RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


"Gift Matching, 2011" a fost ales proiectul lunii noiembrie

"Gift Matching, 2011" a fost ales proiectul lunii noiembrie

Studiul de caz al UniCredit Tiriac a fost ales "cel mai apreciat proiect al lunii noiembrie 2012" de cititorii ResponsabilitateSociala.ro.

(30 ian 2013)

Studiul de caz "Gift Matching, 2011", trimis de UniCredit Tiriac Bank a fost ales "proiectul lunii noiembrie" de cititorii ResponsabilitateSociala.ro.

Acestia au putut alege intre urmatoarele studii de caz:
  • "Gift Matching, 2011", al UniCredit Tiriac Bank (44,9% voturi) - vezi proiectul
  • "Raiffeisen Comunitati, 2011", al Raiffeisen Bank (28,3% voturi) - vezi proiectul
  • "Fiecare parc are povestea lui, 2012", al Provident Financial Romania (26,8% voturi) - vezi proiectul

Pana la finalul perioadei de vot au fost exprimate 419 voturi. Dintre acestea 392 au fost valide. Editorii nostri au verificat voturile si le-au invalidat pe cele care reprezentau incercari de frauda. Fiecare vizitator a putut vota o singura data si a trebuit sa-si confirme optiunea prin intermediul unei adrese valide de email.

Castigatorii tragerii la sorti  

Strategies for the Green Economy
Trei dintre cititorii nostri, care au participat la vot, au castigat, prin tragere la sorti, un exemplar din cartea "Strategies for the Green Economy: Opportunities and Challenges in the New World of Business", de Joel Makower.

Castigatorii sunt: Mircea Zainescu (Ministerul Muncii), Dana Marinescu (Petrom) si Alina Mihai (SNSPA).

Voteaza si tu pentru Proiectul lunii ianuarie!


Cartea 'We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World', de Simon Mainwaring (2011)Participa si tu la votul pentru "Proiectul lunii ianuarie" si poti castiga, prin tragere la sorti, un exemplar din cartea "We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World", de Simon Mainwaring (2011).

Cartea pleaca de la o analiza a problemelor cu care se confrunta capitalismul ca urmare a crizei economice si ofera o viziune inovatoare despre modul in care brandurile pot folosi social media si activismul consumatorilor pentru a le castiga acestora increderea, loialitatea si, in final, pentru a obtine profit. Folosind studii de caz ale unor companii precum P&G, Walmart, Starbucks, Pepsi, Coca-Cola, Toyota, Nike sau Nestlé, cartea da un raspuns la una dintre cele mai presante provocari la ora actuala: “cum mai poate fi practicat capitalismul intr-un mod in care sa satisfaca atat nevoia de profit, cat si nevoia de a construi o lume mai sanatoasa si mai sustenabila” (vezi site-ul cartii). 


Daca vrei sa vezi care au fost proiectele de CSR cele mai apreciate de cititorii ResponsabilitateSociala.ro, de-a lungul timpului, acceseaza paginile: 

2757

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


UniCredit Tiriac Bank | Gift Matching 2011 |

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro