RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Danone lanseaza o noua platforma de comunicare, prin care promoveaza starea de bine

Danone lanseaza o noua platforma de comunicare, prin care promoveaza starea de bine

Compania isi incurajeaza consumatorii sa zambeasca, gest care se pare ca are efecte benefice asupra digestiei si starii de spirit.

(07 mar 2014)

S-a demonstrat deja ca emotiile afecteaza digestia. Atunci cand suntem stresati sau experimentam emotii negative, creierul elibereaza mai multi hormoni, vezica biliara produce mai mult suc gastric, iar muschii stomacului sunt mai incordati. Toate acestea influenteaza functionarea normala a sistemului digestiv si poate genera probleme: indigestii, gastrite, ulcere.

Plecand de la aceasta realitate, Danone Romania a lansat o noua platforma de comunicare: “Gusta viata zambind”. Prin intermediul ei, isi incurajeaza consumatorii sa aiba o atitudine pozitiva si sa zambeasca mai des, obtinand astfel beneficii atat la nivel fizic, cat si psihic.

Afisul campaniei 'Gusta viata zambind'

Din comunicarea Danone aflam ca, la nivel fizic, zambetul:
  • pune in miscare muschii faciali si antreneaza pielea, mentinand-o astfel mai elastica;
  • genereaza senzatia de vitalitate, energie si echilibru;
  • creste toleranta la durere;
  • favorizeaza secretia de endorfine (cunoscute ca “hormonii fericirii”);
  • intareste sistemul imunitar si imbunatateste functionarea inimii;
  • protejeaza impotriva afectiunilor digestive, ale pielii, dezechilibrelor.
Nici efectele la nivel psihologic nu sunt de neglijat, din spusele reprezentantilor Danone. La acest nivel, s-a demonstrat ca zambetul:
  • stimuleaza creativitatea si mareste capacitate de memorare, intrucat imbunatateste circulatia, care, la randul ei, stimuleaza activitatea cerebrala;
  • asigura un climat familial sau relatii colegiale placute, care cresc gradul de fericire, imbunatatesc calitatea vietii si pot conduce chiar si la cresterea duratei de viata.
In ceea ce priveste nivelul de fericire, Romania se situeaza abia pe locul 90 din 156 de tari ale lumii, cu un punctaj sub media Europei Centrale si de Est (conform unui raport al ONU din 2013).

Prin urmare, mesajul Danone vine intr-adevar intr-un context in care sunt necesare astfel de initiative.

Elementele platformei de comunicare


Pentru a comunica mesajul, a fost creat site-ul gustaviatazambind.ro. Aici, utilizatorii vor gasi informatii despre cum incearca Danone sa contribuie la buna-starea consumatorilor prin produsele pe care le ofera, dar si cele mai noi spoturi sau campanii din cadrul platformei.

Deocamdata, se gasesc aici un spot pentru TV si detalii despre un concurs in mediul online.

Puteti urmari spotul video mai jos:



Concursul mentionat, denumit “Familia linguritelor Danone”, se adreseaza consumatorilor. Acestia trebuie sa cumpere pachete promotionale care contin lingurite Danone, sa colectioneze 4 lingurite, sa inscrie codurile promotionale de pe pachete, sa trimita o poza cu ei, singuri sau alaturi de familia lor, si, in final, sa isi puna o dorinta. Danone va indeplini 3 dintre dorintele participantilor, fiecare in limita a 5000 de RON.

Mai multe detalii despre concurs gasiti pe site-ul gustaviatazambind.ro, iar mai jos puteti urmari spotul de promovare:




Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


2453

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Danone Romania | Campanii sociale | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro