RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


METRO va premia proiectele de responsabilitate sociala ale unor IMM-uri din Romania

METRO va premia proiectele de responsabilitate sociala ale unor IMM-uri din Romania

Cei interesati se pot inscrie in competitie pana pe 23 iulie 2015 si pot castiga premii in valoare totala de 70.000 de RON.

(08 mai 2015)

METRO Cash & Carry Romania organizeaza o competitie pentru antreprenorii din intreprinderi mici si mijlocii care au desfasurat proiecte de responsabilitate sociala in comunitatile in care opereaza. Este vorba despre competitia “METRO - Starurile Comunitatii”, aflata deja la a doua editie.

Pana pe 23 iulie 2015, reprezentatii IMM-urilor isi pot inscrie proiectele pe site-ul METRO.

METRO Starurile Comunitatii, 2015


Desfasurarea competitiei


Tot pana pe 23 iulie, publicul poate vota proiectele inscrise. Dupa aceasta data, primele 10 proiecte ca numar de voturi vor intra intr-o etapa de jurizare, care va cuprinde:
  • vizite pe teren realizate de specialisti ai Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile, pentru verificarea modului de implementare a proiectelor;
  • un proces de jurizare, realizat de experti in antreprenoriat si responsabilitate sociala. Dintre acestia, ii amintim pe: Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania; Marius Ghenea, antreprenor; Ionut Sibian, Director Executiv al Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC).
Juriul va tine cont de trei criterii:
  • relevanta actiunilor de responsabilitate sociala pentru nevoile din comunitate;
  • impactul actiunilor de responsabilitate sociala derulate in comunitate, din punct de vedere social, economic si al protejarii mediului inconjurator;
  • sustenabilitatea actiunilor de responsabilitate sociala.

Castigatorii vor fi anuntati pe 3 septembrie 2015. Acestia vor primi premii de 30.000, 20.000, respectiv 15.000 de RON, dar si vouchere de cumparaturi in valoare totala de 5.000 de RON.

Castigatorul editiei anterioare


La prima editie a competitiei, METRO a acordat un singur premiu, in valoare de 200.000 de RON.
Acesta a fost castigat de Brutaria CONCORDIA, o intreprindere sociala in care tineri proveniti din familii defavorizate invata meseriile de brutar si cofetar si se pregatesc astfel pentru a se integra pe piata muncii.

Puteti urmari mai jos un reportaj video despre brutaria CONCORDIA, realizat de revista online Romania de la 0:




Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


1659

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Finantari si sponsorizari | Antreprenoriat social

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro