RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


GSK si Salvati Copiii vor oferi consultatii stomatologice gratuite unor copii din comunitati sarace

GSK si Salvati Copiii vor oferi consultatii stomatologice gratuite unor copii din comunitati sarace

Aflati din ce campanie face parte acest demers si de ce este el important pentru situatia sanatatii orale din Romania.

(05 iun 2014)

GSK Consumer Healthcare Romania si Organizatia ”Salvati Copiii” au lansat un program pentru sanatatea orala a copiilor defavorizati. Prin intermediul acestuia, sute de copii din comunitati sarace vor beneficia de consultatii si tratamente stomatologice gratuite si vor invata despre igiena orala.

Programul face parte din campania ”Zambeste Romania”, prin care GSK si-a propus sa informeze si sa educe publicul cu privire la sanatatea orala. In 2014, 1.000 de medici din 30 de judete ale tarii s-au angajat sa ofere consultatii gratuite, prin intermediul sectiunii de programari de pe site-ul zambesteromania.ro.


Consult gratuit din cadrul campaniei ’Zambeste Romania’


Campania a fost creata in contextul in care 80% dintre romani au probleme dentare, iar consumul de produse de igiena orala este cu mult sub media europeana: un roman foloseste putin peste un tub de pasta de dinti anual si isi schimba periuta o data la doi ani. Datele apartin unor studii realizate realizate de GSK in 2012, respectiv Nielsen in 2013.

Asa cum era de asteptat, obieceiurile adultilor influenteaza si comportamentele copiilor. Conform unui alt studiu GSK realizat in 2013 in randurilor elevilor cu varste cuprinse intre 5 si 13 ani, 75% dintre acestia au carii pe dintii temporari si 40% - pe dintii definitivi. Si mai ingrijorator este faptul ca aproape 9 din 10 carii sunt neglijate.

Igiena orala va fi accesibila si unor locuitori din comunitati sarace


In comunitatile sarace, situatia este si mai grava decat cea de la nivel national. Aici, o persoana foloseste un tub de pasta de dinti timp de 3 ani si isi schimba periuta o data la 10 ani. In plus, in mediul rural rar intalnesti cabinete stomatologice sau copii care sa fi mers vreodata la dentist.

Sunt motivele pentru care GSK Consumer Healthcare Romania si Organizatia ”Salvati Copiii” au creat un program special de educare in igiena orala pentru copiii din aceste comunitati.

In perioada iunie - octombrie 2014, medicii GSK vor merge in diverse sate din Romania si vor consulta sute de copii, le vor trata cariile si le vor explica de ce este important sa se spele pe dinti.

Una dintre comunitatile inscrise in campania 'Zambeste Romania'
Una dintre comunitatile inscrise in campania ’Zambeste Romania’

Primele localitati in care medicii vor ajunge sunt Dumesti, judetul Vaslui, si Gorbanesti, judetul Botosani, doua dintre cele mai defavorizate comunitati din Romania.

Pentru finantarea acestei actiuni punctuale, GSK Consumer Healthcare Romania va dona 1% din valoarea vanzarilor produselor Aquafresh, Sensodyne si Parodontax din luna iunie.



Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


4806

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


GSK Romania | Sanatate | Dezvoltare comunitara | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro