RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


HEINEKEN Romania si-a publicat raportul de sustenabilitate pe 2012

HEINEKEN Romania si-a publicat raportul de sustenabilitate pe 2012

In 2012, compania a inregistrat cel mai mic consum specific de apa si energie de la momentul lansarii Agendei de Sustenabilitate, in 2010.

(19 sep 2013)

HEINEKEN Romania si-a publicat raportul de sustenabilitate pe 2012. Raportul este la a patra editie si prezinta performanta obtinuta pe anumiti indicatori specifici, precum si tintele stabilite pentru anul 2013.

Raportul HEINEKEN pe 2012Raportul nu declara un nivel de conformitate cu vreun standard de specialitate (ex GRI, UN Global Compact Principles, etc).

Ca structura, raportul prezinta impactul companiei pe trei directii strategice de actiune: impactul asupra mediului, impactul asupra angajatilor si comunitatilor locale si impactul asupra consumatorilor. Acestea corespund agendei globale de sustenabilitate a grupului HEINEKEN, Brewing a Better Future, lansata in 2010.

Iata cateva din rezultatele inregistrate de HEINEKEN Romania in 2012:

Impactul asupra mediului

  • Consumul specific total de energie a fost redus cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungand la 127.3 MJ/hl.
  • Impactul asupra mediuluiPrintr-o serie de optimizari tehnice, consumul de apa a scazut cu 2,5% fata de 2011, ajungand la 3,9 hl/hl, mai bun decat media de 4,2hl/hl a Grupului.
  • Consumul specific de energie electrica a scazut cu 4,1% fata de 2011, ajungand la 7,0 kWh/hl în 2012 (media Grupului fiind de 8,4 kWh/hl). Aceasta reducere este rezultatul unor optimizari tehnice, precum imbunatatirea transferului de energie in sectia de racire sau imbunatatirea sistemelor de iluminat la fabrica de bere din Mures.
  • Consumul specific de energie termica a scazut cu 12,3%, ajungand la 64,6 MJ/hl, in urma unor optimizari tehnice, cum ar fi izolatia echipamentelor sau controlul climei pentru diferitele zone de lucru.
  • Emisiile de CO2 au ramas la acelasi nivel ca anul trecut, respectiv de  7,1 kg CO2/hl, performanta mai buna decat media de 8,4 kg CO2/hl a Grupului.
  • Productia specifica de deseuri industriale nereciclate a scazut de la 0,23 kg/hl in 2011 la  0,16 kg/hl in 2012.

Este pentru primul an cand HEINEKEN isi publica amprenta de carbon - aproximativ 51,1 kg CO2eq/hl.
Detalierea Amprentei de Carbon a HEINEKEN Romania

Impactul asupra angajatilor si comunitatilor locale


  • HEINEKEN pentru ComunitatiIn 2012, programul ”HEINEKEN pentru Comunitati“ a fost extins in toate cele 4 orase in care compania are fabrici: Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Targu Mures. Au fost premiate 8 proiecte locale, cu 50 000 RON fiecare
  • Frecventa accidentelor la locul de munca a crescut de la 0,3 cazuri/100 FTE in 2011 la 0,5 cazuri/100 FTE in 2012.
  • Numarul femeilor care ocupa pozitii de middle si senior management in companie a scazut, de la 42% in 2011 la 39% in 2012
  • Raportul mai arata ca 65% din ingredientele naturale necesare fabricarii berii provin din România.


Impactul asupra consumatorilor

  • HeinekenInitiativele de promovare a consumului responsabil de alcool au continuat. Cel mai important proiect, Alcohelp , realizat in parteneriat cu ONG-ul ALIAT, a fost extins prin lansarea a  4 Centre AlcoInfo in spitale generale din Romania.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN Romania.

HEINEKEN, cel mai mare producator de bere din Europa si al treilea din lume ca volum, isi propune ca, pana in 2020, sa devina cel mai verde producator de bere. HEINEKEN detine patru fabrici pe teritoriul Romaniei (Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova, Targu Mures) si are peste 1.100 de angajati.


Material realizat de Andreea Giuclea, Redactor ResponsabilitateSociala.ro.


3213

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Rapoarte CSR

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro