RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Designul urban, eco-inovatia si educatia, finantate de Porsche Romania

Designul urban, eco-inovatia si educatia, finantate de Porsche Romania

Aflati ce fel de proiecte va finanta compania si cum se poate obtine o finantare in unul dintre cele 3 domenii.

(08 iun 2015)

Porsche Romania va acorda finantari in valoare totala de 390.000 de RON, pentru proiecte de design urban si eco-inovatie, dar si pentru performante deosebite in educatie.

Organizatiile, grupurile de initiativa, institutiile sau persoanele fizice isi pot inscrie proiectele in concurs pana pe 31 iulie 2015, completand un formular pe site-ul mobilizamexcelenta.ro.

Copiii sau tinerii cu varste cuprinse intre 4 si 24 de ani care doresc sa aplice pentru o bursa de performanta o vor putea face in lunile septembrie-octombrie 2015.

Selectia castigatorilor


Pentru fiecare dintre cele 3 domenii finantate, Porsche va aloca 122.000 de RON. Cu acesti bani, va sponsoriza intre 1 si 5 proiecte de design urban si intre 1 si 5 proiecte de eco-inovatie. Apoi, in toamna, va acorda intre 3 si 10 burse pentru performanta in educatie.

3 jurii diferite, formate din specialisti in fiecare domeniu, vor desemna proiectele si bursierii castigatori. Ulterior, publicul va putea vota proiectele castigatoare pe fiecare categorie, in perioada septembrie-octombrie. Proiectele cu cele mai multe voturi vor primi o finantare suplimentara de cate 10.000 de RON.

Puteti consulta criteriile de selectie corespunzatoare fiecarei categorii pe site-ul competitiei.

Competitia, parte a strategiei de CSR a Porsche Romania


Conform reprezentantilor companiei, Porsche si-a stabilit directiile de implicare in comunitate in urma unei consultari a stakeholderilor. Brent Valmar si Rainer Trischak, Directori Generali Porsche Romania, au explicat legatura directiilor alese cu valorile brandului:
Sprijinim eco-inovatia, in continuarea angajamentului marcilor noastre de a folosi tehnologii progresive si de a proteja mediul. Stimulam design-ul urban, deoarece vrem sa ne aducem contributia in orasele in care ne desfasuram activitatea, pentru ca acestea sa fie frumoase, eficiente si functionale, la fel ca masinile pe care le distribuim. Investim in excelenta in educatie, pentru ca ne dorim sa facem afaceri intr-o comunitate locala in care tinerii, la fel ca angajatii nostri, fac performanta in cariera si sunt modele de comportament responsabil.

Pentru mai multe detalii despre modul in care reprezentantii companiei au construit strategia de CSR si despre modul in care planuiesc sa o dezvolte, puteti consulta ghidul de mai jos.



Programul de implicare in comunitate al companiei a fost dezvoltat in colaborare cu Fundatia Comunitara Bucuresti. Puteti afla mai multe detalii despre acesta, dar di despre competitie, de pe site-ul mobilizamexcelenta.ro.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

2405

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Finantari si sponsorizari | Implicare in comunitate | Inovatie sociala

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro