RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Carrefour: campanie de fundraising pentru UNICEF

Carrefour: campanie de fundraising pentru UNICEF

Fondurile vor fi stranse cu ajutorul clientilor si vor fi folosite pentru finantarea unui program de prevenire a abandonului scolar.

(18 aug 2014)

Carrefour a initiat o campanie de strangere de fonduri pentru un program al organizatiei UNICEF. Este vorba despre programul “Hai la scoala!”, prin care organizatia incearca sa previna si sa reduca absenteismul si abandonul scolar.

In perioada 15 august – 30 septembrie, clientii hipermarketurilor Carrefour din intreaga tara vor putea dona la casele de marcat sume incepand cu 1 leu. Donatiile vor fi adaugate pe bonul de casa si vor fi ulterior folosite pentru finantarea actiunilor din programul UNICEF.

"Hai la scoala!", o solutie pentru o problema ingrijoratoare


In Romania, 2 din 10 copii nu termina 8 clase. Cei mai multi abandoneaza scoala in ciclul gimnazial, unde jumatate dintre elevii inscrisi in clasa a V-a nu finalizeaza clasa a VIII-a. In total, exista aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la scoala.

Iata statisticile de la care a plecat UNICEF cand a initiat in 2010 programul “Hai la scoala!”. Acesta cuprinde interventii pe 3 planuri:
  • in scoli, prin cursuri de formare a profesorilor, care ii ajuta sa isi adapteze metodele de predare la nevoile copiilor vulnerabili;
  • la nivel de familie, prin cursuri de educatie parentala, in care parintii afla despre importanta educatiei pentru dezvoltarea copiilor;
  • la nivel de comunitate, prin discutii cu autoritatile sau cu mediul de afaceri, cu ajutorul carora se pot identifica solutii punctuale pentru problemele copiilor care risca sa abandoneze scoala.
Pana acum, au existat interventii in 250 de comunitati, in care au beneficiat de program peste 80.000 de copii, 4.500 de parinti si 3.750 de profesori.

Promovarea programului "Hai la scoala!" in hipermarketurile Carrefour


Campania de fundraising initiata de Carrefour pentru programul UNICEF are mai multe componente.

O prima componenta este promovarea realizata la casele de marcat. Casierii au aflat detalii despre campanie in cadrul unor sedinte organizate in acest scop si ii informeaza la randul lor pe clienti despre posibilitatea de a dona. In cazul in care un client doreste sa doneze, casierul are la dispozitie un buton special pe casa de marcat, astfel incat procesul se realizeaza rapid.

Apoi, in toate hipermarketurile Carrefour din tara au fost instalate panouri de promovare, pe plasme ruleaza un material vizual cu informatii despre campanie, iar in difuzoare ruleaza un spot audio inregistrat de Andreea Marin, ambasador al Bunavointei pentru UNICEF.

Panou de promovare a programului “Hai la scoala!”:

Panou de promovare a programului



Materialul vizual rulat pe plasme pentru promovarea programului “Hai la scoala!”:




Spotul difuzat in hipermarketurile Carrefour pentru promovarea programului “Hai la scoala!”


De asemenea, in hipermarketurile Carrefour din Bucuresti, UNICEF va avea promoteri care vor oferi clientilor detalii despre programul “Hai la scoala!”, dar si despre alte actiuni ale organizatiei.

Pe langa informarea din magazine, organizatorii vor promova programul pe site-urile si paginile de Facebook Carrefour si UNICEF, dar si pe coperta catalogului Carrefour.

Campania de fundraising pentru programul “Hai la scoala!” este prima campanie de tipul "add on bill" desfasurata de UNICEF in Romania.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

2751

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Proiecte ONG | Fundraising | Educatie | Asistenta sociala

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro