RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Dorna si Salvati Copiii: o noua actiune de promovare a campaniei "Grija pentru copii"

Dorna si Salvati Copiii: o noua actiune de promovare a campaniei "Grija pentru copii"

Aflati ce personalitate din sportul romanesc s-a alaturat in calitate de ambasador campaniei de salvare a copiilor nascuti prematur.

(11 feb 2015)

Dorna si Salvati Copiii desfasoara o noua actiune de promovare a campaniei de cause-related marketing ”Grija pentru copii”. De data aceasta, promovarea consta in lansarea unui spot TV si a unor materiale de comunicare care folosesc imaginea Simonei Halep pentru a atrage atentia asupra cauzei pentru care lupta asociatia in cadrul campaniei, respectiv: salvarea copiilor nascuti prematur.

Problema abordata in campania "Grija pentru copii"


Conform datelor furnizate de Ministerul Sanatatii si de Institutul National de Statistica, in Romania, 1 din 10 copii se naste premature. Conform Eurostat, rata mortalitatii infantile din tara noastra a fost, in anul 2012, cea mai ridicata din Europa (9‰).

Conform reprezentantilor Salvati Copiii Romania, o treime dintre aceste decese ar putea fi prevenite, prin dotarea maternitatilor cu echipamente medicale performante si prin programe de asistenta pentru mame si pentru copii.

Rezultatele de pana acum ale campaniei "Grija pentru copii"


Organizatia Salvati Copiii Romania a inceput lupta pentru salvarea copiilor prematuri in 2011. Dorna i s-a alaturat in 2013, cand a initiat campania de cause-related marketing “Grija prentru copii”. Prin intermediul acesteia, brandul a donat asociatiei Salvati Copiii un ban pentru fiecare sticla de Dorna si Dorna Izvorul Alb vandute in perioadele septembrie - decembrie 2013 si aprilie - iunie 2014.

In total, s-au strans in jur de 300.000 de euro. Cu acesti bani, Salvati Copiii a dotat 30 de maternitati cu aparatura performanta destinata ingrijirii copiilor nascuti inainte de termen: incubatoare, ventilatoare si aparate de testare a functiilor vitale.

Noile materiale de promovare a campaniei


Odata cu decizia Simonei Halep de a sustine campania ”Grija pentru copii”, au fost create mai multe materiale de promovare. Este vorba despre:
  • 3 clipuri de tip teasing, care au fost postate pe pagina oficiala de Facebook a Simonei Halep: postare 1, postare 2, postare 3.
  • spot-ul campaniei, care urmeaza sa fie difuzat pe principalele canale de televiziune incepand cu 13 februarie 2015.


  • personalizarea site-ului campaniei

     
  • aplicatie pentru personalizarea cover-ului de Facebook, disponibila pe site-ul campaniei:

    Aplicatie pentru personalizarea cover-ului de Facebook, in campania 'Grija pentru copii'`
  • in curand, vor fi disponibile si alte materiale publicitare pentru mediul digital, outdoor si instore (in magazine).

Pe langa materialele de comunicare, Dorna si Salvati Copii au organizat o conferinta de presa, la care a fost prezenta si Simona Halep. Aceasta si-a anuntat sustinerea pentru campanie si a jucat un meci demonstrativ cu Andi Moisescu, Presedintele Asociaitiei Salvati Copiii Romania.

Meci demonstrativ intre Simona Halep si Andi Moisescu

Iata ce a declarat Simona cu referire la cauza sustinuta, in cadrul conferintei:
Simona HalepAm ales sa sustin campania Dorna pentru ca intotdeauna am avut o relatie speciala cu copiii din jurul meu. Stiu cum este sa lupti din greu pentru ceea ce iti doresti, sa intampini obstacole si, cu toate acestea, sa mergi mai departe, dar nu pot sa imi imaginez cum este pentru acesti copii care, inainte sa afle ce inseamna viata, sunt nevoiti sa lupte pentru ea. Imi doresc foarte mult sa ii ajut sa castige aceasta lupta si sa aiba o sansa la o viata normala! Sper ca cei care ma sutin sa se alature in numar cat mai mare cauzei copiilor nascuti prematur.”
Din partea companiei care a initiat campania, Miruna Smeureanu, Public Affairs and Communication Manager Coca-Cola Romania & Moldova, a spus:
Miruna Smeureanu, Public Affairs and Communication Manager Coca-Cola Romania & MoldovaNe bucura foarte mult sustinerea Simonei si speram ca exemplul ei sa fie urmat de cat mai multi suporteri ai acestei cauze. Dorna, alaturi de Salvati Copiii, va continua campania Grija pentru copii si in 2015, pentru a ajuta cat mai multi copii sa ajunga cu bine acasa!

Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

3437

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Coca-Cola HBC Romania | Sanatate | Marketing legat de o cauza

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro