RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Dorna a dotat 30 de maternitati din Romania cu aparatura performanta pentru ingrijirea prematurilor

Dorna a dotat 30 de maternitati din Romania cu aparatura performanta pentru ingrijirea prematurilor

Actiunea face parte dintr-o campanie de cause-related marketing initiata in 2013, in parteneriat cu organizatia Salvati Copiii Romania.

(17 nov 2014)

Dorna a anuntat astazi, de Ziua Mondiala a Prematuritatii, rezultatele unei campanii de cause-related marketing desfasurata pe parcursul anilor 2013 si 2014.

Este vorba despre campania “Grija pentru Copii”, prin care brandul a donat pana acum asociatiei Salvati Copiii Romania 1.335.000 de RON, pentru dotarea maternitatilor din Romania cu aparatura performanta destinata ingrijirii copiilor nascuti inainte de termen: incubatoare, ventilatoare si aparate de testare a functiilor vitale.

Aparatura a ajuns deja in 6 spitale din Bucuresti si in alte 24 din tara. Aceasta urmeaza sa contribuie la salvarea vietilor a mii de copii nascuti prematur in fiecare an.

Situatia nascutilor prematur in Romania


In Romania, 1 din 10 copii se naste prematur. Fara incubatoare performante, ventilatoare si alte aparate care sa-i tina in viata, multi dintre acesti copii nu au sanse reale de supravietuire.

Doctorul Eugen Tanase, seful sectiei de obstetrica - ginecologie din cadrul Spitalului Clinic C.F.2, ne-a explicat ce rol are aparatura in procesul de recuperare:Doctorul Eugen Tanase, seful sectiei de obstetrica - ginecologie din cadrul Spitalului Clinic C.F.2

Sunt doi factori importanti care fac ca viata copiilor prematuri sa fie salvata: aparatul si omul. Ceea ce tine de om putem face singuri, ne pregatim, ne documentam, ne perfectionam. Dar, fara aparatura, noi nu putem sa facem nimic. Daca ea ne lipseste, pierdem vietile, pierdem copiii.

Conform reprezentantilor Salvati Copiii Romania, 33% dintre decesele copiilor nascuti prematur ar putea fi impiedicate, daca acestia ar fi ingrijiti corespunzator. Trebuie precizat ca prematuritatea e principala cauza a mortalitatii infantile, iar Romania se situeaza pe primul loc din Europa la acest capitol (are o rata de mortalitate a copiilor cu varste sub un an de 8,5 la mie, in timp de media in UE este de doar 3,8 la mie).

Cum si-a propus Dorna sa imbunatateasca situatia


Organizatia Salvati Copiii Romania a inceput lupta pentru salvarea copiilor prematuri in 2011. Dorna i s-a alaturat in 2013, cand a initiat campania de cause-related marketing “Grija prentru copii”.

Raluca Vlad, Brand Manager Dorna, motiveaza sustinerea acestei cauze:
Raluca Vlad, Brand Manager Dorna
De-a lungul anilor, Dorna a sustinut programe pentru bebelusi, in care am sprijinit hidratarea corecta atat a mamei, cat si a bebelusilor. In 2013, afland de problema copiilor nascuti prematur in Romania, am decis sa ne alaturam eforturilor organizatiei Salvati Copiii. Ne-am dorit un parteneriat cu o organizatie puternica, cu experinta sanatate si in ingrijirea copiilor, iar Salvati Copiii Romania avea nevoie de sprijin finaciar pe termen lung. Si asa s-a nascut parteneritatul.

Reprezentantii brandului au anuntat in 2013 ca vor directiona catre cauza Salvatii Copiii Romania un ban pentru fiecare sticla de Dorna si Dorna Izvorul Alb vandute in perioadele septembrie - decembrie 2013 si aprilie - iunie 2014. In final, au donat mai mult decat ceea s-a strans din vanzari, respectiv 660.000 de RON in prima faza, apoi 675.000 de RON.

Cum a fost promovata campania


Pentru a asigura succesul campaniei, reprezentantii brandului Dorna au apelat la numeroase instrumente de comunicare:

  • materiale de comunicare prezente in supermarketuri

    Poster si floor sticker din campanie
  • site dedicat campaniei: www.grijapentrucopii.ro
  • spot-uri TV





  • materiale emotionante cu povestile unor parinti de copii nascuti prematur

    Urmariti in materialul video mai jos povestea Ilincai, o fetita nascuta prematur si salvata prin lupta medicilor si a parintilor:



    Puteti citi si alte marturii ale unor parinti care au trecut prin experienta ingrijirii unui copil premature, pe site-ul www.grijapentrucopii.ro.
  • conferinte de presa

    Au fost organizate 2 conferinte de presa: una la lansarea campaniei si una dupa un an si jumatate, pentru anuntarea rezultatelor.

    Conferinta de presa post-campanie
    Conferinta de presa in care s-au anuntat rezultatele campaniei

Pe langa toate instrumentele traditionale de comunicare, Dorna a apelat si la o tactica inedita, incercand sa le redea mamelor puterea morala pentru a continua lupta: a instalat la maternitatea Spitalului Polizu Bucuresti o fereastra digitala care poate reda mesaje de sustinere.
Mamele cu copii nascuti prematuri nu pot petrece decat 5-10 minute pe zi in sala de reanimare. In restul timpului, tot ce pot face e sa isi urmareasca de la distanta copiii, din spatele unui perete de sticla.

Dorna a aplicat pe acest perete o folie transparenta, care permite afisarea de mesaje de incurajare de la necunoscuti. Astfel, publicul poate trimite un mesaj pe site-ul campaniei, iar mamele il vad afisat pe fereastra. Pana acum, au fost trimise peste 3.000 de mesaje.

Puteri urmari in materialele de mai jos cum functioneaza mecanismul:






Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

3608

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Coca-Cola HBC Romania | Sanatate | Marketing legat de o cauza

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro