RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


ING: finantari de 200.000 de euro pentru proiecte ONG

ING: finantari de 200.000 de euro pentru proiecte ONG

Pana pe 11 februarie, organizatiile pot inscrie in competitie proiecte de educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana.

(22 ian 2015)

ING Bank a anuntat o noua runda de finantare pentru proiecte de educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana, propuse de organizatii neguvernamentale. Suma totala oferita de companie este de 200.000 de euro, iar finantarea acordata per proiect va varia intre 10.000 si 80.000 de euro.

Organizatiile interesate se pot inscrie in competitie pana pe 11 februarie 2015, trimitand la adresa de e-mail sustainability@ing.ro un formular de concurs si un formular de buget, completate, alaturi de raportul de activitate al organizatiei pentru anul 2014. Cele doua formulare pot fi descarcate de pe site-ul ING Bank.

Criterii de eligibilitate


Pot solicita finantare doar organizatiile non-guvernamentale, fara scop lucrativ (asociatii, fundatii sau federatii), care indeplinesc urmatoarele conditii:
  • au minimum 2 ani de experienta in domeniul in care activeaza;
  • au desfasurat cel putin 2 proiecte in domeniul de activitate, cu rezultate concrete si cel putin 100 de beneficiari;
  • pot acoperi 10% din valoarea proiectului propus;
  • pot demonstra transparenta in raportarea rezultatelor financiare, printr-un raport de activitate care contine o descriere a proiectelor implementate de organizatie pe parcursul anului 2014.

De asemenea, proiectele pe care aceste organizatii le inscriu trebuie sa indeplineasca o serie de criterii:
  • sa se desfasoare pe teritoriul Romaniei;
  • sa fie sustenabile, adica sa poata continua si dupa incheierea finantarii;
  • sa nu aiba costuri de administrare mai mari de 10% din valoarea proiectului si costuri de comunicare mai mari de 5%;

Procesul de jurizare


Proiectele inscrise in fiecare dintre cele 3 categorii vor fi analizate de cate un juriu independent, a carui componenta va fi anuntata pana pe 2 februarie 2015.

Membrii juriului vor fi specialisti in domeniul evaluat. Acestia vor tine cont de urmatoarele criterii de evaluare:
  • relevanta (30% din nota finala): in ce masura proiectul raspunde nevoilor grupului tinta;
  • impact (30% din nota finala): care sunt schimbarile pe care organizatia isi propune sa le genereze prin proiectul propus si cati beneficiari estimeaza ca va avea;
  • sustenabilitate (20% din nota finala): in ce masura rezultatele, efectele, activitatile sau actiunile din cadrul proiectului pot fi continuate si dupa finalizarea finantarii;
  • buget realist si transparent (10% din nota finala): cum vor fi folosite resursele financiare pentru desfasurarea activitatilor din cadrul proiectului;
  • inovatie sociala (10% din nota finala): cat de originala este initiativa si masura in care raspunde realitatilor societatii romanesti.

Juriul va selecta 15 proiecte, cate 5 pentru fiecare categorie de concurs. Initiatorii lor vor fi apoi invitati sa sustina un interviu in fata unei comisii formate din juriul competitiei si din Comitetul de CSR al ING Bank.

In urma interviurilor, vor fi desemnati castigatorii. Numarul lor va depinde de valoarea granturilor solicitate.

Castigatorii editiei anterioare


Anul trecut, au obtinut finantari urmatoarele organizatii si proiecte:
  • Asociatia TechSoup, cu ”Educatie financiara pentru ONG-uri” - proiect prin care au invatat un numar de organizatii neguvernamentale sa fie mai eficiente in folosirea resurselor financiare si in administrarea fondurilor;
  • Asociatia Scoala de Valori, cu ”Bani de buzunar 2.0” - un proiect de educatie financiara dedicat adolescentilor;
  • Fundatia pentru Educatie si Dezvoltare MediaPRO, cu ”Poveste urbana” - un proiect de promovare a caselor vechi, dar care au o semnificatie istorica semnificativa;
  • Fundatia Gala Societatii Civile, cu ”Romanian Design Week” - un proiect de promovare a importantei designului in spatiul public.

Mai multe detalii despre competitie, dar si despre castigatorii de anul trecut, gasiti pe site-ul ING Bank.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


3094

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Finantari si sponsorizari

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro