RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


O noua actiune GSK si Salvati Copiii, in campania "Zambeste Romania"

O noua actiune GSK si Salvati Copiii, in campania "Zambeste Romania"

Aflati cum si unde vor interveni de aceasta data compania si organizatia, pentru a imbunatati igiena orala in comunitati rurale sarace.

(24 iun 2015)

GSK Consumer Healthcare, alaturi de Salvati Copiii Romania, va oferi tratamente stomatologice gratuite pentru aproape 800 de copii din 3 comunitati sarace ale judetelor Suceava, Neamt si Iasi. Compania va asigura fondurile necesare prin directionarea a 1% din valorea vanzarilor produselor Aquafresh, Sensodyne si Parodontax din luna iunie.

Actiunea face parte dintr-o campanie mai ampla, initiata de companie in anul 2012. Este vorba despre „Zambeste Romania”, campanie prin care GSK si-a propus sa educe populatia sa adopte obiceiuri sanatoase in ceea ce priveste igiena orala proprie.

Cum se va desfasura actiunea


Una dintre activitatile din campania „Zambeste Romania” este oferirea de tratamente sau consultatii stomatologice gratuite celor care nu isi permit. In perioada iunie - octombrie 2015, vor beneficia de astfel de tratamente in jur de 800 de copii, din 3 comune defavorizate situate in nord-estul tarii. Vorbim despre: Ciprian Porumbescu din judetul Suceava, Vanatori Neamt din judetul Neamt si Mironeasa din judetul Iasi.

Familie din comuna Mironeasa, judetul Iasi
Familie din comuna Mironeasa, judetul Iasi

Comunitatile au fost selectate cu ajutorul celor de la Salvati Copiii Romania, care cunosc situatiile la nivelul judetelor tarii si au mecanismele necesare implementarii unui astfel de proiect. Este deja al doilea an in care cele 2 organizatii colaboreaza pentru a oferi gratuit tratamente stomatologice copiilor. In plus, ei desfasoara si cursuri de educatie pe tema igienei orale corecte.

Anul trecut, au participat la activitati similare peste 650 de copii din judetele Botosani si Vaslui.

Motivatia companiei

 
Motivul pentru care GSK Consumer Healthcare isi continua demersul inceput in 2012 este rezultatul ingrijorator obtinut in urma unui studiu comandat de companie in 2013. 75% dintre copiii chestionati aveau carii pe dintii de lapte, iar 4 din 10 copii aveau carii netratate pe dintii definitivi.

Reprezentantii companiei atrag atentia asupra faptului ca problemele de sanatate orala care nu sunt tratate pot influenta starea generala de sanatate a organismului. Helen Tomlinson, General Manager GSK Consumer Healthcare Romania si Balcani, a explicat rolul campaniei in acest context:
Campania Zambeste Romania aduce anual nu doar informatii pentru o mai buna sanatate orala, ci si solutii concrete pentru a imbunatati sanatatea orala a populatiei, dar mai ales a copiilor. In mediul rural, nu gasim intotdeauna cea mai buna infrastructura prin care sa ajungem la oamenii care au nevoie de tratamente, insa, parteneriatul cu Salvati Copiii ne permite sa mergem catre copiii pe care ii au in grija, sa oferim tratamente gratuite si informatii si sa putem oferi alte solutii, astfel incat sa ne asiguram ca vor avea grija de sanatatea lor orala.
In mediul rural, situatia este mai grava decat la nivel general. Conform unui studiu realizat de Nielsen la sfarsitul anului 2014, un locuitor din mediul rural foloseste un tub de pasta de dinti timp de 2 ani si jumatate si isi schimba periuta o data la 10 ani.

De aceea, GSK Consumer Healthcare a facut o prioritate de CSR din informarea si educarea consumatorilor. Puteti afla mai multe detalii despre activitatile desfasurate in campania Zambeste Romania de pe site-ul acesteia.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

1852

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


GSK Romania | Implicare in comunitate | Sanatate | Asistenta sociala

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro