RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


O noua actiune desfasurata de GSK Consumer Healthcare, in campania Zambeste Romania

O noua actiune desfasurata de GSK Consumer Healthcare, in campania Zambeste Romania

In perioada 21 aprilie - 31 augusrt, compania organizeaza o competitie cu premii pentru romanii dornici sa promoveze igiena orala.

(22 apr 2015)

GSK Consumer Healthcare a lansat recent o competitie cu premii pentru romanii interesati sa promoveze igiena orala. Aceasta face parte din campania ”Zambeste Romania”, initiata de companie in 2012.

Sub indemnul ”Inspira Romania sa zambeasca sanatos!”, GSK Consumer Healthcare ii incurajeaza pe romanii cu varste de peste 13 ani sa initieze actiuni si evenimente care ii pot determina pe cei din jur sa adopte o igiena orala corecta si sa acorde o mai mare importanta sanatatii orale.

Cei interesati sa inscrie idei in competitie o pot face pe pagina de Facebook Zambeste Romania, incepand cu 21 aprilie 2015. Pana pe 31 august 2015, ei trebuie sa si puna ideile in practica.

Cum vor fi alese ideile castigatoare


Iata ce le sugereaza organizatorii participantilor: sa compuna cantece pe tema igienei orale, sa organizeze serbari tematice pe aceasta tema daca sunt elevi sau profesori, sa lase biletele pe oglinda pentru a le aminti membrilor familiei sa se spele pe dinti etc.

Ilustratie din cadrul competitiei
Cei care inscriu cele mai creative idei vor intra in finala. Iar cei care reusesc sa stranga cel mai mare numar de like-uri, share-uri sau comentarii vor avea cele mai mari sanse de castig.

Organizatorii vor anunta castigatorii pe 8 septembrie 2015. Primul clasat va primi un city-break pentru doua persoane in Bruxelles, orasul din care a pornit initiativa Zambeste Romania. In plus, va fi invitat sa dea un interviu pe canapeaua lui Maruta si va primi produse de ingrjijire orala pentru un an.

GSK Consumer Healthcare va mai oferi produse de ingrjijire orala pentru un an altor 10 participanti.

Promovarea igienei orale, esentiala in Romania


Campania „Zambeste Romania” se afla deja la a patra editie. Motivul pentru care GSK Consumer Healthcare a ales sa o continue este rezultatul ingrijorator obtinut in urma unui studiu de piata comandat de companie si realizat de Millward Brown pe 800 de respondeti, in noiembrie 2014.

Conform acestuia, majoritatea romanilor se spala pe dinti doar dimineata, intrucat considera ca periajul este necesar doar atunci cand urmeaza sa aiba interactiuni sociale. 45% dintre respondenti se spala pe dinti pentru a avea o respiratie placuta, 36% - pentru senzatia de dinti curati si 17% - pentru albirea dintilor. Foarte putini au declarat insa ca se spala pentru a nu avea carii sau pentru a avea dinti sanatosi.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


1569

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


GSK Romania | Educatie | Sanatate

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro