RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Cum sa impresionezi cand comunici despre implicarea companiei in comunitate

Cum sa impresionezi cand comunici despre implicarea companiei in comunitate

Urmariti 4 clipuri video spectaculoase care surprind drama povestilor unor comunitati pe care companiile au decis sa le ajute.

(12 feb 2014)

Implicarea in comunitate a companiilor sau a organizatiilor nonguvernamentale implica cel mai adesea contact uman. Iar contactul uman inseamna povesti care genereaza emotii.

Urmariti in continuare cum au reusit unele companii sau ONG-uri sa concentreze aceste emotii in cateva secvente video impresionate. Clipurile concureaza pentru titlul de “cel mai bun material de comunicare al unei initiative de CSR” (in cadrul editiei din 2014 a unui festival organizat de Center for Corporate Citizenship).

Un apel catre comunitatile din Chicago pentru a lupta impotriva criminalitatii


Desi Chicago nu este orasul din SUA cu cea mai mare rata de criminalitate, politia se confrunta zilnic cu sute de cazuri de violenta armata. Pentru a le combate, statul aloca anual 2,5 miliarde de dolari. Insa, oricat de mult ar cheltui, nu poate aduce inapoi parintilor copiii care si-au pierdut viata in atacuri armate.

In lupta impotriva criminalitatii, o firma de asigurari din Chicago (Allstate Insurance Company) a creat o campanie prin care incurajeaza crearea de parteneriate cu politia, serviciile civile si comunitatile locale. Conform autoritatilor, astfel de parteneriate i-au ajutat sa reduca cu 12% criminalitatea din Chicago.

Urmariti mai jos un material video care surprinde drama locuitorilor si le cere sa participe la rezolvarea ei, totul pentru a asigura un viitor mai bun copiilor:



Programul de voluntariat al GSK, prin ochii unui voluntar


Pana anul trecut, Doug era doar un american tipic. Analist IT, cu o sotie si trei copii, Doug nu parasise niciodata SUA. Asta pana cand s-a decis sa participle la programul de voluntariat al companiei la care era angajat, GSK.

Pentru 6 luni, Doug a lucrat ca specialist IT voluntar in Kenya, prin intermediul Fundatiei OGRA, (care asigura servicii de baza comunitatilor sarace). Acolo, a gestionat transferul unor informatii medicale de pe hartie in format digital, astfel incat clinicile sa poata avea acces la ele in orice moment.

Nu este insa singurul lucru pe care Doug l-a facut in Kenya. Impreuna cu alti voluntari, a redat linistea unei familii monoparentale defavorizate.

Urmariti intreaga poveste in materialul de mai jos:  



Un centru de terapie ecvestra, finantat de o retea globala de ONG-uri


La opt saptamani de la nastere, un medic i-a spus ca fetita ei nu va putea merge niciodata. Sellina Gilliland nu s-a conformat insa. A luptat pentru ca Maddie, fata ei, sa fie un copil normal.

Pentru recuperare, a dus-o la terapie ecvestra, adica echitatie in scop terapeutic. Aceasta terapie ii ajuta pe cei cu dizabilitati fizice, mentale, cognitive sau emotionale sa isi recapete din functii sau chiar sa se recupereze. Pe Maddie a ajutat-o sa-si imbunatateasca mobilitatea, echilibrul si coordonarea.

Materialul de mai jos prezinta povestea lui Maddie si a altor copii care se simt mai bine datorita terapiei ecvestre. Toti merg la un centru finantat de Humana, o retea de ONG-uri.



O companie rasplateste pompierii din Colorado pentru curajul si dedicarea lor


800 de gospodarii au fost distruse de flacari in doua incendii de padure majore care au avut loc in 2012 si 2013 in Colorado, SUA. Oamenii au pierdut peste noapte ceea ce agonisisera o viata intreaga.

Impresionati de tragedia lor, angajatii companiei Honeywell au creat un fond caritabil. Apoi, au remarcat ca cetatenii care si-au pierdut casele nu erau singurii care aveau nevoie de ajutor.

Pompierii s-au luptat zile in sir cu flacarile. Ei au avut la dispozitie doar echipamente invechite, deteriorate, purtate de 2 sau 3 persoane inaintea lor. Iar, asa cum unul dintre ei afirma, un echipament bun poate face uneori diferenta intre viata si moarte.

De aceea, Honeywell a sponsorizat, tot cu ajutorul angajatilor, cumpararea unor echipamente noi pentru sectia de pompieri din Colorado. Vedeti in materialul de mai jos intreaga lor poveste:




Puteti urmari mai multe astfel de materiale inspirationale pe site-ul “Center for Corporate Citizenship” al Universitatii din Boston.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


2539

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Voluntariat | Inovatie sociala | Dezvoltare comunitara | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro