RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Coca-Cola HBC a donat 720 litri de apa locuitorilor dintr-un sat afectat de seceta

Coca-Cola HBC a donat 720 litri de apa locuitorilor dintr-un sat afectat de seceta

Compania a strans apa prin aplicatia online "Banca de Apa", care a permis utilizatorilor Facebook sa depuna virtual cate un pahar cu apa.

(28 iun 2012)

Coca-Cola HBC Romania a donat 720 litri de apa locuitorilor dintr-un sat afectat de seceta  din judetul Calarasi. Cantitatea de apa a fost stransa in urma unui proiect derulat timp de trei luni in mediul online. Coca-Cola doneaza apa in cadrul proiectului Banca de Apa

Proiectul “Banca de Apa” a fost lansat in martie si a avut ca scop sa responsabilizeze publicul in ceea ce priveste modul de utilizare a resurselor si sa incurajeze solidaritatea in comunitate printr-un efort comun de creare a unui fond de rezerva destinat zonelor afectate de canicula.

In cadrul acestuia, Coca-Cola a creat o aplicatie pe Facebook numita “Banca de Apa” prin care a permis utilizatorilor sa depuna virtual cate un pahar de apa. Dupa 3 luni, 1.439 de utilizatori au contribuit la colectarea a 359,75 de litri. 

La sfarsitul proiectului, cantitatea de apa depusa a fost dublata de companie si donata in mod real locuitorilor satului Lupsanu, judetul Calarasi. Localitatea este situata intr-o zona foarte afectata de seceta si nu este racordata la sistemul de apa.

Donatie de apa in cadrul proiectului Protectia surselor de apa este unul dintre pilonii principali ai strategiei de dezvoltare durabila desfasurata la nivel global de Coca-Cola Hellenic. Astfel, inca din 2003, compania desfasoara proiecte de reducere a consumului de apa prin investitii in tehnologii moderne (linii de imbuteliere noi si aparatura performanta) care reduc consumul de apa necesar unui litru produs.

Proiectul “Banca de Apa” face parte din platforma de responsabilitate sociala RE Concept a Coca Cola HBC Romania, prin care compania isi propune sa arate ca “RE” sta la baza tuturor actiunilor care schimba lumea in bine.

Material realizat de Monica Marincas, Redactor Responsabilitatesociala.ro.

4170

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Coca-Cola HBC Romania |

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro