RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


McDonalds: angajament global pentru promovarea nutritiei sanatoase

McDonalds: angajament global pentru promovarea nutritiei sanatoase

Compania promite sa includa produse sanatoase in meniurile pentru copii si sa promoveze consumul de legume si fructe.

(09 oct 2013)

McDonald’s a anuntat recent semnarea unui angajament de promovare a unui regim sanatos in randul clientilor sai, intr-un acord cu Alliance for a Healthier Generation. Acordul vizeaza lanturile de restaurante din state precum Australia, Brazilia, Polonia, Japonia, Spania sau Statele Unite, piete care reprezinta, in acest moment, 85% din cota de vanzari a McDonald’s in lume.

O componenta importanta in acest demers o constituie intentia de a promova un regim de viata si nutritie sanatos in randurile copiilor.

Astfel, angajamentul prevede o schimbare graduala a politicii de marketing referitoare la meniurile Happy Meal, care va consta in:
  • Introducerea posibilitatii de a inlocui bautura carbogazoasa cu apa, lapte sau suc de fructe si includerea acestor variante in toate materialele de advertising pentru Happy Meal;
  • Promovarea, prin intermediul ambalajelor meniurilor pentru copiii, a unei diete sanatoase, definita prin consumul de legume, fructe, lactate cu un continut redus de grasimi, sucuri naturale etc.;
  • Adaugarea unor mesaje legate de importanta unei diete sanatoase la copii, in campaniile de marketing dedicate produselor pentru acestia.
Masuri promise de McDonalds

De asemenea, reprezentantii McDonald’s declara ca vor promova consumul de fructe si legume in restaurantele din cele 20 de tari incluse, oferind spre exemplu posibilitatea inlocuirii din meniurile sale a portiei de cartofi prajiti cu portii de salate, legume sau fructe.
Schimbarile ar trebui sa se produca in restaurante McDonald's din 20 de tari.
In privinta calendarului acestor masuri McDonald’s s-a angajat ca noile politici de marketing vor fi introduse in:
  • 30-50% dintre restaurante, pana in 2016;
  • 100% dintre restaurante, pana in 2020.
Romania nu se regaseste deocamdata printre statele vizate de aceste modificari. Echipa noastra redactionala le-a solicitat reprezentantilor din tara noastra un punct de vedere cu privire la impactul acestui angajament global in ceea ce priveste piata din Romania.

Mai multe informatii referitoare la angajamentul global al McDonald’s pot fi gasite pe site-ul companiei.


Material realizat de Cezara Hurduc, Coordonator de proiect, ResponsabilitateSociala.ro


3050

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Sanatate | Achizitii responsabile

Iti recomandam si articolul:

Fondul pentru Democratie: 70.000 RON pentru proiecte civice

Pana pe 31 iulie, ONG-urile sau grupurile de initiativa pot depune idei de proiecte care contribuie la consolidarea democratiei.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro