RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Danone a lansat un joc online de strategie pentru un business sustenabil

Danone a lansat un joc online de strategie pentru un business sustenabil

In competitia "Trust by Danone" poate sa participe oricine vrea sa-si exerseze abilitatea de a construi afaceri sustenabile.

(19 nov 2012)

Danone a lansat in acest an un joc online de strategie de afaceri, "Trust by Danone ”. Acesta este o transpunere in mediul online a unei competitii internationale adresata studentilor si masteranzilor in domeniul managementului de afaceri, pe care compania o desfasoara in Romania de 6 ani.

Trust by Danone "Trust by Danone” este accesibil publicului larg pe site-ul competitiei, precum si pe Facebook . In cadrul acestuia, jucatorii isi exerseaza creativitatea si gandirea strategica, dar si abilitatea de a intelege concepte de business.

Jocul pune accent atat pe obtinerea si mentinerea unei pozitii de lider in domeniul de activitate ales, cat si pe importanta construirii unei afaceri sustenabile in care oamenii, comunitatea si mediul natural sunt respectati si protejati.

Astfel, fiecare jucator trebuie sa descopere si sa includa in cadrul propriei strategii de afaceri, solutii pe termen lung la problemele sociale, de mediu si financiare.

Oana Farcasanu, Director de Resurse Umane al Danone Romania, spune ca "Trust" este o competitie unica prin dimensiunea participativa pe care o aduce. "Este primul joc de simulare de business care incorporeaza responsabilitatea sociala si de mediu in dezvoltarea afacerii, adica un joc ce modeleaza viitorul in economie si finante

Pe tot parcursul jocului, reprezentantii Danone au posibilitatea de a urmari evolutia si profilul jucatorilor, deciziile pe care le iau si rezultatele acestora. Astfel, jocul creeaza  premise favorabile de recrutare pentru un internship sau un post in cadrul companiei.

Competitia "Trust by Danone” a fost lansata la nivel international in anul 2003 si se adresa initial studentilor si masteranzilor in domeniul managementului de afaceri. In cadrul acesteia, tinerii isi puteau valorifica cunostintele teoretice dobandite in facultate, dar si imaginatia si intuitia in afaceri. In Romania, competitia este la cea de-a sasea editie, din acest an fiind transpusa in mediul online.


Material realizat de Ioana Ghioarca, Colaborator ResponsabilitateSociala.ro.

2651

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Danone Romania |

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro