RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Fundatia Sensiblu desfasoara campania V-Days, editia a VII-a

Fundatia Sensiblu desfasoara campania V-Days, editia a VII-a

Campania urmareste sa atraga atentia asupra modului in care violenta prin abuz emotional poate deforma imaginea de sine a femeilor.

(30 nov 2010)

Fundatia Sensiblu organizeaza, in perioada 25 noiembrie - 10 decembrie, a saptea editie a campaniei ”V-Days - 16 Zile de Activism impotriva Violentei Domestice”. In fiecare an, campania aduce in discutie o forma sub care poate fi intalnita violenta domestica sau unul din multiplele ei efecte.

Specificul campaniei din 2010


Sub sloganul Violenta in familie deformeaza realitatea, editia de anul acesta atrage atentia asupra violentei prin abuz emotional, care poate afecta imaginea de sine a femeilor.

Campania se desfasoara online, pe site-ul www.nuepoveste.ro.

Vizitatorii sunt intampinati de un film care prezinta starile si gandurile unei femei care traieste intr-un mediu violent. Filmul este gandit sa actioneze ca un ”wake up call” pentru femeile prinse intr-o relatie agresiva si sa ii faca pe cei din jurul lor sa le inteleaga, in loc sa le judece, pentru a le putea ajuta.  

In fiecare zi de campanie, pe site vor fi publicate povestile unor femei care au avut puterea sa plece de langa partenerul care le agresa, psihic si fizic. Site-ul contine, de asemenea, informatii despre cum sa recunosti un partener violent, legislatie, ce poti face si unde te poti duce daca esti implicat/a in astfel de situatii etc.

Seara de veghe organizata in Bucuresti, in fata cladirii de birouri City Business CenterCampania include si actiuni de activism “offline”. Organizatorii au montat pe o cladire de birouri (City Business Center) o panglica alba, simbolul international al luptei impotriva violentei domestice. Fundatia a organizat aici, pe 25 noiembrie, o seara de veghe cu candele pentru femeile care si-au pierdut viata in urma agresiunilor din familie.

In plus, pe oglinzile din lifturile mai multor cladiri de birouri au fost lipite stickere care deformeaza imaginea, ca metafora pentru imaginea de sine distorsionata a femeilor agresate.

Afisul campanieiCum te poti implica

 
Pe site-ul campaniei, "internautii" au o pagina speciala, denumita Da mai departe, care contine mai multe instrumente de sustinere: o imagine de profil pentru Facebook sau Twitter, bannere pentru blog si afisul campaniei. Acesta din urma poate fi descarcat si folosit de orice companie sau organizatie care vrea sa se alature campaniei.

De asemenea, organizatorii au creat o cauza pe Facebook si ii invita pe bloggeri sa scrie despre campanie.


3307

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campania V-Days 2006 - Martorele tacute | Campania V-Days 2007- Zidul Indiferentei | Campania V-Days 2008 - Acasa nu esti la inchisoare | Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro | Campanii sociale

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro