RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Danone a lansat o campanie de promovare a consumului de iaurt in randul romanilor

Danone a lansat o campanie de promovare a consumului de iaurt in randul romanilor

Campania urmareste sa informeze publicul despre beneficiile consumului de iaurt, la care tara noastra este pe ultimul loc din Europa.

(02 dec 2013)

Danone Romania va desfasura in perioada noiembrie 2013 - decembrie 2014 o campanie de informare si educare a romanilor in ceea ce priveste beneficiile consumului de iaurt. Campania se numeste “1 iaurt pe zi” si va cuprinde difuzarea unor mesaje pe diverse canale media, dar si organizarea unor cursuri de nutritie pentru tineri si copii.

Principalele componente ale campaniei vor fi:
  • proiecte dedicate pentru TV, radio, presa scrisa, online si social media;
  • Vizualurile campaniei “1 iaurt pe zi”, prin care Danone promoveaza consumul de iaurt in randul romanilor.
  • un site pentru prezentarea unor studii despre beneficiile iaurtului;
  • concursuri pe bloguri si o companie sociala pe Facebook;
  • o aplicatie pe Facebook , prin care compania ii invita pe utilizatori sa spuna de ce consuma iaurt. Inscrierea le poate aduce premii prin tragere la sorti. Vor fi extrasi 4 castigatori, care vor fi imaginea campaniei de promovare a consumului de iaurt si vor primi iaurt pentru un an de zile. Aplicatia se numeste “Iaurt si castigi” si este deja disponibila online.
    Aplicatia campaniei '1 iaurt pe zi', prin care utilizatorii pot posta motivele pentru care consuma iaurt, pentru a castiga premii.
  • cursuri de nutritie pentru copii si vizite in fabrica Danone, care sa ii ajute sa inteleaga mai bine rolul lactatelor in alimentatie.
Toate aceste tactici de comunicare au rolul de a stimula consumul de iaurt, insuficient de popular in tara noastra.

Romania, pe ultimul loc la consumul de iaurt din Europa


In elaborarea campaniei, Danone a pornit de la un studiu pe care l-a comandat la “Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie”, despre perceptia romanilor referitoare la “obiceiurile de consum alimentar”. Studiul a fost realizat in luna mai 2013, pe un esantion de 1160 de persoane.

9 din 10 respondenti considera ca alimentatia romanilor este mai degraba nesanatoasa, principalele cauze fiind alimentele nesanatoase de pe piata si pretul mai ridicat al celor sanatoase. Intr-adevar, perceptia lor este confirmata de datele publicate de Ministerul Sanatatii, care arata ca peste 36% dintre romanii adulti sunt supraponderali. Principala cauza identificata este alimentatia nesanatoasa, iar consecinta cea mai grava este declansarea unor boli cardiovasculare.

In acest context, Danone a propus campania “1 iaurt pe zi”, pentru a promova consumul de iaurt ca un aliment ce asigura o dieta echilibrata. In plus, campania este cu atat mai relevanta daca luam in calcul faptul ca Romania se afla pe ultimul loc la nivel european in ceea ce priveste consumul de iaurt. Conform reprezentantilor Danone, un roman consuma in medie un produs lactat pe saptamana, pe cand francezii consuma 5, bulgarii 3 si polonezii 2.

Rezultatele studiului comandat de Danone confirma aceasta tendinta. Doar 15% dintre respondenti declara ca obisnuiesc sa consume zilnic iaurt natural la micul dejun, pe cand procentul celor care il consuma regulat in timpul altor mese nu depaseste 5%.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


4090

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Danone Romania | Campanii sociale | Sanatate | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro