RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Cif implica cetatenii intr-o campanie de curatare a inscriptiilor de pe peretii cladirilor

Cif implica cetatenii intr-o campanie de curatare a inscriptiilor de pe peretii cladirilor

Campania a fost gandita pentru a-i proteja pe copii de mesajele agresive sau vulgare prezente pe strazile oraselor.

(05 mar 2014)

In ziua de astazi, copiii incep sa injure pe la 3-4 ani. Asa reiese dintr-un studiu prezentat de cercetatorul Timothy Jay la un simpozion sociolingvistic din Marea Britanie, in 2010 (si citat intr-un articol al publicatiei ”Time”).

Va intrebati de unde invata sa foloseasca un limbaj vulgar atat de devreme? Conform unui sondaj realizat de IMAS in 2012, aproape toate cazurile de violenta verbala experimentate de mai bine de jumatate dintre cei 400 de respondenti au avut loc pe strada (65,3%) sau la scoala (33,5%).

In acest context, cei de la Cif (brand al companiei Unilever) au hotarat sa se implice in reducerea violentei verbale existente fizic pe strazi. Asa ca au initiat ”Cif curata Romania”, o campanie inedita de curatare a inscriptiilor agresive sau vulgare de pe peretii exteriori ai cladirilor.

Ceea ce este spectaculos in aceasta campanie este faptul ca brandul implica si locuitorii oraselor in acest demers: ii invita sa sa faca poze cu mesaje vulgare, agresive sau discriminatorii de pe peretii unor cladiri si sa le incarce, impreuna cu adresa exacta, pe site-ul cif.ro, pe pagina de Facebook „Cif Intotdeauna un final frumos” sau in aplicatia de mobil „Cif curata Romania”, de pe Apple Store sau Google Play.

Organizatorii selecteaza fotografiile care respecta regulamentul, obtin aprobari din partea proprietarilor cladirilor si incep curatenia.

La final, incarca pe site, pe pagina de Facebook si in aplicatia pentru mobil fotografii cu peretele inainte si dupa. Astfel, utilizatorii vad in mod direct rezultatele implicarii lor in campanie.


Usa curatata pe Strada Trei Brazi, nr 14, Bucuresti

Deocamdata, conform hartii de pe site-ul cif.ro, au fost curatate peste 10 inscriptii din Bucuresti. Pe masura ce vor primi poze si din alte orase, organizatorii vor trimite echipe specializate si in tara.

Promovarea campaniei


Inainte de toate, cei de la Cif au difuzat in mediul online un material video cu rol de teaser, in care persoane publice precum Eduard Andreianu (CRBL) si Razvan Simion au vorbit despre ce efecte au mesajele negative de pe strada asupra propriilor copii:



Dupa doua saptamani de difuzare a teaser-ului, au lansat campania propriu-zisa, printr-un spot care ruleaza pe statiile PRO TV si Intact:



Promovarea din online si de pe TV va fi completata si de o serie de advertoriale in publicatiile trustului Sanoma Hearst Romania.

In plus, in campanie au mai fost implicati bloggerii Simona Tache, Cabral si Andreea Ibacka, Vlad Petreanu si Cristian Manafu, care au scris articole despre campanie.

Articol despre campanie, publicat pe blogul Simonei Tache
Articol despre campanie, publicat pe blogul Simonei Tache

Campania „Cif curata Romania” a fost creata de Unilever si agentiile McCann, McCann PR, MRM (On line), MOMENTUM (BTL) si MINDSHARE Media.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

2945

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Unilever Romania | Campanii sociale | Marketing social | Social Media CSR

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro