RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Dorna: campanie de cause marketing in beneficiul copiilor nascuti prematur

Dorna: campanie de cause marketing in beneficiul copiilor nascuti prematur

Pana pe 31 decembrie, pentru fiecare sticla de Dorna cumparata de clienti, Coca-Cola HBC face o donatie pentru dotarea unor maternitati.

(13 nov 2013)

Dorna desfasoara, pana pe 31 decembrie 2013, o ampla campanie de marketing legat de o cauza (“cause related marketing”), in beneficiul Salvati Copiii Romania. Campania se numeste “Grija pentru copii”, iar banii rezultati vor fi donati pentru un program prin care Salvati Copiii doteaza mai multe maternitati din tara cu echipamente medicale performante al caror obiectiv este sa reduca rata mortalitatii infantile.

Pentru orice produs sub brandul Dorna cumparat de clienti, in perioada 15 septembrie - 31 decembrie, compania care comercializeaza brandul Dorna (Coca-Cola HBC Romania) va dona o parte din contravaloarea acestuia pentru sustinerea cauzei. La finalizarea campaniei, Coca-Cola HBC s-a angajat ca va dona minim 660.000 RON (chiar daca procentul din vanzari dedicat campaniei nu va acoperi aceasta suma).

O campanie de anvergura, cu numeroase tactici de comunicare


Campania se desfasoara atat in magazinele in care se comercializeaza produsele Dorna, cat si in media: TV si online sau prin intermediul unor evenimente dedicate (eveniment de lansare, conferinte de presa, etc.).

Puteti urmari mai jos spot-ul TV dedicat campaniei “Grija pentru copii”.


De asemenea, clientii sunt informati prin afise sau prin intermediul materialelor distribuite de voluntarii Salvati Copiii in marile magazine, cu care compania are diverse acorduri comerciale.

 Poster afisat in magazinele partenere            "Floor sticker" pentru magazinele partenere
   Poster Campanie 'Grija pentru copii'.              Sticker Campanie 'Grija pentru copii'.

Campania beneficiaza si de un site dedicat, care ofera informatii despre cauzele nasterilor premature si despre nevoile speciale ale acestor copii.

Totodata, site-ul pune la dispozitie si o serie de materiale de promovare pentru retelele sociale, precum Twitter, Facebook sau Instagram.
 
   Imagine speciala pentru Instagram               Imagini tip "cover" pentru sustinatorii campaniei
                                                                                        (sus Facebook, jos Twitter)

Campania 'Grija pentru copii' poate fi sustinuta si pe Instagram.   Campania 'Grija pentru copii' poate fi sustinuta si pe Facebook sau Twitter.

Nu in ultimul rand, tot ca parte a campaniei, regizorul Tudor Giurgiu a realizat un scurt-metraj cu povestea unei fetite nascuta prematur, Ilinca. Fetita a trebuit sa stea intr-un incubator timp de o luna si jumatate. Documentarul vorbeste despre riscurile la care a fost expusa Ilinca, de la nastere pana la iesirea din spital, impactul asupra familiei, dar si ce ar presupune o ingrijire corespunzatoare pentru copiii prematuri.

Despre cauza sustinuta


In iulie 2013, Dorna a donat un incubator maternitatii Spitalului Judetean din Slobozia. Conform datelor furnizate de Ministerul Sanatatii si de Institutul National de Statistica, in Romania 1 din 10 copii se naste prematur, iar rata mortalitatii infantile din tara noastra este cea mai ridicata din Europa (9‰). Conform reprezentantilor Salvati Copiii Romania, o treime dintre aceste decese pot fi prevenite prin dotarea maternitatilor cu echipamente medicale performante si prin programe de asistenta pentru mame si pentru copii.

In cadrul parteneriatului cu Salvati Copiii, Dorna a mai donat, in iulie 2013, un incubator pentru maternitatea Spitalului Judetean din Slobozia.


Aflati mai multe informatii pe site-ul campaniei Grija pentru copii.


Material realizat de Cezara Hurduc, Coordonator de proiecte, ResponsabilitateSociala.ro.

6782

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Coca-Cola HBC Romania | Campanii sociale | Sanatate | Marketing legat de o cauza

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro