RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanii spectaculoase despre "Siguranta la volan", premiate la Epica Awards 2013

Campanii spectaculoase despre "Siguranta la volan", premiate la Epica Awards 2013

Mesaje cu impact emotional puternic impotriva unor comportamente precum consumul de alcool sau scrierea de SMS-uri in timpul condusului.

(10 dec 2013)

Celebrul festival Epica Awards, jurizat de cei mai importanti jurnalisti din domeniul media si marketing din lume, si-a desemnat de curand castigatorii. Printre acestia, se afla si aproximativ 40 de campanii sociale.

Va prezentam mai jos 4 dintre aceste campanii, care au in centru tema sigurantei la volan.

Campanie pentru descurajarea sofatului sub influenta alcoolului


Leo Burnett Thailanda a creat o campanie pentru Fundatia “Don’t Drive Drunk”, prin care atrage atentia asupra pericolului la care se expun cei care conduc sub influenta alcoolului. Campania a fost creata in contextul in care alcoolul este principala cauza a accidentelor rutiere mortale in Thailanda si a castigat aurul la categoria “Interes public”.

Posterele sugereaza ca orice tip de bautura alcoolica, in combinatie cu sofatul, devine o arma letala si echivaleaza cu un gest sinucigas.

Poster al unei campanii sociale de descurajare a sofatului sub influenta bauturilor alcoolice

Poster al unei campanii sociale de descurajare a sofatului sub influenta bauturilor alcoolice

Poster al unei campanii sociale de descurajare a sofatului sub influenta bauturilor alcoolice

Campanii pentru descurajarea scrierii mesajelor pe telefon in timpul condusului


Leo Burnett Brazilia si Fiat au lansat o campanie de constientizare a riscului la care se supun soferii care scriu SMS-uri in timp ce conduc. Campania a castigat argintul la categoria “Interes public”.

Pentru a transmite mesajul, au creat mai multe postere si au instalat o serie de semne in locatiile din oras cu mult trafic. Fiecare poster infatiseaza o litera pe care soferul o tasteaza. Aceste litere contin insa, in mod stilizat, sugestia unui obstacol posibil, pe care soferul neatent nu l-ar observa.
Poster al unei campanii sociale impotriva scisului mesajelor la volan

Acelasi mesaj, de a nu trimite mesaje la volan, este transmis si intr-un spot video produs de Corporatia Asigurarilor de Automobile din Quebec. Cu acesta, organizatia a castigat o medalie de bronz la categoria “Interes public”.

Spotul prezinta incercari nereusite ale soferilor de a scrie mesaje in diverse epoci si consecinta acestei activitati in zilele noastre.



Campanie de constientizare a importantei purtarii centurii de siguranta


Corporatia Asigurarilor de Automobile din Quebec a mai castigat un bronz la aceeasi categorie, cu  o campanie prin care a incercat sa atraga atentia asupra faptului ca purtarea centurii de siguranta poate face diferenta intre viata si moarte.

A creat o serie de postere cu tricourile unor persoane, pe care este trecut anul nasterii, iar anul mortii este acoperit de centura, semn ca aceasta l-a salvat pe pasager.

Posterele unei campanii sociale pentru promovarea purtarii centurii de siguranta

Puteti afla detalii despre toate campaniile premiate de pe site-ul Epica Awards.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

8410

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro