RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

GDF SUEZ

Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro

Va recomandam:


Advertisement


Fundatia OZONE si A.N.P.C.P.P.S. Romania deruleaza Campania "O 9 atitudine!"

Fundatia OZONE si A.N.P.C.P.P.S. Romania deruleaza Campania "O 9 atitudine!"

Campania are ca scop informarea consumatorilor de produse farmaceutice despre drepturile lor si pericolele automedicamentatiei irationale.

(25 iun 2007)

Informarea cetatenilor se face prin intermediul unor pliante in care acestia pot gasi raspunsuri la intrebari de tipul:
    Pliantul campaniei
  • “Care sunt conditii pentru obtinerea de retete compensate sau gratuite?”;
  • “Care sunt drepturile si obligatiile asiguratilor?”;
  • “Ce este automedicatia rationala?”;
  • “Cum poti face o plangere eficienta?”.

Pliantele sunt disponibile in Centrele de Informare si Consultanta ale Consumatorilor si in sediile partenerilor A.N.P.C.P.P.S. Romania.


Logo A.N.P.C.P.P.S. Romania Doina Stuparu, Director Executiv A.N.P.C.P.P.S. afirma despre campanie ca “vrem sa ajutam populatia sa afle cui trebuie sa se adreseze atunci cand intampina probleme in legatura cu produsele farmaceutice. Urmarim de asemenea sa ii informam pe cetateni despre drepturile si obligatiile lor de asigurati”.

In privinta automedicamentatiei, consumatorii sunt sfatuiti prin intermediul campaniei sa citeasca prospectele medicamentelor, verificand:
  • denumirea produsului;
  • producatorul;
  • numele detinatorului autorizatiei de punere pe piata;
  • ingredientele active ale medicamentelor;
  • forma de prezentare;
  • proprietatile si indicatiile terapeutice;
  • dozele si modul de administrare etc.
Logo Ozone Legat de pericolele automedicamentatiei irationale, Georgiana Grecu, Directorul Executiv al Fundatiei OZONE spune “inca de la infiintare, Fundatia OZONE a incercat sa ofere cat mai multe informatii romanilor pentru a isi administra medicamente in cunostinta de cauza. Impreuna cu A.N.P.C.P.P.S., vrem sa facem un pas inainte in educarea populatiei cu privire la produsele farmaceutice”.

In 2006, Fundatia OZONE a dat publicitatii primul studiu din Romania privind fenomenul automedicatiei care a demonstrat faptul ca 73% din populatia tarii isi administreaza medicamente fara a consulta in prealabil un medic specialist.

Informatii despre campania „O 9 atitudine!” sunt disponibile si pe site-urile www.o9atitudine.ro si www.protectia-consumatorilor.ro.




2835

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Iti recomandam si articolul:

Orange: povesti din campania de educatie digitala "#parinti la scoala"

Descoperiti situatiile amuzante prin care au trecut 5 parinti nefamiliarizati cu tehnologia si aflati cum ii va ajuta compania.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro

Afla cat de responsabile sunt companiile din jurul tau!

Saptamanal, ne citesc peste 8.000 de lideri de opinie din companii, din societatea civila sau din institutii publice.

Asigura-te ca afli cele mai noi informatii, evenimente, sau analize din domeniul CSR, atat din Romania, cat si din strainatate.