RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


GSK: campanie interna de fundraising pentru reducerea mortalitatii infantile

GSK: campanie interna de fundraising pentru reducerea mortalitatii infantile

Compania isi indeamna angajatii sa doneze pentru cauza sustinuta de organizatia Salvati Copiii, printr-un mecanism de campanie inedit.

(28 iul 2014)

GSK Romania desfasoara o campanie interna de strangere de fonduri pentru sustinerea uneia dintre principalele cauze pentru care lupta organizatia Salvati Copiii Romania, respectiv reducerea mortalitatii infantile in Romania.

Conform statisticilor Eurostat, tara noastra este una dintre tarile europene cu cele mai mari rate ale mortalitatii infantile. In 2012, au murit 9 din 1.000 de nou-nascuti, mai mult decat dublul mediei din Uniunea Europeana - 3.8 la mie.


Campania de fundraising intern a GSK a fost gandita ca o sursa de finantare pentru programul ”Fiecare copil conteaza”, initiat in 2010, printr-un parteneriat intre GSK si Salvati Copiii. Compania se angaja atunci sa sponsorizeze actiunile desfasurate de organizatie in comunitati defavorizate din Romania, unde populatia nu avea cunostinte de baza despre igiena si sanantate - principala cauza a mortalitatii infantile in mediul rural.

Pe langa finantarea traditionala, anul acesta, GSK a hotarat sa isi mobilizeze si angajatii in sustinerea cauzei. Asa ca a creat, alaturi de agentia sa de PR, The Practice, campania de fundraising ”In compania oamenilor buni”.

Mecanismul campaniei


Campania interna ”In compania oamenilor buni” se adreseaza tuturor angajatilor grupului GSK (format din companiile GSK Pharma, GSK Consumer Healthcare si Europharm Distributie).

Pentru a-i sensibiliza si a-i determina sa doneze, organizatorii le-au prezentat, prin intermediul e-mailului si a intranetului companiei, povestile unor familii sarace din judetele Suceava si Botosani.

Aceste povesti s-au dovedit a fi cu atat mai impresionante pentru angajati cu cat documentarea si redactarea lor a fost realizata de 4 experti in comunicare: jurnalistul Andrei Craciun, bloggerul Cristian China Birta (Chinezu) si fotografii Andrei Pungovschi si Bogdan Baraghin.

Puteti citi in continuare 2 povesti impresionante folosite in campanie:




Comunicarea prin e-mail si intranet a fost completata de amplasarea in cladirea GSK a unor materiale de comunicare, cu poze si informatii despre campanie:


Materiale de comunicare din campania 'In compania oamenilor buni', a GSK Romania si Salvati Copiii
 

Un alt aspect inedit al campaniei a fost faptul ca unii angajati GSK s-au implicat activ in mobilizarea propriilor colegi. Acesti ambasadori interni au mers prin companie cu formulare de donatie si si-au convins colegii sa doneze, de exemplu, contravaloarea micului-dejun pe o luna.

Rolul lor in cadrul campaniei nu se va opri insa aici. GSK ii va incuraja sa se implice in continuare, prin strangerea de fonduri pentru actiuni punctuale de sprijinire a unor familii sarace.

Pana acum, in jur de 20-30% dintre angajatii companiei au donat. La finalul campaniei, GSK va dubla suma stransa si o va directiona catre programul ”Fiecare copil conteaza” al organizatiei Salvati Copiii Romania.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

3104

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


GSK Romania | Campanii sociale | Voluntariat | Fundraising | Sanatate | Asistenta sociala

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro