RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Farmaciile Catena - campanie de prevenire a bolilor de inima

Farmaciile Catena - campanie de prevenire a bolilor de inima

Lantul de farmacii a investit 200.000 de euro intr-o campanie de constientizare a riscurilor si de prevenire a afectiunilor cardiovasculare.

(15 feb 2010)

Lantul de farmacii Catena desfasoara, incepand din noiembrie 2009, o campanie de informare cu privire la bolile cardiovasculare si la modalitatile de prevenire a acestora, denumita ”O inima sanatoasa iubeste mai mult”.

Importanta campaniei este justificata de opinia specialistilor ca majoritatea factorilor de risc cardiovascular pot fi controlati.

Dr. Alexandra Grigorescu, medic specialist cardiologieSpre exemplu, Dr. Alexandra Grigorescu, medic specialist cardiologie, spune ca "principalele cauze ale bolilor cardiovasculare sunt alimentatia necorespunzatoare, sedentarismul si fumatul. Evitarea acestora ar putea reduce cu 80% numarul deceselor premature provocate de afectiunile cardiovasculare. Conform OMS, in Romania, rata mortalitatii din cauza bolilor cardiovasculare este de 61% din numarul total de decese, fata de 37% in UE.

In cadrul campaniei, Catena va distribui gratuit in toate cele 200 de farmacii ale sale din tara, un numar de 300.000 de brosuri cu informatii si sfaturi din partea unor medici specialisti. De asemenea, brosura va fi distribuita si in centre de sanatate sau cabinete al unor medici de familie.

Afisul campaniei 'O inima sanatoasa iubeste mai mult' Compania ii invita pe toti cei care intra intr-o farmacie Catena sa apeleze la farmacisti pentru a-si masura gratuit tensiunea arteriala si pentru a primi sfaturi de specialitate.  
 
Organizatorii mai pregatesc si o serie de workshopuri informative in mai multe licee, facultati si sedii de firme din Bucuresti.

Campania este promovata in mass-media prin machete publicitare cu frecventa lunara in revistele de sanatate “Tonica by Catena”, “Farmacia ta” si  “Slab sau Gras” si prin bannere pe site-urile: www.catena.ro, www.e-galenus.ro, www.farmaciata.ro, www.tonica.ro, www.slabsaugras.ro.

Campania mai are si un spot video, ai carui protagonisti sunt Stela Popescu si Sebastian Papaiani. Acesta a rulat pe TVR 1, pe televiziunea online sensotv.ro si a fost postat pe site-ul www.catena.ro, precum si pe LCD-urile din farmaciile Catena.

De asemenea, grupul de presa Galenus, partener media oficial al campaniei, a organizat doua evenimente, premergatoare lansarii, cu ocazia Zilei Mondiale a Inimii si a Zilei Mondiale a Nutritiei.

Scopul lor a fost informarea si educarea publicului in privinta cauzelor care pot crea probleme cardiovasculare: stres, fumat, obezitate etc. La fiecare eveniment au participat peste 100 de persoane si specialisti, iar actiunile au fost mediatizate.

Brosura informativa despre riscurile cardiovasculare poate fi descarcata de pe site-ul Catena.


5807

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro