RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


GSK - o noua editie a campaniei despre sanatatea orala "Zambeste Romania"

GSK - o noua editie a campaniei despre sanatatea orala "Zambeste Romania"

Aflati care sunt actiunile planificate pentru anul acesta si cum vor fi ele promovate.

(25 mar 2014)

Romania este pe ultimele locuri din Europa in ceea ce priveste bugetul alocat sanatatii orale. O spune un raport al ”Platformei Europene pentru o Sanatate Orala mai Buna” din 2012.

In aceste conditii, nu este de mirare ca 80% dintre romani au probleme dentare, iar consumul de produse de igiena orala este cu mult sub media europeana: un roman foloseste putin peste un tub de pasta de dinti anual si isi schimba periuta o data la doi ani. Datele apartin unor studii realizate de GSK in 2012, respectiv Nielsen in 2013.

Asa cum era de asteptat, obieceiurile adultilor influenteaza si comportamentele copiilor. Conform unui alt studiu GSK realizat in 2013 in randurilor elevilor cu varste cuprinse intre 5 si 13 ani, 75% dintre acestia au carii pe dintii temporari si 40% - pe dintii definitivi. Si mai ingrijorator este faptul ca aproape 9 din 10 carii sunt neglijate.

Acesta este contextul in care GSK Consumer Healthcare a lansat a treia editie a unei campanii de educare si promovare a igienei orale corecte, respectiv „Zambeste Romania”. Prin intermediul ei, reprezentantii companiei isi propun sa informeze publicul despre cei trei pasi necesari pentru asigurarea sanatatii orale, si anume:
  • periajul dintilor de doua, maximum trei ori pe zi;
  • vizita la dentist in mod regulat;
  • o dieta sanatoasa si echilibrata, care sa includa multe fructe si legume.
Ilustratie din campania „Zambeste Romania”
Ilustratie din campania „Zambeste Romania”

Pentru a-si indeplini obiectivul, GSK Consumer Healthcare desfasoara o serie de actiuni de educare si promovare a sanatatii orale.

Un concurs pentru elevi, prin care se incurajeaza periajul dentar


Alaturi de brandul Aquafresh, GSK Consumer Healthcare organizeaza un campionat national de periaj dentar pentru copiii de pana in 14 ani si familiilor lor, respectiv pentru clasele din scoala primara si generala.

Acestia trebuie sa-si imagineze ca periajul reprezinta un sport, sa faca poze sau filmulete haioase cu ei in momentul in care ”il practica” si sa le incarce pe pagina de Facebook ”zambesteromania”, pana pe 20 aprilie 2014.


Afisul campionatului national de periaj dentar

Familia care trimite cel mai amuzant si creativ material va primi o excursie la Disneyland, iar clasa cu cele mai reusite poze sau filmulete va primi un premiu de 500 de euro, bani pe care ii poate folosi pentru dotarea clasei.

O actiune de inlocuire a periutelor uzate cu unele noi


Un alt eveniment din cadrul campaniei, care va fi organizat de GSK Consumer Healthcare in luna septembrie 2014, este caravana "Rabla pentru periuta ta". Caravana va ajunge in 7 orase din tara, unde reprezentantii companiei vor oferi seturi de ingrijire orala in schimbul unor periute uzate.

In anul 2013, s-au colectat in jur de 60 de kilograme de periute de la aproximativ 7.000 de persoane.

Programe de educare a copiiilor si de prevenire a afectiunilor dentare


Pe langa cele doua evenimente mentionate anterior, GSK Consumer Healthcare va desfasura si in acest an un program de educare a elevilor despre igiena orala si va oferi consultatii stomatologice si detartraje gratuite.

Prin programul de educare din scoli, compania isi propune sa ofere sfaturi privind igiena orala, dar si seturi complete pentru ingrijirea dintilor, unui numar de peste 20.000 de copii.

Cat despre consultatii, acestea vor fi oferite incepand cu 1 aprilie 2014, in diverse cabinete stomatologice din intreaga tara. Rezervarile se pot face pe site-ul www.zambesteromania.ro.

Cum isi promoveaza GSK campania


Toate activitatile din cadrul campaniei „Zambeste Romania” pot fi urmarite pe site-ul sau pagina de Facebook dedicate.

In plus, pentru a-i creste vizibilitatea, GSK Consumer Healthcare a apelat la ajutorul Mihaelei Radulescu Schwartzenberg, care a devenit endorserul campaniei.

Mihaela Radulescu Schwartzenberg, endorserul campaniei

Pana acum, vedeta a fost prezenta la conferinta de lansare a campaniei si a anuntat, printr-un mesaj postat pe Facebook, ca doreste sa ii ia un interviu castigatorului campionatului national de periaj dentar.

Mesajul Mihaelei Radulescu pentru promovarea competitiei

Campania „Zambeste Romania” a fost initiata in 2012 de GSK Consumer Healthcare, cu scopul de a imbunatati sanatatea orala in randurile populatiei din Romania, prin actiuni de educare si prevenire. Aceasta face parte din initiativa europeana ”Platforma Europeana pentru o Sanatate Orala mai Buna” (BOHEP).


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

3292

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


GSK Romania | Campanii sociale | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro