RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Metode inedite de promovare a campaniei Earth Hour 2014

Metode inedite de promovare a campaniei Earth Hour 2014

Aflati cum au ales unele companii sau branduri internationale sa promoveze Ora Pamantului.

(21 mar 2014)

Pe 29 martie, WWF va organiza o noua editie a campaniei Earth Hour. Oamenii de rand, institutiile si companiile sunt invitate sa stinga luminile timp de o ora, incepand cu 20:30, pentru a trage un semnal de alarma cu privire la nevoia de a fi mai responsabili fata de planeta.

Profitand de notorietatea evenimentului, unele branduri internationale au ales sa-l promoveze intr-un mod inedit.

Spider-Man, ambasadorul Earth Hour 2014


Sony Pictures Entertainment este una dintre companiile care s-au alaturat oficial campaniei, transformandu-l pe Spider-Man in primul ambasador al Earth Hour. Astfel, atat WWF, cat si Sony spera ca mesajul va ajunge si la generatiile mai tinere.

In materialul de mai jos, puteti urmari mesajele de sustinere ale actorilor din “The Amazing Spider-Man 2”:



In plus, Sony si WWF au creat "Earth Hour Blue", o platforma de crowd-funding pentru sustinerea proiectelor de mediu desfasurate cu ocazia Earth Hour.

Durex, promovare in randurile adultilor


Un alt brand care a profitat de Earth Hour este Durex. Compania Reckitt Benckiser plc, producatoarea brandului, a lansat un material video in care a transmis un mesaj indraznet tuturor cuplurilor: ca de Earth Hour 2014, sa stinga lumina si sa “se aprinda”.



Cum vad designerii responsabilitatea fata de mediu


Pentagram, o agentie de design britanica, a lansat o provocare pentru designerii independenti cu care colaboreaza. I-a invitat sa trimita postere pe tema sustenabilitatii, urmand ca cel mai votat sa fie folosit in campania Earth Hour din Marea Britanie.

Posterul unei tinere designer de 22 de ani, Rebecca Charlton, a fost desemnat castigator:
Posterul castigator in competitia Pentagram

Va prezentam in continuare si alte postere inscrise in competitie:

Poster inscris in competitia Pentagram

Poster inscris in competitia Pentagram
Poster inscris in competitia Pentagram
Poster inscris in competitia Pentagram
Poster inscris in competitia Pentagram


Puteti urmari toate posterele pe site-ul dothegreenthing.tumblr.com.

Pentru mai multe detalii despre evenimentele din Romania, accesati acest articol.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

2509

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Protectia mediului | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro