematica

Aflati cum i-a implicat compania pe clientii sai in sustinerea cauzei, dar si cum le-a comunicat acestora posibilitatea implicarii

(10 iul 2015)

Orange Romania a anuntat recent rezultatele unei campanii de cause-related marketing, prin care a sustinut financiar 40 de olimpici la matematica. Acestia au primit cate 2.500 de euro, pentru a se pregati in continuare in domeniul de care sunt pasionati.

Campania s-a numit “Oferta de nota 10” si s-a desfasurat intre 7 aprilie si 30 iunie 2015. In aceasta perioada, Orange a alocat cauzei 5% din valoarea a 2 pachete PrePay: Orange Star de 6, respectiv de 8 euro.

In total, s-au strans 86.304 euro, cu ajutorul a 200.000 de clienti. Compania a suplimentat ulterior fondurile, pana la suma de 100.000 de euro.

Cine a primit sponsorizarile


Cei 100.000 de euro au fost impartiti in mod egal elevilor de clasa a IX-a care au obtinut in acest an cel mai mare punctaj la etapa judeteana a Olimpiadei de matematica. Este vorba despre 40 de tineri, despre care clientii Orange au putut afla de pe site-ul campaniei.

Aici, fiecare olimpic a impartasit cu utilizatorii ambitiile si pasiunile lor. In acest fel, compania a incercat sa creeze o legatura intre donatori si beneficiari. Iata cateva dintre aceste declaratii:
Sebastian Leontica, olimpic matematica judetul NeamtSebastian Leontica, Neamt:
De cand eram foarte mic si pana la sfarsitul gimnaziului, dorinta mea era sa ajung arhitect, o cariera oarecum legata de matematica, deoarece lumea inconjuratoare ofera nenumarate exemple referitoare la ce poate face un astfel de om, de la cladiri de sute de ori mai inalte decat inaltimea proprie, pana la poduri care plutesc in contradictie cu legile gravitatiei. La momentul de fata, orizontul mult mai larg ma face nesigur de calea pe care o voi urma, dar probabil voi lucra in informatica sau cercetare.

Raluca Vlad, olimpica matematica judetul TimisRaluca Vlad, Timis:
Cand eram mica, voiam sa ajung balerina. Visam sa dansez pe scena, iar oamenii sa ma aplaude. De fiecare data cand baletul de la Moscova venea in Timisoara, mama se grabea sa ia bilete. Inca tin minte fiecare dans din „Lacul lebedelor” si din “Spargatorul de nuci”. La 4 ani, parintii m-au inscris la ore de balet, unde am profitat si m-am bucurat de fiecare clipa. Cu timpul, insa, pantofii de balet au devenit culegeri de probleme, iar scena a fost inlocuita de numeroasele concursuri de matematica la care am participat. Acum nu ma vad si nici nu vreau sa ajung in alt domeniu decat cel al matematicii.

Costin Oncescu, olimpic matematica judetul ArgesCostin Oncescu, Arges:
Cand eram mic, petreceam o mare parte din timp cu bunicul meu, care este inginer constructor. Astfel, am observat cat de importanta este munca sa pentru societate si am inteles ca, fara a sti matematica, nu ar fi putut face proiecte fara de care constructiile nu ar fi existat. In timp ce faceam lungi plimbari, acesta ma provoca, punandu-mi diverse probleme de logica matematica, iar eu eram foarte fericit cand reuseam sa ii raspund corect. Cu timpul, am inceput sa dezvolt o pasiune aparte fata de matematica, completandu-mi aptitudinile prin lucru, rezolvarea problemelor devenind, pentru mine, o placere aproape la fel de mare ca joaca. Acesta a fost inceputul unui drum care s-a dovedit anevoios, dar plin de satisfactii si impliniri.

Alexandra Pantis, olimpica matematica judetul BihorAlexandra Pantis, Bihor:
Doresc sa fiu intai profesoara de matematica, sa pot sa le impartasesc si altora ceea ce mi-a fost dat mie sa cunosc. Doresc sa le starnesc curiozitatea la inceput, iar mai apoi sa ii ajut sa desluseasca tainele matematicii. De asemenea, imi doresc sa studiez stiintele economice pentru a putea infiinta si coordona o asociatie destinata oamenilor strazii, dar mai ales pentru copii, caci fiecare are dreptul la o sansa, la educatie si la cultura. Cred ca in multi dintre noi se poate gasi un mic artist, matematician, fizician sau filosof, doar ca nu toti avem sansa de a ne descoperi aceste dimensiuni. Eu am reusit si vreau sa le ofer si altora aceasta oportunitate.

Cum au aflat clientii de campanie


Pentru a atrage cat mai multe bani, angajatii Orange Romania le-au prezentat clientilor PrePay posibilitatea de a dona, achizitionand unul dintre pachetele Star. De asemenea, compania a difuzat un spot TV care anunta oferta. Il puteti urmari mai jos:



Posibilitatea de a sustine olmpicii la matematica a fost comunicata si in mediul online, prin realizarea unei pagini web dedicate campaniei. Aici, pe langa declaratii, clientii au putut vizualiza in timp real sumele stranse.

Despre campanie au relatat publicatii online si bloggeri, precum: IaSiVezi, StefanBlog, Gadget.ro.

Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Orange RomaniaJulien Ducarroz, Chief Commercial Officer Orange Romania, a explicat de ce au creat campania:
Prin aceasta campanie, am dorit sa le propunem clientilor, pe langa o oferta cu minute, mesaje si internet din plin, si invitatia de a ni se alatura pentru a face o fapta buna. Modul in care ei au raspuns atat ideii campaniei, cat si celor doua optiuni lansate, este incurajator si le multumim pentru implicarea in sustinerea educatiei si inovatiei. Acestea sunt doua zone apropiate noua, cu atat mai mult cu cat elevii de astazi sunt cei care vor crea inovatiile si tehnologiile de maine."

In infograficul de mai jos puteti urmari toate rezultatele campaniei:

infograficul campaniei


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

2693

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Orange Romania | Educatie | Marketing legat de o cauza

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro